{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Et fair tilbud
  • #1   30. aug Kloge polakker - her har vi noget at lære.

• #3   30. aug Det anslås at der er omkring 30.000 muslimer i Polen, ikke mange, så hvad skulle de dog med en moskee? For jeg tror ikke at alle 30.000 bor i Warszawa,

Med hensyn til linket så er det beskidt læsning at radikale muslimer ikke engang lægger skjul på deres sympati for IS.

>Danmark er et jammerligt land at tillade at folk offentlig kan ytre sig troskab til IS, stod det til mig skulle de indfanges og jaget helt til Middelfart på en sikker musse afdeling for idioter. Står jeg på rådhus pladsen og råber lorte Danmark så går der ikke 5 minutter før håndjernene smækker. Så man skal tilhøre en eller anden kolbøtte overbevisning så må man godt.

Var der ikke lige en demo i Tyskland hvor den ene gruppe heilede uden at der blev grebet ind for det er ulovligt.

• #4   30. aug Jo polysl der har de sidste dage været flere demonstrationer i byen Chemnitz (tidl. Karl-Marx-Stadt), der blev grebet ind og flere anholdte i den gruppe, der heilede, ligeledes blev en 20 årig iraker og en 23 årig syrer anholdt og er nu anklaget for mord, da de begge umotiveret angreb en 35 årig tysk familiefar og stak ham ned, han efterlod sin kone og en 7-årig søn.

• #6   30. aug Ja Claus jeg var grædefærdig (og det skal der meget til før sker), da jeg hørte og så om mordet på den uskyldige mand, dertil må jeg sige, at den myrdede var en stor forkæmper både offentligt og på sociale medier mod fremmedhad i Bundeslandet Sachsen.

• Ronald G
    Ronald G Online Tilmeldt:
    dec 2015

Følger: 9 Følgere: 30 Emner: 39 Svar: 2.055
    #8   30. aug Vedr. antallet af Muslimer i polen. er det meget nemt --- En er for mange.
    Nu kan jeg ligefrem lide dem igen. hæhæ

• #9   30. aug Ronald

Jeg kan godt lide muslimer i Mellemøsten.

• Ronald G
    dec 2015

#10   30. aug Jeg har også holdt ferie i tunis. alle var søde og rare vi havde ingen problemer. køkkenet var fantastisk. underholdning i top. jeg deltog selv. men det var 25 år siden.

• #11   30. aug Der er nok mange svenskere der ønsker polske tilstande i Sverige
    https://samnytt.se/bostadsomrade-i-vasteras-tas-over-av-salafister-polisen-djupt-oroad/

• #12   30. aug Cody

De har jo selv tilladt det som borger og kommune og land. Det samme så vi jo med det her forbandede juletræ som blev sløjfet fordi beboerrådet var blevet overtaget af muslimer og de holder jo ikke jul så vi dropper lige det møg træ til 5000 - og holder en eid fest til 60.000 med gynger og karruseller. Jeg har ikke ondt af de idioter som laver sig korrumperer af muslimer fordi de ikke selv gider stille op til et beboermøde - hvad vi ser er at vi bliver overrendt ind af bagdøren fordi ikke en kæft ser problemet og sådan er det sket i Sverige - vi tager alle, salafister, banditter, mordere og laver no go zoner og banker alle som sidder på en bænk og nyder en håndbajer.

Jeg ville ikke finde mig i at få begrænsninger udråbt fra en skide profet som er pædofil samt hele hans hær, var der en som skulle bestemme om jeg drak en øl på en bænk så trådte jeg tænderne ud på ham så han kun kan spise suppe resten af hans liv. Måske jeg selv kommer slemt til skade men så har jeg da sat et stempel lige i kæften.

Danmark skal ikke ende som Sverige men med de lamme nødder, borgere som politikere så tror jeg desværre det er for sent.

• #13   31. aug Beklager Polysl men “you a’int seen nothing yet”
    Toget er kørt og der er ingen vej tilbage om så DF fik 100% opbakning.
    Muslingerne bliver i overtal uanset hvad vi gør fordi skiftende regeringer har kastet statsborgerskaber i grams.
    Idiotien er komplet når folk sidder og piver over at lille uanselige Danmark ikke gør mere for miljøet samtidig med at muslinger fortsat strømmer ind i landet og formerer sig dobbelt så hurtigt som andre.
    Når vores tip tip oldebørn om 150 år bliver smidt ud af Danmarkistan vil de nok undre sig mere over hvorfor fanden der ikke var nogen der stoppede muslingeinvasionen end hvorfor temperaturen er steget fem grader

• #14   31. aug Man kan kun gisne om et total kollaps hvor racisme tager over i stor stil i hele eu, østlande har været gode til at dreje muslimer væk fra deres lande, og vi er så også begyndt at være mere kritiske så det er et fåtal som kommer ind. Jeg ved så ikke med Tyskland har ikke tid til at nærlæse alle landes problematik, men det kan Annella nok sige lidt om hvor hun mener den drejer henad.

Man siger på de lødige aviser at muslimer hele tiden stiller krav - nej det gør de faktisk ikke, det er dumme danskere som læser muligt krav og indretter sig efter det, halal i alle skoler, børnehaver, unier osv...så når selv dumme danskere undergraver sig selv så kan det først gå galt.

En muslimsk kvinde i Niqap levere stadig sin søn i 0 klasse på trods af anmeldelser, skolen vil ikke gøre noget da de ikke mener det er deres problem - og det har de ret i for de er ikke pligt til det andet hvis der er tale om misrøgt, Når så den kvinde taler i foreningen at politiet er ligeglad så begynder det at vrimle frem med kvinder i burka og niqap - men prøv lige at køre 5 km for meget så får du en hilsen fra politiet.

Politi direktøren har selv sagt de mangler retnings linjer - hvor svært er det lige at håndhæve en burka eller niqap, elefanthue, tørklæde som dækker hele ansigtet?

Til demoer er det sjovt ikke noget problem at håndhæve maskerings forbud, her sættes de bare i futtog. Kunne man ikke lave et muslimsk futtog? tag i basarer og samle ind og lodse dem i salatfadet. En dansk kvinde smed et stk papir på gaden som blev observeret af 2 kriminel betjente - hun røg i håndjern og ind i en celle på gården fordi hun nægtede at samle det op.

• #15   31. aug Du har fat i noget af det rigtige, men det er for sent da antallet muslinger allerede er så stort at formeringshastigheden klarer resten

• #16   31. aug Israelere er gode til at forhindre formering - måske vi skulle have flere hertil end vi har i forvejen.

• #17   31. aug Der er et lille lyspunkt, de unge muslimske kvinder vil tjene penge så de får bedre uddannelser end mændene, og de vil heller ikke avle et utal af unger.
    Der sker helt sikkert noget på et tidspunkt, det har man set før i Verdenshistorien, der er noget der hedder nok er nok og der ender vi forhåbentlig snart.

• Ronald G
    dec 2015

#18   31. aug Så vi skal bare vente på at Kvinderne bag sløret kommer op på barrikaderne-
    Set lyder fornuftigt.- for de ved jo godt at de får opbakning fra Vestens befolkning.

Kommentér på:
Et fair tilbud