{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Hold dem nede
  • #1   4. feb

• #2   4. feb Nu koster det ikke noget at have en stråhytte og et skilt udenfor hvor der står: Nødhjælp modtages kun mod forud aftalt aftale - sidder pt. i et job, så du kan slå på krukken bong...så vender jeg tilbage senere.

Vi kan lukke for hele produktionen så kan de sidde og hygge sig med bong og khat...

• #3   4. feb Steen det er godt nok debat på højt plan.

• #4   4. feb Nu kan du jo plædere for alt det fagforenings halløj som ikke en kæft aner noget om i Afrika - lønnen er ikke stor men dog en løn og en levevej.

Så hvad vil du sige med dit indlæg?

• #5   6. feb Jeg har tænkt på hvad lønnen burde være i sådan et arbejde.
    Det er stadig lavtlønnet, men burde da nok give lidt mere. Dog skal man ikke sammenligne Afrika med Vesten, for det er noget helt andet.
    Og så burde vesten kunne gøre noget for at sådan et løndump ikke sker igen. F.eks. sanktioner mod firmaerne. Hvilket måske er svært, da de jo ikke har brudt nogle love eller regler. Men H&M burde skamme sig godt og grundigt.

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    nov 2017

Følger: 1 Følgere: 7 Svar: 878
    #6   6. feb jeg ser intet nyt i det indlæg ole. og med din viden om hvad der sker lønmæssigt i den 3 verden burde det ikke forbavse nogen.
    al den produktion de store firmaer henter derude er og har altid været et spørgsmål om profit. båret oppe af køberes ønske om et eller andet blæret sæt (mærkevare tøj)
    hvor længe er det siden at det kom frem at chokolade industrien. høstede deres profit på underbetalte børne arbejdere. hvad er der sket i den sag ?. alle i industrien har vasket hænder og undskyldt sig med uvidenhed om deres leverandøreres behandling af arbejdere. det samme kommer til at ske i denne sag. desværre.

• #7   6. feb Afskaf børn arbejde og alt andet og så skal i mere til lommerne med flere små fede sorte negere med en stor mave. Kom så Ole....så har vi lukket en hel industri med tusinde negere - fantastisk de klapper sikkert hænder i din fagforening.

Det rager mig da mig en pap skid hvor mine Bison bukser er produceret og der sidder en på 4 år og syr dem, jeg laver heller ikke en stor research på flere måneder inden jeg køber kaffe for at sikre hvor fanden det er produceres af...

Fint hvis folk har tid til det pis, jeg har ikke og det rager mig.

• #8   6. feb Steen, hvad har det problem med en eller anden fagforening at gøre, og så vil jegda gerne kende navnet på min fagforening?

Nu mener jeg godt nok modsat dig, at børn ikke skal misbruges.

Og glem nu, at nogle har en mørkere pigment end andre.

• #9   6. feb oLE

Så kan du gøre hele indien og asien og afrika arbejdsløs - godt gået ole...jeg er sikker på de er vildt begejstret...

• #10   6. feb Her hjemme arbejdede børnene da også ude i markerne indtil for ganske nyligt.
    Vil dog sige at der burde være voksne nok til at arbejde der og så lad børnene få lidt rigtig uddannelse hvis det er muligt.

• #11   6. feb Ja, jeg er imod børnearbejde, og misbrug af børn.

Og jeg er tilhænger af folk lever af dagpenge i stedetfor kontanthjælp.

Og Steen, der er faktisk mange voksne der arbejder i Asien, men jeg skal ikke kloge mig på, om det er godt børn misbruges så vikan købe billig tøj.

Kommentér på:
Hold dem nede