{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
631 visninger | Oprettet:

Stakkels Sverige {{forumTopicSubject}}

Det forventes at godt 23.000 vil søge asyl i Sverige iår.
Dertil kommer et endnu større antal ansøgninger om familiesammenføring fra dem som allerede har fået asyl.
Til næste år vil de 23.000 også søge om at få familierne til Sverige.
Her kan man sku tale om skruen uden ende og for at føje spot til skade har EU bedt svenskerne om at tage endnu flere.
https://samnytt.se/prognos-23-000-soker-asyl-under-2018/

Sverigesdemokraterne er stadig kun det tredjestørste parti, hvem kan lige forstå det ?
Havde vi ikke haft DF og vores forbehold havde vi været i samme båd som svenskerne.

Hvad fejler Svensson siden han ikke stemmer på SD ?
Hvad tror du / i ?


Kommentarer på:  Stakkels Sverige
  • #2   17. feb 2018 Cody N ja 23.000 syntes jeg nu også lyder af meget , men at give DF æren for at Danmark ikke er i samme båd HM jeg syntes nu de sælger ud af arvesølvet og fordi de har søgeret for at vores ældre får en judascheck vil jeg mene at der skal meget mere til eksempelvis at vores ældre får en behandling der vil være til glæde og gavn både for vores ældre men også få dem der passer på vores ældre - men tilbage til Sverige smiley

  • #3   17. feb 2018 ole S
    Fuldstændig uenig.
    Forestil dig hvad der ville ske hvis DF gik i regering med V og ex. LA og C var støttepartier.
    Hvor mange sekunder tror du den regering ville holde ?
    LA og C ville aldrig støtte DF's forslag hvis de sad i regering, men som det er nu må de nødvendigvis acceptere DF's forslag hvis regeringen skal have sin egen politik igennem.
    Glem ikke at resten af partierne aldrig kunne drømme om at støtte DF's udlændingepolitik.
    Kun som støtteparti har DF en chance for at få sin politik igennem så længe mandatfordelingen ser ud som den gør.
    Det er useriøst at give DF skylden for Kærskovhoved Ole, du ved lige så godt som mig at konventionerne forhindrer udvisning, iøvrigt konventioner som kun DF gerne så blev opsagt.
    DF har fået rigtig mange stramninger igennem og jeg kan godt vise dig listen igen hvis du skulle have glemt det.
    DF er det eneste seriøse strammerparti på udlændingeområdet, alt andet er blot valgflæsk.
    Har du ikke undret dig over at når S genfremsætter uspiselige DF forslag bliver de pludselig spiselige - det er vælgerne i en nøddeskal Ole smiley


  • #6   18. feb 2018 Levakovic er her udelukkende pga. danske dommeres sygelige tendens til at beskytte kriminelle udlændinge.
    Mht. Flygtninge og migranter kan ingen udvises med mindre hjemlandet accepterer eller de rejser frivilligt.
    Mange migranter smider deres pas væk for at lyve om oprindelse og undgå at blive smidt hjem.
    Du skal huske på at flertallet flygtninge og migranter desværre er registreret her og ikke i Grækenland el. Italien som de fleste bliver nu.
    Det betyder at Danmark ikke kan sende dem tilbage til første modtagerland og derfor ender de på tålt ophold.
    Send gerne et link fra de omtalte udfvisninger Ole smiley


  • #11   18. feb 2018 Fint at Sverige forsætter kursen til deres egen undergang så er vi fri. 23.000 kan nemt blive til 100.000 og om flere år er de 500.000 jo Sverige har gjort det godt...

  • #14   18. feb 2018 hva rager hans børn os? det er ikke samfundet som har sat ham i den situation men ham selv - så tag han yngel med sig - nok det bedre for DK.

  • #16   18. feb 2018 Sverige har ikke aversioner mod flygtninge - alle glæder sig til dagens avis hvor man kan læse om masse voldtægter og andre hyggelige ting som gør Sverige til en magnet.

    Måske der oprettet rejsebureauer fra Mellemøsten som kan påpege at knalde lige bag et eller andet uden problemer...Nyt Thailand ggg


  • #18   18. feb 2018 #15
    Alis - mener du seriøst at islamofober i Danmark er skyld i Sveriges situation ?
    Mord, bilbrande, voldtægter, angreb på politistationer og køre ind i uskyldige er islamofobers skyld, håber det var en joke Alis.
    Alle jer der gerne vil leve fredeligt med indvandrerne glemmer en meget vigtig ting - indvandrerne vil ikke leve fredeligt med jer smiley


  • #21   18. feb 2018 Jamen hov, hør lige her, det er da en tro kopi af Alis teori om, at vi skal lytte til flygtninge emigranter og give dem plads, så ville alle problemer være løst, det har Alis sagt i mere end 10 år nu.

    Det er lige præcis det svenskerne har gjort givet dem plads og hoved og røv, og det har så ikke været nok. Svenskerne har ikke fået den tak, de faktisk fortjener, de har kun fået utak, jvfr alle deres problemer, de står i lort til halsen. Jeg siger også stakkels Sverige.


  • #22   18. feb 2018 Ole

    Aner ikke hvad Thilang er....???


  • #24   18. feb 2018 #23 - ja, det er sq sørgeligt en falliterklæring, men den sag i Odense er måske svenskernes skyld smiley smiley smiley - mændene vil kun tygge Khat og kvinderne vil kun snakke godt pakket ind i børneforeningen og ja, 20 år har de mindst været her, og de forstår stadig ikke en skid eller også er det bare noget de spiller, jeg tror ikke på somalier.

  • #27   18. feb 2018 #25 - ja, det er sq nogen, fanden har skabt, men jeg tror nu ikke, at det havde været så attraktivt at "flygte" til DK, hvis de ikke fandtes, jeg mener vi skal være glade for dem, de skæpper godt i statskassen, den kasse, der holder liv i bl.a. "flygtninge", men det ser vi lige bort fra smiley smiley smiley

  • #28   18. feb 2018 #26 - tror du, at de kan tænke så langt ??

  • #31   18. feb 2018 Der er nemlig en mening med alting. Også at vi har verdensdele. Det har den betydning, at vi er meget forskellige på alle mulig måder, så er der noget at sige til, at der opstår sammenstød, det er slet ikke meningen, at vi skal forstå hinanden og leve sammen.

    De sorte er født til at leve der, hvor solen skinner. De lyse er født til at leve der, hvor solen skinner mindst. Og religioner skal vi heller ikke blande og det er heller ikke meningen ej heller vores forskellige kultur, det skaber ufred, krige.


Kommentér på:
Stakkels Sverige

Annonce