{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
469 visninger | Oprettet:

Vandværk. {{forumTopicSubject}}

Jaaa for ikke så mange dage siden udtrykte jeg mig om at jeg syntes folk skulle spare på vandet der gik dog ikke mange timer før man kunne læser på TTV at folk bare kunne bruge løs og den dersens kvinde udtrykte at der ikke var vandmangel i Danmark lige med det samme.
Nu læste jeg så på TTV at folk skulle spare på vandet jeg gør selv en lille indsats da jeg når jeg skal have vand taper en lille smule i flaske (det bruges så til fuglene) og jeg drikker jo så selv af det en smule koldere vand og se lige det indsatte billede smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vandværk.
  • #3   8. jun 2018 Hos os har vandindsamling altid første prioritet og alt hvad der kan opsamles bliver gemt.
    Vi kan lagre 5 m3 vand i bure og tønder, men når fruen på en alm. dag bruger 200 liter til Potter og grøntsager alene kan man hurtigt regne ud at vi er ved at nå bunden nu.
    Vi nåede at få fyldt halvdelen under sidste regnskyl, men nu er det ved at være slut og vi håber at søndagens regnbyge finder vej forbi vores hus smiley


  • #4   8. jun 2018 Hvad vi ikke havde sidste "sommer", kan vi jo kalde den, så har vi det nu, hold da fest, et sommervejr, men alt er bare knas tørt, jeg kan hverken hugge eller stikke i min jord, så det har jeg opgivet - det er bare så tørt, men vi skal da ikke fråse, når jeg ser nogen, som vander deres græsplæne, så bliver jeg sindsyg hidsig og jeg sladrer smiley smiley smiley

  • #8   8. jun 2018 Ja sådan en brønd kunne vi dæleme godt tænke os Anella, og sikkert mange andre også smiley

  • #9   8. jun 2018 Annella #2 ja jeg er nu også ret sikker på at bønderne i Danmark også sukker syntes at høre at nogle af dem vander deres afgrøder smiley

Kommentér på:
Vandværk.

Annonce