{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
490 visninger | Oprettet:

Nu også Falck. {{forumTopicSubject}}

Ja læste lige hurtigt om at Falck nu også går med et underskud på 3,2. milliarder og hvad er det som gør at ting der bare har kørt i så mange år med en sund økonomi nu må vise et underskud på sådan stort milliard beløb.
Hvad er det som gør at ting ikke længere kan køres på en måde der om ikke andet så bare køre med et lille overskud og ellers bliver det som jeg før har skrevet: sidste mand lukker og slukker efter de mange politikere der intet har at skulle gøre på Christiansborg (måske de skulle i luksusfælden).


Kommentarer på:  Nu også Falck.
  • #1   20. feb 2018 Mine oplevelser med Falck har nu heller ikke været for gode. Jeg ved ikke under hvilke kriterier, de ansætter deres personale, men det virker som om de rekruttere dem fra Ebberød Bank og resten er studerende under uddannelse.

    Jeg havde for nogle år siden en ganske glimrende Husforsikring hos Falck, den tabte de mange millioner på, så det er ikke sådan, at få det tabte tilbage og så har de også fået konkurrenter, så det ene med det andet.

    Den Husforsikring blev strøget, for den var alt for god, de fixede så en anden, men den ville jeg ikke have, den var ikke noget værd i fht til den første, det jeg havde brug for, var strøget fra den.

    Jeg har oplevet underlige personaler hos Falck.


  • #2   20. feb 2018 Jetset ja Falck skal jo nok holde sig til det de er gode til altså at rede liv + transport af syge + vejhjælp og ja har både gode og kun en enkelt dårligt oplevelse med Falck smiley

  • #4   20. feb 2018 Claus G ja tænkte ikke på BIOs og ja det koste jo nok en del smiley

  • #5   20. feb 2018 Det er vist kun papirpenge, og regnskabsteknik!

    Man har afskrevet ekstraordinært på goodwill og materiel.

    Og ja- så har de vist begivet sig ud i ting, som de ikke har så meget forstand på.


  • #7   21. feb 2018 Busmann Enig bare så enig tror at en rigtigt forretningsmand/kvinde godt ved at man ikke skal sprede sig over i ting man ikke har forstand på smiley


  • #8   21. feb 2018 Ronald G ja men hvorfor køre Falck ud over den kant firmaet er over 100.år gammelt og burde vide bedre smiley

  • #10   21. feb 2018 Har intet at udsætte for Falck, har kun brugt dem 1 gang i mit liv som dreng hvor jeg kom til skade....

    Men der er tusinde af firmaer i mit liv som har lukket og slukket, intet vare for evigt da tiden og konkurrence betingelser ændre sig.

    Et elektronik butik lukkede for mange år siden som jeg elskede at besøge, marskandisere, købmænd, posthuse, nu skal man besøge store center for at købe en skrue som tager år at finde. Men sådan er det at alt centraliseres - elektronik butik eksisterer vist kun på nettet i dag. Alle må tilpasse sig de nye tider hvor en fysisk butik er for dyr.


  • #11   21. feb 2018 Ronald G ja men så har du jo erfaring smiley

  • #12   21. feb 2018 polysl jeg må sige desværre og tror ikke folk forstår hvad internettet gør og det ender vel med at vi laver et slimspor når vi ingen ben har længere og jeg må sige at hyggen ved at gå i buttiker er væk or rigtigt mange år siden da folk har alt for travlt smiley

  • #13   21. feb 2018 er det ikke også Falck der står for kemobussen smiley

Kommentér på:
Nu også Falck.

Annonce