{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
500 visninger | Oprettet:

Sociolancen. {{forumTopicSubject}}

Ja nu har jeg set om sociolancen et par gange på tv og jeg syntes det er en super ting hvor man kan se de tager sig af de svageste og jeg syntes nu også at kunne se hvordan dem der køre og er med i sociolancen gør det med hjertet - jeg er helt vild - det var bare lige det jeg vil sige smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sociolancen.
  • #2   19. apr 2018 Ja, det er et fantastisk initiativ, der burde blot være flere af dem.

    Ham der ikke havde spist i 14 dage, har jeg faktisk set heromkring, han bor et stenkast fra mig, det er altid lidt "sjovt" når man kan genkende omgivelserne.


  • #3   19. apr 2018 Fuld respekt til medarbejderne på Sociolancen, især René egner sig virkeligt til at møde folk, uanset hvilket plan de befinder sig på.

    Han gør en forskel....


  • #4   19. apr 2018 Ja jeg blev faktisk meget glad da jeg så de programmer jeg må jo så også sige at det jo er en verden i stor forandring hvor netop sådan tiltag er en nødvendighed men den er nu stadigt super smiley

  • #6   19. apr 2018 Alis C ja netop tror ikke det er sjovt at være hjemløs og den førte politik gør det ikke bedre men Gudskelov for at der er gode tiltag smiley

  • #7   20. apr 2018 Jeg synes også, det er godt, at de tager sig af de svageste danskere i samfundet. Jeg har ikke noget til overs for de udenlandske, dem er jeg faktisk mere end træt af, beklager og jeg har slet ikke lyst til at give noget som helst, de er en kæmpe belastning smiley

  • #15   20. apr 2018 nå Alis

    Så fik du lige sneget afskyen overfor de rige ind på så få linjer -bravo....ellers plejer det at tage 10.000 ord før man læser det samt at alle som er rige skal sparkes ud så vi kun har det offentlige system tilbage så har han løst landet problemer.

    Nej det er ikke EU's problem det er hjemlandet problem med det møg bæster som burde fra start sparkes i fjæset ud af Danmark.

    Hvis du har noget tilovers for dem så inviter dem hjem til middag - husk at tælle sølvtøjet hvis du viser dig fra den pæne side. - husk at sige pænt farvel imens de slæber sække fuld af dit indbo ud af døren.


  • #16   20. apr 2018 Alis

    Er du total bims, EU skal da ikke bestemme hvad der skal bruges eller ikke bruges, det er noget landet selv bestemmer - mener du at >EU er bedre til at fordele end landet selv?

    Nu har du sgu tabt sutten ned i ymeren...

    Måske der skal laves et udvalg som skal afgøre hvem der i EU fisker sutten op af ymeren - Eu er så dumme og handlings lammet at de ikke engang kan blive enige om hvilken vej en tegnestift skal vende - det tog 10 år at få dem til at indse at den knækkede blyant skal indføres i blyantspidseren.

    Typisk bare at slynge noget ud som at bare mal det blå - eh? hva? hvilken blå for der er 1000 eller mere nuancer af blå -lige meget bare mal det blå - man - man maler det blå - ikke den rette farve siges der - jo men du sagde blå? - det burde du vide at blå er blå - nå???


  • #17   20. apr 2018 Nu er de offentligt ansatte jo ikke af det onde, vi kan jo ikke undvære gadefejeren.

    Selv har jeg været togbetjent, hvor jeg billeterede og var statsansat, siden har jeg været pædagog i mange år, så jeg kunne passe de riges børn, medens de slæbte millionerne hjem. smiley blink.

    Det med at privatisere alt, er blot sindsygt. - Vores hospitaler bliver aldrig gjort ordenligt rene fordi ISS og Jyske, og hvem der ellers er på markedet, underbyder hinanden, og kvaliteten bliver der efter.

    Da man udliciterede bus 12 for nogle år siden til DSV, har jeg stået på Lars røvs pløjemark og ventet på den sidste bus som aldrig kom, og måtte bruge en formue på en taxi, de har heldigvis intet med den offentlige trafik at gøre mere.

    Men der kan sikkert findes mange eksempler på hvor det offentlige gør det bedre end det private.


  • #18   20. apr 2018 Fik de rige ikke psykolog hjælp over at skulle slæbe alle de millioner hjem? jammerlig samfund smiley

  • #22   20. apr 2018 #19

    Spørgsmålet er så hvor længe du vil få din pension hvis hvis alle bare kan ryge og rejse. >Jeg vil gætte 1mdr. så står du med madam blå raslebøtte i gågaden.

    De rige er dem som ansætter og uden rige ingen ansættelse - det må da være let at forstå.

    Hvis jeg havde en virksomhed hvor det var mere rentabelt at flytte til udlandet så ville jeg gøre det - det er da ren logik, og jo flere der flytter jo mere glad bliver du, så kan de gamle endelig ligge uforstyrret i deres tis bleer og tænke tilbage til dengang det var værre. ik?

    Den første må være maersk som står for en stor del af vores BNP, Novanordisk osv....ingen gider være politikere for der er ingen penge i det. Det hele bliver overtaget af kriminelle bander, jo det bliver et godt samfund uden de rige.


  • #25   20. apr 2018 Polysl #18.

    Jo, nu du siger det, der var vist noget om det dengang.... De kom på kurser, for at lære at moral, var af værste skuffe. smiley


  • #26   21. apr 2018 #23

    Hvordan vil du mene at et samfund uden rige egoister overhovedet og så må vi ikke glemme alle de bestyrelser som er tilknyttet de rige egoister.

    Et samfund uden erhvervsdrivende - et samfund kun bestående af små boder som for det meste ikke engang har et kasseapparat og kun i mindre grad oplyser skat.

    De rige egoister som du gerne vil sparke ud af Danmark giver en masse i velgørenhed - der oprettes fonde - eks. begavede IT unge med en god ide.

    Du mener vi kan leve af at klippe hinanden? jeg vil nødig være den sidste, du mener ud med de rige og ind med flere varme hænder, jeg er enig med de varme hænder dem er der brug for - men der skal også balance i regnskabet, man kan så være uenig i den måde kommuner håndterer balancen. en klog kommune brænder ikke hele kommunekassen af på ansættelser fordi der er brug for dem, man er nød til at prioriterer så du og andre kan få hvad der tilkommer dem.

    Jeg vil nødig sidde i økonomiudvalget og svede over at nu må man igen spare på de gamle fordi det er sidste sted der kan spares, men et nødvendig offer for at få det hele til at løbe rundt.

    Og fjerner man hele grundlaget for en kommunes indtjening som skatter og moms så får vi østeuropæisk forhold.

    Så Alis bolden er givet videre til dig hvad du vil gøre uden de rige, uden fonde, uden udvikling men en stor kommunal sektor som stort set må arbejde gratis for der er ingen penge som kommer ind som kan dække dig eller stort set mange andre.


  • #28   21. apr 2018 Alis

    Du er edder sparkende en svær en, her sidder du som en der mener at der findes empati hos de rige egoister og samtidig mener at der ikke er empati hos en medarbejder i økonomi udvalget - sidder medarbejdere i økonomiudvalget og repræsenterer de rige? kan jeg få et bevis på det? + nu er de som arbejder i økonomiudvalget ikke politikere men kommunal arbejder - politikere er dem som sidder på den anden side af den kommunale arbejder og tager stilling til de tal kommunal arbejderen har lavet.

    Jeg kan ikke levere halve løsninger og bare sige fuck det, og det kan man heller ikke for det er en æressag at gøre sit arbejde så man er tilfreds. Den her lalleglade og ligegyldighed tror jeg ikke er fremherskende i det private, om det er i det offentlige det må man kun lade overskrifter og deres læsere bedømme avisen.dk vrimler med sosu som er fuck ligeglad.


  • #30   21. apr 2018 mange svære ord, skal lige google og kigge og så skal jeg have en morfar...ZZZZZZ

  • #31   22. apr 2018 HM jeg lister mig lige ind og siger at EU ikke skal bestemme over hvad Danmark gør og igen smides §19 i Grundloven der jo fortæller om at det er et brud på Grundloven når et andet land vil bestemme over hvad der skal ske i Danmark - altså taler jeg om et Grundlovsbrud smiley

  • #33   23. apr 2018 Alis

    Alle hjemløse og dem fra øst skal have en bolig helt gratis uden en krone fra dem, og en million så vi slipper for at se dem tigge på gaden.

    Dem, fra øst som har kørekort kan tage ud til Benz og selv vælge den Mercedes de vil have.

    Danmark er et rigt land så jeg ser det ikke forkert at dele ud af vores rigdom for år tilbage kunne vi høre en thor Pedersen sige at vi er så rige at vi kan eje hele verden.

    Så lad os komme i gang med at dele ud af rigdommen....


  • #34   23. apr 2018 Vi kan ikke udvise dem til Rumænien fordi deres fængsler ikke overholder menneskerettighederne, og sådan skal det også være. Jr. Alis.

    Det er helt utroligt at tænke, at de kunne godt blive medlem af EU, jeg giver ikke en krone for EU. Tyrkiet kan ikke komme ind i EU pga af deres menneskerettigheder eller mangel på samme, men Rumænien kan godt, EU og min bare ....


  • #35   23. apr 2018 Eu skulle have verdens største fuck finger.....lad os komme ud som England

  • #36   23. apr 2018 Alis C jeg bliver bare nød til at sige at Østeuropa ikke behøves at sende alle de hjemløse til Danmark vi har rigeligt problemer i forvejen og mit humane hjerte græder når jeg skriver det men den bliver jeg nød til at tage i et nyt indlæg smiley

  • #38   23. apr 2018 Sa er man da pløk åndssvag at mene at fordi man har en elendig hjemland så er det acceptabelt at røve og stjæle i et andet land, så er man da helt tabt for omverden.

    Domme -nej spark bæsterne ud af landet -vi skal ikke bespise møghunde...


  • #40   23. apr 2018 Det lort gider jeg ikke engang kommenterer...

  • #42   23. apr 2018 selvtak

    se #33


Kommentér på:
Sociolancen.

Annonce