{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Held og Løkke
  • #2   31. jan 2018 Alis

    Jeg er forbløffet over din overjordiske fornemmelser og visioner at den næste statsminister er idiot..

    Så burde du ringe til dit ministerium og advare dem og sige hvem der skal vælges som ikke i dine øjne er idiot.

    Det kan endda være at de laver en æresport til dig foran Borgen og alle 179 står og klapper af dig - de har selvfølgelig sørget for at hele din lejlighed inc. dig står foran Borgen.


  • #4   31. jan 2018 Claus

    Spørg Alis

    Hun må have en liste over idioter...


  • #6   31. jan 2018 Hun har en liste over ikke idioter, den er meget kort med et navn Alis... smiley

  • #8   31. jan 2018 Min kat bruger bagdøren...hvem siger man ikke kan opdrage en mis...?

  • #10   31. jan 2018 Tid rasmus

    Jeg har haft med misser at gøre i mere end 25 år og ikke en kunne ikke opdrages. Men de er jo 4 benet - de 2 benede er lidt svære, men hvis man gemmer dem væk i 10 år så eh?


  • #12   31. jan 2018 Alis

    Så må du få Anker Jørgensen gravet op, vi kan ikke have simulanter der ligger og driver den af.


  • #15   31. jan 2018 Alis

    Nu skal du ikke flytte fokus fra din kommentar over på os andre, som du er kendt for...

    Fortæl hvilke der skal være statsminister - du må godt vælge flere....?

    De må også være aktuelle storsvindlere eller som Alberti i datiden som svindlede gigantisk.

    Eller noget i stil med Rith Bjerregård - en med knold i nakken og sild i baglommen og biblen tæt på hjertet - hvor hun udgyder forbandelser over de formastelige som tager en lille dram. en som bagefter selv tager hjem og pimper kirsebærvin.


  • #18   2. feb 2018 Ville det ikke bare være meget nemmere at flytte Alis til Afrika, så kunne hun blive lykkelig med at være sammen med alle de mennesker hun holder af, i stedet for her, hvor hun er sammen med alle de mennesker, som hun hader.

    Jeg kan godt nok ikke helt overskue denne her sag, men skal vi slå på en ny statsminister, så tror jeg Inger Støjbjerg ville være fremragende, hun vil det danske samfund godt, og jeg synes der kommer meget fornuft ud af hendes mund.


  • #20   3. feb 2018 Nu er det endnu engang lykkedes en vis person at få al opmærksomhed med sine evindelige, kedsommelige gentagelser....gab, gab, gab.... smiley smiley smiley

Kommentér på:
Held og Løkke

Annonce