{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
715 visninger | Oprettet:

Nationalisme. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg vil igen angribe EU og deres politikere for at føre en politik som jeg ser kun får de forskellige EU landes nationalisme til at vokse for de fleste ved jo hvordan nationalismen vokser når det gør ondt på folk og England har været så heldige at de er kommet ud af EU inden de så nationalismens grimme ansigt.
Danmark vil stå sig bedst ved at komme ud af EU da EU igen - igen går ind og rør ved Danmarks indre anliggender altså et Grundlovsbrud og så en Venstremand udtale: dette her er et digebrud og det må jo så være fra den danske statskasse altså Danmarks så berømte velfærdssystem der igen - igen må stå forskud grundet EU forfærdelige politik.
Jeg har mine helt egne drømme bare se på det indsatte billede smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nationalisme.
  • #2   22. jun 2018 På sigt vil Danmark stå sig ved at komme ud af EU, også selv om det vil koste en mindre nedgang i vor velstand.
    Problemet er at det sidste er der kun få eller ingen der vil accepter.
    Ingen tvivl om af vores efterkommere vil råbe hurra hvis de modtager et selvstændigt land efter os.


  • #3   22. jun 2018 Hej store Ole S længesiden og ja med alle de goder vores EU venner kan trække ud af det danske velfærdssystem ser jeg kun en vej og det er enten ned ad eller ud af EU smiley

  • #4   22. jun 2018 Ja, lad os komme ud af EU, vi skal nok klare det.

    Hvornår kommer den folkeafstemning?


  • #5   22. jun 2018 Markgreven jeg tror ikke folketinget tør sætte en EU afstemning på dagsorden smiley

  • #6   23. jun 2018 #5 Helt enig Leon

    Der skal laves en musketered blandt de EU-positive partier, hvis det står til De Radikale, Alternativet og SF.

    Ifølge DR ønsker de tre partier en samlet aftale, der forhindrer, at en afstemning om det danske EU-medlemskab kan komme på tale. Uanset hvem der er statsminister.

    »Vi foreslår, at de syv partier i Folketinget, der ønsker fortsat dansk medlemskab af EU, én gang for alle slår fast, at der ikke bliver nogen dansk afstemning om vores EU-medlemskab«, siger De Radikales leder, Morten Østergaard, til DR.
    Citat slut.

    Tænk at et parti kan foreslå sådan noget i et demokrati / folkestyre - uhyrligt !
    Er der noget at sige til man ønsker de radikale hen hvor peberet gror !


  • #7   23. jun 2018 Cody N jeg er jo Sfer men jeg er imod EU og det bliver jo kun mere og mere og de radikale har altid været helt uden for pædagogiske rækkevide og håber at SF kommer ind i kampen - altså vil være med til at fortælle EU at de skal huske de forskellige landes befolkning smiley

  • #8   23. jun 2018 Ja Leon håbet er lysegrønt, men du skal nok ikke gøre dig de store forhåbninger.
    Du begår en fejl hvis du tror at nationalismen er din fjende !
    EU er for længst holdt op med at bekymre sig om de enkelte medlemmer og er nu blevet et fuldblods overstatsligt regime med et eneste mål, nemlig at gøre EU til en selvstændig Eurostat.
    Medlemslandene reduceres til regioner i den nye stat uden nævneværdig indflydelse.
    Alle ratificeringer siden 1973 har givet mere magt til EU og nationalstaterne mister mere og mere suverænitet over eget land.
    Dette er de EU liderlige partier fuldt ud klar over og så snart de finder en løsning på hvordan de skal omgå nationalstaternes grundlove uden folkeafstemning er løbet kørt.
    Dem som er uenige har ikke fulgt særlig godt med i timen de sidste 40 år...


  • #9   23. jun 2018 Cody N Nej det har du nok ret i og jeg er nu ikke bange for nationalisterne det er kun de ekstreme jeg vil si fra og der er da nationalist i os alle du ved danskheden med Dannebrog og hele svineriet jeg har dog stadigt den danske gæstfrihed smiley

  • #11   23. jun 2018 Lille ole S jaaaaa nu tror jeg ikke det lige kommer så langt men ja historien taler jo for sig selv smiley

Kommentér på:
Nationalisme.

Annonce