{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
526 visninger | Oprettet:

Socialdemokratisk valgflæsk {{forumTopicSubject}}

Mette F. foreslår nu et opgør med vores traditionelle flygtningepolitik hvor flygtninge skal modtages udenfor Europa.
Slut med spontane flygtninge i Danmark, men ja tak til flere kvote-flygtninge og større bidrag til FN.
Forslaget er sjovt nok identisk med det forslag som DF lagde på bordet da Mette overtog efter Thorning.
Hendes kommentar dengang var at det blot var symbolpolitik og ikke havde nogen gang på jord.
Nu har hun tilsyneladende genopfundet den dybe tallerken, men ikke overraskende er de øvrige partier yderst skeptiske til forslaget som de mener er valgflæsk.
Hun nævner intet om hvad man vil gøre ved dem der kommer via andre EU lande og banker på vores dør.
Forslaget bliver fremlagt imorgen.

Min krystalkugle viser en tallerken med uspiselig valgflæsk.
Hvad viser din ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Socialdemokratisk valgflæsk
  • #1   4. feb 2018 Jeg tror det er en AND smiley

  • #2   4. feb 2018 He he - du har ret smiley

  • #5   4. feb 2018 #3
    Alis, du må indse at der aldrig bliver fred i muslimske lande uanset hvor mange islamiske fanatikere vesten fjerner.
    Ja der er mange uskyldige, men det vil der jo være uanset hvad vi stiller op.
    Så længe muslimske kvinders højeste ønske er at deres drenge ofrer sig for profeten og bliver martyrer er det sku op ad bakke.
    Problemet er i sin enkelthed at muslimske fraktioner ikke kan leve fredeligt sammen med nogen som helst der ikke deler præcis deres syn på profeten.
    Løsningen er ganske enkelt at evakuere øvrige religioner og isolere de muslimske lande uden indblanding fra vesten udover mad og medicin.
    Koldt og kynisk måske, men ikke desto mindre nødvendigt hvis vi vil undgå at Vesteuropa bliver et nyt Mellemøsten.
    Skruen uden ende er hvad du og alle andre gutmenchen foreslår smiley


  • #11   5. feb 2018 Det skriger til himlen at Mette tror vi kan gå enegang med dette forslag når vi ved at både hun samt V, K, LA m.m., alle har hovedet oppe i røven på Merkel og EU.
    Magen til luftkastel skal man lede længe efter.
    DF's forslag som ikke betød flere kvoteflygtninge var lige så urealiserbart, men forskellen var at DF skider på hvad Merkel og EU mener smiley


  • #12   5. feb 2018 De migranter, der kommer til vore grænser, for at søge asyl, er IKKE de, der har mest behov for hjælp og beskyttelse! - Det er dem, der kan skrabe flest penge sammen til rejsen (menneskesmuglerne)
    De, der har størst behov, har ikke råd til at komme her.

    Havde man vedtaget det forslag, dengang DF fremlagde det, havde vi haft mulighed for, at tage os af de, der havde størst behov, ved at tage et pænt antal FN-flygtninge.

    De "økonomiske flygtninge" der er strømmet ind i landet, har drænet vort land for de resurser, der burde komme de fattige til gode!!!!! - De, der ikke har råd til at rejse herop, de der flygter fra krig og kugler!

    Jeg håber virkelig, at S og DF kan gå sammen, og få det vedtaget, inden næste folketingsvalg! - Det kan kun gå for langsomt!


  • #15   5. feb 2018 Ja jeg vil så nøjes med at forsat stemme på SF og leve i fred og ro med de muslimske venner der bor i min nærhed smiley

  • #16   5. feb 2018 Jamen, det har jeg også foreslået og foreslået foreslået i en uendelighed, det er en SUPER ide, dog kan jeg ikke forstå, hvorfor det ikke er et EU projekt, det skal vel gavne hele EU. Nordafrika har masser af plads og de skal tvinges til det, hvis ikke de går frivilligt med til det, det er ret alvorligt smiley

  • #17   5. feb 2018 Hvorfor bruge fly brændstof på at fragte spontane flygtninge tilbage til en lejr, kan de gå herop så kan også gå ned.

    Det nye er også at tilkomne samt danskere ikke skal sidde på sofaen men arbejde 37 timer om ugen - jeg spekulere så på hvor man vil skaffe over 100 tusinde job - Mette Frederiksen...slave lejre?


  • #23   6. feb 2018 Når man flygter så skal de søge asyl det første EU land. Ellers er de ikke flygtninge men indvandre.

  • #24   6. feb 2018 Alle skal i arbejde siger Mette F.

    God ide at fylde arbejdsmarked op med slaver som skal arbejde 37 timer for en bistand - det er jeg sikker på at fagbevægelsen bliver glad for. Hvis man bare kan finde over 100.000 nytte job for det lyder ikke særligt logisk.

    Så er det jeg griner når LO mener det er en god ide, ja der er jo sikkert en masse som er medlem af LO ik? flygtninge, indvandre, etniske danskere - hold da kæft....

    Nu er det jo sådan at det ikke må være ordinært arbejde som kan varetages af en ansat - så hvor er der lige 100.000 af den slags?

    Man kunne også få en til at tabe blyanten, en til at samle den op, en til at levere den til en som levere den til en som spidser den og levere den tilbage til den som leverede den knækkede blyant osv....så kunne man fylde hele den offentlige sektor ud i nytte jobs. Når der så er kaffe pause så er der ingen til at spidse blyanten.

    og når man har over 100.000 til at løbe rundt med blyanter og holder pause så er der nogen som skal spidse dem imens og så må man ansætte østarbejdere som er ligeglad med pauser.


  • #28   6. feb 2018 Hvor er det svært at være til. Så må vi se alvorligt på, hvad DK kan være tjent med, for vi skal vel ikke sætte hele vores velfærd overstyr pga den massevandring til EU.

    Hvor er jeg bare træt af EU, som intet foretager sig ift de store problemer hele Europa står i, SÅ GØR NOGET NU !!!! smiley smiley smiley


  • #31   6. feb 2018 Så kan vi så bare vente på, at EU går i opløsning, noget SKAL der ske nu smiley

  • #33   6. feb 2018 Hvad hvis endnu et land melder sig ud, hvad mon der så vil ske med EU ??

  • #35   6. feb 2018 Jeg er også bange for, at din sidste tekst er der en del sandhed i smiley

  • #38   6. feb 2018 I ÅR 2050 bliver Danmark omdøbt til Sandmark

  • #42   6. feb 2018 Ingen gider lytte til fortiden....de 3 aber herskere på borgen

  • #43   6. feb 2018 #39
    Ovenud skræmmende Danmarkskort må man sige.
    Vollsmose skal skifte navn har jeg hørt. Har du et godt bud i den forbindelse Claus ? smiley


  • #45   6. feb 2018 Jeg vidste du havde det i dig smiley

  • #49   6. feb 2018 #40
    Forslagene er vel ikke ens Ole.
    Hvis jeg husker rigtig omfattede DF forslaget max.1000 kvoteflygtninge, hvorimod Mette ikke har noget loft over sit forslag, men vil lade det afhænge af situationen.
    Jeg må indrømme at jeg ikke har meget tiltro til Mette's sande hensigter med dette forslag, hvorimod jeg ikke er i tvivl om at DF ville sætte handling bag ordene smiley


  • #52   6. feb 2018 #50
    Skræmmer det dig ikke at så få kan forvolde så meget skade overalt i verden.
    Husk på at vi snakker om en lille % del af samtlige muslimer, men samtidig dem som alle moderate muslimer ikke tør sætte sig op imod.
    Hvis du skruer tiden tilbage og tænker på de episoder vi har set på tv om angreb på udenlandske ambassader hvor nogle få ekstremister på rekordtid fik hele byen til at gå amok over fornærmelse af profeten eller lign.
    Der findes et kodeks indenfor islam hvor alle, uden undtagelse, støtter op om trosfæller der går forrest. Ingen vover at tvivle el. sætte sp.tegn ved årsagen.
    Deri ligger risikoen fordi denne religiøse fanatisme ikke eksisterer indenfor andre religioner og et skrækeksempel kunne være et overfald med døden til følge på en muslimsk kvinde midt på Nørrebro, eller et par muslimske knægte som dør i politiets varetægt.
    Disse to eksempler ville med garanti afstedkomme en reaktion som ingen muslimvenlige mennesker havde forestillet sig - just saying smiley


Kommentér på:
Socialdemokratisk valgflæsk

Annonce