{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
496 visninger | Oprettet:

EU - Nej tak. {{forumTopicSubject}}

Ja læste om hvordan Statsministeren og Danmark har tabt en sag om at folk der kommer til Danmark for at være jordbærplukker vil kunne sende børnechecken hjem til eget hjemland + de kan tage hjem og få dagpenge fra Danmark nu er jeg jo godt nok SFer men jeg er i mod EU og jeg bliver jo ikke mindre modstander af EU når jeg ser hvordan EU udhuler vores Statskasse vores system styrtbløder grundet EU og deres slappe holdninger et de enkelte EU landes inder anliggender og når der tales om indre anliggender og Danmark er det ifølge min opfattelse af Grundlovens §.19 Grundlovsstridigt men det var Andres Fogh også skyld i da han underskrev Lissabon Traktaten i sin tid men han slap jo godt fra det men kunne nu godt tænke mig en dansk EU afstemning for og imod EU og de fleste vil forstå hvorfor på det indsatte billede.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  EU - Nej tak.
  • #1   14. jun 2018 Ha ha Leon - ja godt nok er statskassen ikke lige så tom som din, men den kan hurtigt blive det hvis ikke vi holder grænseportene lukket smiley
    Jeg har været unionsmodstander fra jeg gik ud af skolen og jeg stemte nej i 72, var en overgang med i Folkebevægelsen mod EF og har siden stemt fremskridt/ dansk Folkeparti så jeg er indædt modstander og er den største fortaler for en udmeldelse af unionen.
    Desværre har de Unionsliderlige partier indgået en borg ed der betyder at uanset hvem af dem der sidder i statsministerstolen vil der ikke blive stemt om medlemskabet.
    Så medmindre DF el. EL indtager statsministeriet bliver der ingen folkeafstemning smiley


  • #2   14. jun 2018 Ja, nu må vi se, hvordan det vil gå englænderne, foreløbig er det en dyr affære at komme ud af EU, som jeg kan forstå. Jeg ved ikke, hvordan Danmark vil stå uden EU, jeg synes også, at jeg er blevet en del skuffet. EU var ikke det vi stemte til med EF og det var jo noget andet.

    Men spændende kunne det være, hvis vi kunne få lov til at stemme engang til JA eller NEJ om fortsat medlemsskab af EU, måske det ville blive 50/50 ??


  • #3   14. jun 2018 Cody N jeg er helt med på en lukket grænsekontrol (så ved vi også hvem der er i Danmark) og EU er deres egen værste modstander og tror nu på at der findes mange SFer der er imod EU smiley

  • #4   14. jun 2018 Jetset mit gæt vil være 65 til 75% der vil være imod EU netop grundet en flok politikere der ikke følger med i hvad der sker i EU landene og kunne tage deres flytte cirkus med i talen smiley

  • #5   14. jun 2018 Jeg er og har hele tiden været 100 % mod EU.

    EU blander sig i interne anliggender hvor de intet burde have at sige.



Kommentér på:
EU - Nej tak.

Annonce