{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Stramninger?
  • #1   5. mar Fuldstændig enig ole S.
    Viljen til stramninger er ikke til stede så længe folk bliver ved med at stemme på de forkerte partier.
    Jeg vil æde min gamle hat på at dette menneskelignende bundskrab får lov at blive

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

Følger: 1 Følgere: 71 Emner: 213 Svar: 1.646
    #2   5. mar Jeg vil æde min gamle hat på at dette menneskelignende bundskrab får lov at blive

Ja da hvad ellers? - Udvisning? - nej aldrig, Danmark er og bliver kriminelle udlændinges Eldorado.

• #3   5. mar Ja det er sørgeligt at kriminelle kan få lov til at blive - men ve den stakkels udlænding der er blevet et en mønster borger han/hun ryger ud med fuld musik

• #4   5. mar #3 Leon
    Helt enig, men nu er det også på tide at det store muslimske flertal af mønsterborgere tager bladet fra munden og direkte undsiger de ballademagere der er skyld i problemerne både på gaden og i moskeerne !
    Alt for længe har dette kriminelle mindretal styret den muslimske dagsorden og hvis stemningen skal vendes må de sku snart tage affære

• #5   5. mar Ja Cody N. det er lige det vi mangler, at nogle af de velfungerende islamiske samfund stiller op og giver deres besyv med, når alle tier er det efter min mening det samme som at sammentykke., Men selvfølgelig er der også mange danskere der har hensyns betændelse når det drejer sig om at fortælle hvad de mener om en sådan "berigende" muslim, der gang på gang laver kriminalitet, fordi han kan gøre det næsten uden fare for en regulær straf, som for eksempel livslang udvisning,. Så danskerne bliver bare med at affinde sig med at der bliver begået kriminalitet af denne person Var der nogen der sagde sætningen. "racisme forskrækket".

• #6   5. mar Hvilke muslimske samfund er det i snakker om?

det er noget jeg ikke kender, dog kender jeg nogle muslimer der klarer sig godt.

Og i min verden er det os der skal afstikke rammerne for samfundet og ikke nogle velfungerede muslimske samfund i Danmark.

• #7   5. mar https://www.b.dk/nationalt/landsretten-har-talt-bandeleder-slipper-for-udvisning

Ja her sluttede stramningerne.

»Lad tredje gang ved domstolene blive lykkens gang. Folk som ham skal ud af Danmark nu,« sagde Søren Pape ifølge DR.

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

#8   5. mar ......dog kender jeg nogle muslimer der klarer sig godt.

Ole S

Er det noget at fremhæve? Det burde da være nomaliteten?

Og jeg kender forøvrigt utallige kristne, der klarer sig godt.

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

#9   5. mar #7
    Ole S

Hvad sagde jeg - Danmark er kriminelle udlændinges eldorado.

• #10   5. mar Nu burde det jo være normalt, at det er samfundet,

og Ellers ser det nærmest ud til, at vi har sgt ja til parralel samfund.

• #11   5. mar #6 ole S
    Ingen parallelsamfund kan fungere uden en stiltiende accept fra det øvrige muslimske segment.
    Ex. ville møgunger der stikker ild på affaldscontainere, og kaster sten på brandbilerne efterfølgende, ikke have en chance hvis det tavse flertal åbnede munden og talte med forældrene og politiet.
    I Askerød i Hundige så jeg snesevis af voksne indvandrere opildne små knægte til at skubbe de brændende containere ud på vejen foran bilerne.
    Hele det muslimske samfund ser stiltiende til møgungernes hærgen og kunne ikke drømme om at hjælpe myndigheder.
    Dette tavse flertal accepterer et "dem og os" samfund hvilket er grundelementet i alle ghettoer og parallelsamfund

• #12   5. mar #5
    Ja kisser D og dagens frifindelse af LTF banditten viser tydeligt hvor slemt det står til i vores venstreorienterede politisk korrekte samfund hvor stort set alle forbrydelser begået af indvandrere ikke har nogen konsekvenser

• #13   5. mar #6.
    Nu vil jeg lade tvivlen komme dig til gode Ole. du spiller forhåbentligt bare dum, det håber jeg da. Der er selvfølgelig velfungerende muslimer her i landet som bare kunne give lyd fra sig og påvirke de unge utilpassede. De kunne bidrage med en opdragelse, i det demokrati som vi hidtil har haft i Danmark, men som nu er lidt på retur. deres indflydelse ville gøre en stor forskel. men efter hvad jeg kan erfare fra Codys indlæg så står de og animerer de unge til at fortsætte med de kriminelle tiltag.

• #14   5. mar Hej Kisser D længesiden og nyt profilbillede hvor du ser ud til at trives - dejligt

• #15   5. mar lille ole S jeg syntes ikke at kunne forstå dine taler - men det er nok bare mig

• #16   5. mar Cody N at LTF-banditten ikke er blevet sendt ud igennem hoveddøren står mig ret uforståeligt og det sender jo bare det budskab GØR HVAD DU VIL og resten i Danmark er til grin + jeg er begyndt at forstå hvorfor de venstreorienterede løber imod højre - dog vil jeg forsætte med at give min stemme til SF syntes de skal have chancen for at vise hvad de kan

• #17   5. mar Vi har ca. 300.000 muslimer i DK, det beviser for mig, hvad jeg har sagt mange gange.

Det er os den er gal med, vi er over 5 mill. Og så bliver vi trukket rundt ved næsen, og alle klager og snakker og kalder stramninger for de rigtige tiltag.

• #18   5. mar
    Ole S, nogen gange så er du lidt kryptisk, du mener jo lige nøjagtigt i bund og grund det samme som alle os andre, At vi skal tage affære og bevare vores land som et demokrati. Og ikke lade os trække rundt ved næsen, af ren og skær hensyns betændelse, eller angst for at blive kaldt racist.

• #19   5. mar Og mange tak til dig Leon, det var sødt sagt.

• #20   5. mar Er man racist hvis man har en holdning om religion og lille ole S nu blev din tale klar

• #21   6. mar #17 ole S
    Ingen kender antallet af muslimer i Danmark.
    Årsagen er igen vore internationale forpligtigelser der fra slut firserne forbød registrering på baggrund af religiøs oprindelse.
    Der er dog flere der på egen hånd har prøvet ud fra de muslimske navne registreret i Danmark og de mener tallet i 2016 var tæt på 500.000.
    Jeg kan dog ikke finde artiklen mere

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    nov 2017

Følger: 1 Følgere: 7 Svar: 812
    #22   6. mar jamen for pokker.. vil det ikke sige at hvis hele gardinbanden gik ned og stemte på imam Frederiksens halalparti. så var df dyb fortid i dansk politik ?

• #23   6. mar Cody, danmarks statestik siger, at der er godt 500.000 udlændinge i Danmark og de er ikke alle muslimer.

Men desværre er det store problem ikke, hvilken religion folk har, men mere hvor kriminelle de er, og der er børn af indvandrer fra de arabiske lande helt klar i meget stor flertal.

Dog er der også masser af østeuropæer der udnytter vores lovgivning på.

• #24   6. mar Derudover findes et stort mørketal af uregistrerede og forsvundne udlændinge.
    Hovedparten fra alle årene uden grænsekontrol, men også efter det store pres i 2015 hvor mange forsvandt på turen fra Padborg til Helsingør da de aldrig dukkede op i Sverige

• #25   6. mar Det store tal som ingen ved om eksisterer koster jo ikke, hverken tolke eller kontanthjælp.

Så det er ikke noget der har nogen indflydelse på, hverken lovgivning eller andet.

• #26   6. mar #25 Ole S
    Mørketallet har da en stor betydning for kriminaliteten i Danmark og ligeledes for økonomien for samfundet og følgevirkningerne hos ofrene.
    Mange forbrydelser bliver jo aldrig opklaret så vi ved jo ikke hvem der begår dem udover at de overlevende beskriver dem som enten mellemøstlige el. afrikanske af udseende

• #27   6. mar Hvilke ofre snakker du om Cody, og hvilke mørketal, for det er og bliver en gang gætteri og noget der kun er når man ikke kan bevise problemet,
    For jeg personlig tror mere på, at hjemme røveri m.m. Udføres af østeuropæer.

• #28   7. mar Mørketallet er skam kendt og accepteret af Danmarks statistik og indgår i alle statistikker som en tillægsfaktor.
    Hvis du vil finde ofre for uopklarede forbrydelser hvor gerningsmændene er blevet beskrevet som mellemøstlige behøver du blot at Google " mellemøstlige gerningsmænd" eller " gerningsmænd af afrikansk udseende".
    Det er skam ikke så svært ole S og iøvrigt har østeuropæere ikke eneret på hjemmerøverier kan jeg betro dig

• #29   7. mar Cody, i min optik kan man godt få mig til, at tage folk med mørk hud og en forkert pigment i forsvar når der intet bevis findes på, at det er dem der laver den kriminalitet du snakker om.

Jeg ønsker ikke selvtægt eller folkedomstol. og jeg er venstreorienteret men ikke blind og ikke tilhænger af kriminelle, men jeg ønsker ikke den heksejagt på nogen som du bruger.

Jeg bliver mere og mere modstander af DF når de bare snakker snakker og snakker og bare bliver på taburetterne, For mig er de nye borgerlige nok mere ægte.

• #30   7. mar Du opgav at Google og det er skam ok ole S.
    Jeg ved ikke hvad du mener med heksejagt, er det sådan en slags jagt som du bruger mod DF i alle dine indlæg ?
    Jeg har som dig en mening om indvandring og hvis du mener det er heksejagt så ok for min skyld.
    Jeg er heller ikke tilhænger af en folkedomstol, jeg er tilhænger af en domstol der udviser kriminelle udlændinge når muligheden foreligger !
    Jeg troede faktisk ikke du kunne blive mere modstander af DF end du allerede er !
    Du sætter din lid til NB fordi DF bare snakker - øh hvad gør NB ?

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    nov 2017

Følger: 1 Følgere: 7 Svar: 812
    #31   7. mar er det nu ikke lidt en. alis i wonderland. diskussion vi oplever her. løsningen ser i hvert fald lige så langt væk

Kommentér på:
Stramninger?