{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
791 visninger | Oprettet:

Vanærende optræden...? {{forumTopicSubject}}

USAs præsident Trump gav i går udtryk for, at han tror mere på Putin end sine egen efterretningstjeneste.

Kan man undskylde det på nogen måde, eller skal lederen af en af verdens mægtigste nationer ikke først fremmest tro på sine egne folk, ellers kan det vel siges at være et svaghedstegn for den amerikanske præsident?!


Kommentarer på:  Vanærende optræden...?
  • #2   17. jul 2018 # 1

    Ja, tanker er jo 'toldfri', men skal man give så tydeligt udtryk for dem, selvom man skal være høflig som gæst?!

    Naturligvis skal man ikke fornærme værten, men diplomatisk optræden er jo ikke Trumps spidskompetance. smiley

    Kunne det ikke være sagt på en anden måde....?


  • #6   17. jul 2018 Forfriskende med ærlighed i politik, Annella, men man kan jo nemt blive betragtet som en , der har jokket grundigt i spinaten....men måske er bagtanken at få en mægtig ven?

    Men bare han ikke ta'r fejl.... smiley



  • #8   17. jul 2018 Claus og Annella jeg må sige at Trump jo må være helt væk hvis han tror at Putin er helt ærligt over for Trump men selvføleligt er de lange næsers tid ikke forbi endnu smiley

  • #11   17. jul 2018 # 5

    "Så bindegal kan manden slet ikke være Torben, den amerikanske økonomi er kommet i orden under Trump og erhverslivet har opsving."

    Indrømmet, økonomien er væsentlig, men det er mere det, at han er lunefuld, og han skifter mening, som vi andre skifter undertøj, man kan da være urolig for, hvad hans udtalelser kan afstedkomme.

    Han er jo totalt uden filter, og mange gange skal der kun en gnist til, før det hele brager løs...


  • #16   17. jul 2018 Der er et gammelt ord, der passer på denne mand, ordet er vindbøjtel.

    https://www.bt.dk/udland/trump-jeg-udtrykte-mig-forkert-i-helsinki



  • #17   17. jul 2018 Annella #9 nej der for den lange næse smiley

  • #18   18. jul 2018 USA’s administration trængte i den grad til en ordentlig rusketur og det har de fået med Trump der i alle facetter er sine forgængeres direkte modsætning.
    USA og resten af den vestlige verden lider af russiofobia og der går næsten ikke en dag hvor russerne ikke bliver beskyldt for et eller andet.
    Der er mange - rigtig mange penge i at opretholde trusselsbilledet af Rusland fordi krigen i Syrien er slut og det går hårdt ud over våbenindustrierne rundt omkring, men i særdeleshed USA’s kæmpe efterretningstjeneste og våbenindustri der er afhængig af ufred i verden.
    Når så en ny præsident som Trump pludselig går den anden vej og vil prioritere sit land højere end udlandet går der panik i CIA og våbenindustrien.
    Heldigvis for våbenindustrien er Trump på kant med medierne fra første dag og dette parløb med CIA bliver forseglet da sidstnævnte opfinder den russiske indblanding i præsidentvalget.
    Bemærk at ingen beviser er fremlagt i nogen af sagerne, hverken giftangreb i Syrien el. London eller indblandingen i præsidentvalget
    Medierne og CIA har for længst bestemt at Trump skal ned med nakken og det er derfor ikke tilfældigt at 15 russiske diplomater bliver udvist ugen før mødet med Putin.
    Som en helgardering ifald mødet skulle blive en succes anholder man lige en ung russisk kvinde med anklager om spionage samme dag som mødet afholdes.
    Nu bliver det spændende at se om Trump’s formuleringer på mødet med Putin er dråben der får hans tilhængere til at vende ham ryggen ved midtvejsvalget.
    Ingen tvivl om hvad CIA og medierne håber på !


  • #19   18. jul 2018 #18

    "Der er mange - rigtig mange penge i at opretholde trusselsbilledet af Rusland fordi krigen i Syrien er slut og det går hårdt ud over våbenindustrierne rundt omkring, men i særdeleshed USA’s kæmpe efterretningstjeneste og våbenindustri der er afhængig af ufred i verden.
    Når så en ny præsident som Trump pludselig går den anden vej og vil prioritere sit land højere end udlandet går der panik i CIA og våbenindustrien."


    Ingen tvivl om, at det er svært for befolkningen i USA og andre steder i verden at gennemskue, hvad der egentlig foregår, netop fordi det er svært at bevise, hvor giftangrebene stammer fra og ligeledes indblandingen i præsidentvalget.


  • #20   18. jul 2018 Trump ærlig!?

    Aj da, han har løjet så mange gange, og når han så bliver taget i det, råber han op om fake news.
    Manden er bindgal, lider er storhedsvanvid og er en tikkende bombe.

    Det eneste gode at sige om ham er at han siger tingene lige ud og ikke pakker dem ind i politisk korrekthed, uanset om han taler sandt eller ej.


  • #21   19. jul 2018 Cody N #18 jeg har nu ikke russiofobi det er en af de få jeg ikke har smiley

  • #23   22. jul 2018 Trump gør bare det, vi alle ville ønske vores egne statsledere havde boller til: At pleje sit eget lands interesser bedst muligt.

    At han så har en lidt flamboyant attitude, med lidt store albuebevægelser, er en helt anden ting.

    Personligt finder jeg ham ret underholdene. I forhold til hans udenrigspolitik, mener jeg dog, at han er en "småfarlig mand" der er lidt ude på et sidespor.

    Men måske er det meget godt, at posen lige bliver rystet lidt, inden han bliver vippet af pinden til næste valg og en mere strømlinet og grå præsident indtager pladsen og får stabiliseret det hele igen smiley


Kommentér på:
Vanærende optræden...?

Annonce