{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
224 visninger | Oprettet:

Religionsfrihed {{forumTopicSubject}}

Nu læser vi den ene gang efter den anden, at det er religionen der er det største problem, med muslimer og deres integration.

Burde vi så forbyde den religion, og ville det overhovedet være muligt.

Kommentarer på:  Religionsfrihed
  • Nasty
    Nasty Tilmeldt:
    okt 2016

Følger: 1 Følgere: 16 Svar: 325
    #1   2. feb Vil det ikke være grundlovsstridigt?

• Claus G
    Claus G Hjælpe-administrator

Følger: 6 Følgere: 10 Emner: 31 Svar: 1.353
    #2   2. feb Tvivler den kan/skal forbydes. Der findes også ekstreme kristne. De er heller ikke blevet forbudt.
    Det er et uendeligt spørgsmål, som der aldrig bliver enighed om.
    Der findes jo også muslimer som er integreret i andre kulturer, og de skal jo ikke straffes.

• #3   3. feb Nej da det er jo en af vores friheder

• #4   3. feb Ja efter min mening er det ikke religionen islam der har skylden, men fortolkningen.

Det er helt som med indre missions fortolkning af bibelen.

Men desværre ser det ud som om muslimer er nemme, at manipulere med.

• #5   4. feb Sikke nogle konklusioner, du kommer med, du kan da på ingen måde sammenligne Indre Missions fortolkning af bibelen med en Lovreligion. Muslimer er pisket til at følge den, det er Lov og Religion i et.

Og synes du virkelig at Indre Mission fylder lige så meget, som ISLAM

ISLAM er en stor hæmsko for integrationen, det gælder alle steder. Vi har eksempelvis her i DK også andre trosretninger uden problemer.

Men det kunne være DK skulle begynde at sætte betingelser for Asyl, at betingelsen for at få den, skal de konvertere til Kristendom. UPS !!!

• #6   4. feb Jetset, hvordan kan du få mit indlæg til, at blive, at jeg mener indre mission fylder ligså meget som Islam.

Og et spørgsmål for er Islam lov, skal de kvinder der ikke bærer tørklæder så stenes?

Men Islam brugt af og fortolket af mange muslimer er en stopklods for integration.

• #7   4. feb Jetset, hvordan kan du få mit indlæg til, at blive, at jeg mener indre mission fylder ligså meget som Islam.

Fordi du stiller dem op imod hinanden, det er at sammenligne.

Og et spørgsmål for er Islam lov, skal de kvinder der ikke bærer tørklæder så stenes?

Bliver de det i DK ??

Men Islam brugt af og fortolket af mange muslimer er en stopklods for integration.

Det har du nok ret i.

• #8   4. feb Jetset, nu stillede jeg dig et spørgsmål fordi du påstår Islamer lov, også iDK.

Dit svar var sået spørgsmål, som om jeg skalsvare på hvad du mener.

• #9   4. feb Mon der er nogen, som kan fortælle mig, hvad der står i indlæg #8 ??

Kommentér på:
Religionsfrihed