{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
377 visninger | Oprettet:

Claus G
Claus G Hjælpe-administrator

Følger: 5 Følgere: 13 Emner: 42 Svar: 1.618

Manglende respekt? {{forumTopicSubject}}

Jeg har tilladt mig at citere Inger Støjberg direkte, og tænker ikke jeg kan tilføje ekstra til hendes ord:

"Det hører ganske enkelt ingen steder hjemme, at medlemmer af det islandske parlament udvandrede, da Pia Kjærsgaard, som formand for Folketinget, i går skulle tale i anledningen af 100-års jubilæet for Islands uafhængighed.
Kæden hopper efter min mening af, når der på den måde udvises disrespekt overfor demokratisk valgte politikere. Når man på den måde nægter at høre på, eller samarbejde med en demokratisk valgt politiker, så vender man samtidig de i tusindvis af mennesker ryggen, der har stemt på vedkommende. Det er en underlig form for markering af at nogle holdninger åbenbart er mere rigtige end andre.
Man kan demonstrere, modsige, argumentere men at vende demokratiskvalgte politikere ryggen er direkte udemokratisk.
Jeg har enorm stor respekt for Pia Kjærsgaard. Hun er en rigtig god repræsentant for det danske folketing, og udfører hver eneste dag et stort stykke arbejde. Tak for det, Pia!"

Synes du det er respektløst? Ja, jeg synes.

Kommentarer på:  Manglende respekt?
Kommentér på:
Manglende respekt?