{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
362 visninger | Oprettet:

Claus G
Claus G Hjælpe-administrator

Følger: 5 Følgere: 13 Emner: 38 Svar: 1.507

Uffe Elbæk som statsminister? {{forumTopicSubject}}

Jeg måtte lige kigge i kalenderen, nej det er ikke 1.april, da jeg hørte nyheden her til morgen.
Gøgleren har tænkt sig at stille op som statsministerkandidat.
Det må simpelthen være ugens joke.
Enten er han blottet for fornuft, ellers er han bare ekstremt overdrevet selvsikker. Jeg tænker jo straks han laver et forhandlingsspin.

Hvad tror du?

Kommentarer på:  Uffe Elbæk som statsminister?
  • Ronald G
    Ronald G Online Tilmeldt:
    dec 2015

Følger: 7 Følgere: 26 Emner: 35 Svar: 1.780
    #1   27. jun Ja jeg var nær faldet ned at stolen i går da jeg læste det. der er mange tossepander på borgen. Men den idiot løber sgu med Guldet.. Han er jo totalt Hjernedød.

• Claus G

#2   27. jun Jeg kan overhovedet ikke se at han skulle være en reel kandidat til posten. Han kan jo ikke engang finde ud af at være partileder.

• #3   27. jun Han er en jubel-nar! (på den anden side: når USA regeres af en klovn, så kan lille DK vel også, eller hva'?
    Nej jeg tror ikke en gang at Alternativet er i Folketinget efter næste valg....

• #4   27. jun Forhåbentligt er danskerne stadig ved deres fulde fem, og vælger ikke en klovn, der kun kan bruges i Zirkus Nemo...

Hvis det skulle ske, er verden da for alvor af lave.

• #5   27. jun tja vi grinede også da Jacob Haugaard tænkte på at komme ind i folketinget.

Lidt humor med:

Mere medvind på cykelstierne
    Bedre vejr
    Indefrosne dyrtidsportioner skal udbetales i rutebiler
    Erhard Jacobsen skal være minister for Ringgadebroen i Århus
    Fregatten Jylland skal gøres kampklar (skibet blev færdigrestaureret i 1994)
    Pissoiret foran Århus Musikhus skal genopføres (en toiletbygning blev opført i 1986)

Så jeg ville ikke blive overrasket, som der skrives i tråden så har vi trompeten som bevis på at en med total hjerneblødning minus diplomatiske evner Laver handelskrig så hans egne borger tænker på at flygte skrigende væk og bosætte sig i et andet land for at undgå straftold. Han skiller forældre fra deres børn som illegale indvandre, han tror fast på at han kan benåde sig selv.

Så jeg tror ikke vi har set det værste i verden endnu.

• #6   27. jun Jeg håber de ryger ud til næste FV, seriøst hvad står de for, de ved det ikke selv, UE er så ynkelig, at det er ubeskriveligt, NAR

• Nasty
    Nasty Tilmeldt:
    okt 2016

Følger: 1 Følgere: 17 Svar: 330
    #7   27. jun Uffe Elbæk som Statsminister i Danmark?
    Jeg tror, hans chancer for at blive Borgmester i Thylejren er større. Og dog...

Har han i øvrigt ikke næsten lige meddelt, at han ikke vil stille op til næste Folketingsvalg?
    Er det mon Morten Østergaard, der har prikket til Uffes forfængelighed. Planlægger de to en revolution fra midten?

Som noget positivt kan man sige, at man ikke behøver at kede sig i
    agurketiden 2018.

• #8   27. jun Ja et smil vil jeg gi

• #9   27. jun Desværre fik han mange stemmer, hvad kan man så bruge det til,
    forhindre at der kan dannes en regering med et flertal, der så udløser middelmådige resultater......demokratiets bagside. Statsminister!!!!!!!! den mand har storhedsvanvid, det havde Hitler også.....

• #10   28. jun Kaospiloten Uffe Elbæk er et stort fjols.

• #11   29. jun #10
    Absolut mere kaos end pilot...... 😁

• Preben Olesen C
    Preben Olesen C Tilmeldt:
    aug 2017

Følgere: 1 Svar: 9
    #12   30. jun måtte have kunstig åndedræt af hustruen da jeg læste det kunne ikke stoppe med at grine

• Claus G

#13   30. jun Jeg tror det er et PR stunt han laver, for at få omplaceret deres mandater fra rød blok. Jeg kan ikke se at det ellers skulle give nogen mening. Men så igen, de har ikke rigtig stået for noget, som gav mening

• Paul B
    Paul B Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 1
    #14   30. jun Husk lige Simon Spies kommentar efter køb af en plads i det Kongelige Teater til hans stok:
    Dårlig reklame er bedre end ingen reklame.
    UE trængte nok til at komme i medierne, og med dem meddelelse var han jo sikker på det.

Kommentér på:
Uffe Elbæk som statsminister?