{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
373 visninger | Oprettet:

Er jeg for sart? Vedr tattoo {{forumTopicSubject}}

Jeg har forleden været på restaurant til en middag, og jeg mistede total appetiten da tjeneren der serverede var tattoo på hænderne.

Jeg føler at manden er snavset, hvad mener i?

Kommentarer på:  Er jeg for sart? Vedr tattoo
  • #1   10. mar Jeg tror vi to er de eneste i landet der ikke er tatoveret, vi må leve med det....

Hov jeg har sgu en på skulderen, lavet i Nyhavn, da jeg var 18, i en brandert.

• #2   10. mar Nix Markgreven jeg har heller ingen tatovering da jeg ikke behøves det ej heller ejer jeg en guldkæde eller en Harly - men jeg vil være fuldstændigt ligeglad med hvor folk har deres tatoveringer

• #3   10. mar At tatovere sig på halsen og i ansigtet/hovedet er for vulgært til mig, synes også hænderne er for meget, de tatoveringer jeg skal have er nogen, jeg kan tage af, når jeg kommer hjem. At overbrodere sig, især som kvinde er grimt, men der bliver mange tatoverede lig engang.

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

Følger: 1 Følgere: 71 Emner: 213 Svar: 1.646
    #4   11. mar Næh Ole du er ikke for sart, jeg kan ikke fordrage tatoveringer uafhængig af, hvor de kan ses på kroppen, jeg synes enhver tatovering er frastødende.

• #5   11. mar Har selv et par stykker på overarmene fra mine unge år.
    Generelt set ligeglad, men finder dog overbroderede kvinder frastødende

• Claus G
    Claus G Hjælpe-administrator

Følger: 5 Følgere: 11 Emner: 34 Svar: 1.391
    #6   11. mar Jeg bryder mig ikke om tatoveringer på kønsdele, ansigtet, fødder eller håndflader. Alt andet rører mig ikke rigtigt. Jeg ville ikke selv få tatoveret hænder, hoved, hals, ryg, kønsdele eller fødder. Mine tatoveringer vil jeg gerne selv kunne se, og jeg agter at overholde loven omkring tatoveringer. Jeg får lavet mine ved en tatovør der er medlem af dtl, ja han er faktisk sekretær i dtl.
    Men jeg synes ikke at det er direkte frastødende at folk får lavet tatoveringer på hænderne, selvom det ikke er lovligt at få lavet her i dk.

• #7   11. mar Jeg synes dog, at tatoveringer er pænest på mænd, jeg er opvokset med, at det var forbeholdt mænd. En lille distrikt tatovering til kvinder, kan jeg godt acceptere, men skal jeg komme med et kendt eksempel, så synes jeg Linse er det, man kalder overbroderet, og det er rædselsfuldt i mine øjne.

• #8   11. mar Helt enig med både Claus G og Jetset. Linse Kessler er præcis hvad jeg mener med overbroderede og frastødende

• Claus G

#9   11. mar Helt enig Jetset. Det er ikke kønt på alle, men det gælder både mænd og kvinder. Men jeg vil stadig gå så langt som til at sige, at det heller ikke er alle kvinder eller mænd der bør gå med smykker eller makeup. Men jeg respekterer dem som person og deres valg alligevel.
    Den store fordel ved tatoveringer, som jo er en kropsudsmykning, er at den ikke kan stjæles eller tages af fogeden
    Det kan en ørering eller halskæde feks
    Men ja, det er noget der deler vandene, om man kan lide det eller ej, og i hvilken grad og omfang.

• #10   11. mar Nu læser jeg af og til Ekstra Bladet på mit lokale ølhus, og det er næsten alle side 9 pigerne der er tatoveret, det er sgu sørgeligt at de vil skamfere deres krop på denne måde.

• #11   11. mar #9 - Claus, alt det du nævner, er så også blikfang. Jeg har ikke vildt mange smykker og de enkelte jeg har, er små. Når jeg har fri, så har jeg heller ikke makeup på, kan sagten gå ud at handle uden.

Men jeg kan også godt lide at trylle

• #12   11. mar Jeg har ikke noget imod tatoo bare de ikke er i hovedet, hænder eller synlige steder som forstyrre i ens job.

Det undre mig at man kan få et job som tjener med tatoo på hænderne, det må være et meget broget sted du der har opsøgt Ole.

• #13   11. mar #10 - Alan, du har helt ret, jeg synes også, det er sørgeligt

• Claus G

#14   11. mar Jeg har kun min forlovelsesring og vielsesring. Piller dem dog aldrig af Ellers ejer jeg ikke andre smykker end dem der er permanente på huden
    Som nævnt, vi er alle meget forskellige, og heldigvis for det hehe, men jeg ville ikke kalde ole for sart, for at synes det er ubehageligt at se en tjener med tatoveringer på hænderne. Hans grænse ligger bare anderledes end min feks gør.
    Du jetset, du tryller med makeup, men jeg tænker da også at du er ligeglad med hvad andre mener om din makeup
    Tanker er heldigvis toldfri

• #15   11. mar Fuldstændig, jeg kan ligne noget der er løgn og så kan jeg ligne 10 mill

• #16   11. mar Jaaa med tanken om mit liv eller manglen der på burde jeg få lavet en tatovering omkring min kønsdel og det skulle så være et stort spindevæv

• #17   11. mar Leon.

LOOOOOL!

• #18   11. mar tja leon

Hvad er mere vigtig at kunne tisse eller at have sex ?

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

Følger: 1 Følgere: 71 Emner: 213 Svar: 1.646
    #19   11. mar Hvad mener i om denne kvindes, María José Cristerna, tatoveringer?

Hun er forøvrigt en af Mexikos højest betalte sagførere.

• #20   11. mar #16 Leon - der er ikke noget, der er for sent, få lavet en sjov tatovering, måske noget med en flue

• #21   11. mar #19 - jeg siger hjælp - sørgeligt syn, jeg forstår ikke nogen mennesker har brug for at gøre så bemærket på en tåbelig måde.

• Claus G

#22   11. mar Har en god veninde, der har tatoveret teksten "nøglen ligger under måtten". Den sidder lige over lænden.

• #23   11. mar Lone.

Jeg bliver helt bange for det billede.

Kommentér på:
Er jeg for sart? Vedr tattoo