{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Betjente med tørklæde
  • #1   12. jun Man er ikke i tvivl hvilken tro en betjent har når de udøver deres arbejde ude i felten, det vil virke som en rød klud på flere, og at flashe en politisk islam lige i hovedet på borgene vil til alle tider give ballade.

Vi ser heller ikke betjente med et kæmpekors i guldkæde, vi ser heller ikke betjente med david stjerne i en guldkæde for at flashe at de tilhøre kristendommen. Religions tilhøre forhold skal være en privat sag og ikke smides lige i hovedet på befolkning da politiet fornemmeste opgave er at være både politisk og religions neutrale.

Hvad England gør må være deres egen sag og betyder ikke at alle skal gøre som dem. Det betyder også at fordi de gør det betyder ikke at det er rigtigt. England har en enorm større koncentration af muslimer end Danmark.

• #2   12. jun Kan ikke se, hvorfor en kvindelig betjent i uniform, skal flashe, at vedkommende ikke vil det danske samfund og danske normer.
    Det kan hun gøre i fritiden!

Hvad hindrer hende i, at lægge tørklædet i arbejdstiden?

• #3   12. jun Nu var det jo heller ikke smart af politiet at rive det Tibetanske flag ud af hænderne på folk, det lugter fælt af politistat - oveni var det en lovlig anmeldt demonstration.

• #4   12. jun Josephine Fock Alternative og min bare sammen med Radikale, vil håber, de ryger ud til næste valg, de er lige rædselsfulde.

Og kvindelige betjente med tørklæder, NEJ TAK , er det ikke nok, vi har betjente med lange lyse hestehaler i politiuniform, det passer ikke sammen i mit syn, de har så mange opgaver og tænk, hvis håret skulle komme i klemme, jeg kan slet ikke forstå, hvorfor de ikke får et påbud om, at håret skal være sat op (i net).

Tørklæde kvinder, kan heller ikke stå i en frisørsalon og heller ikke blive optaget på skolen, de må erkende, at der er noget erhverv, de ikke kan komme ind på med mindre, de smider tørklæderne, men det kan de nok ikke forstå ej heller Josephine Fock, sikke et navn

Kommentér på:
Betjente med tørklæde