{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
301 visninger | Oprettet:

Claus G
Claus G Hjælpe-administrator

Følger: 5 Følgere: 11 Emner: 34 Svar: 1.391

Det er ikke kun skolerne {{forumTopicSubject}}

Der er kommet en del fokus på bedrageri, hvor der er tale om støttekroner til integrations projekter. Nu er fodbold klubben B1909 i Odense, Vollsmose, også under luppen for at svindle og bedrage. Det er bla nogle trænere der skulle have fået uberettiget kørselsgodtgørelse.
B1909 risikerer at miste støtten, og dermed vil de næppe kunne overleve.

https://www.fyens.dk/modules/mobile/article?articleid=3234512

Jeg har et par gange været der ude på et par tekniske opgaver, og måden de afregner på, er med Dags Dato sedler. Det er jo ikke hvad jeg kalder at have styr på bilag og regnskab.

Jeg håber at der af princip, bliver frataget støtte. Samt at de trænere der har været involveret i bedrageri med kørselsgodtgørelse, de personligt kommer til at hæfte for det.

Din mening?

Kommentarer på:  Det er ikke kun skolerne
  • Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    nov 2017

Følger: 1 Følgere: 7 Svar: 812
    #1   28. feb ja min mening er først at du er ikke en klog tøs hvis du havde været det. så havde du såmænd blevet hjemme ved kødgryden. og sendt manden ud på arbejde

emnet svindel. b1909. gardin folkeskoler. regeringsmedlemmer. og alt andet godtfolk. der ikke kan finde ud af tingene. på en flyver ned til ørkenen med hele bundtet. så vi igen kunne få et troværdigt samfund jeg er træt i roen af hver dag læse og høre. svindel svindel. og humbug

• #2   5. mar Jeg har aldrig forstået mentaliteten. Det vil jo altid blive opdaget før eller senere. Jeg synes ikke de fortjener at overleve

• Claus G

#3   5. mar Jeg tror desværre de får talt sig ud af situationen, ved at give en tidligere træner skylden for at være den der misbrugte de bidrag.

• #4   5. mar Ja, det er jo en kedelig historie, men på den anden side, så skal det heller ikke gå ud over de uskyldige, hvis det ellers er sådan. Jeg har altid holdt meget af sport og mener, det er en sund livsstil, hvis ikke det bliver overdrevet. LÆS doping.

• Claus G

#5   5. mar Jeg ved at de er bund rådne i den klub. Er desværre i familie med 2 der har misbrugt klubbens midler på sort arbejde m.m. Men det er nok ikke nok. Det er jo blevet noteret som et DD bilag, som extra skrald afhentet.

• #6   5. mar Det er jo en sørgelig virkelighed

Kommentér på:
Det er ikke kun skolerne