{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Held og Løkke
  • #1   31. jan Jeps - og anmeldt af en konservativ politiker

https://www.dr.dk/nyheder/politik/loekke-meldt-til-politiet-bedrageri

Og så er der alle os, der håber han ryger. Men så vælger de vel bare en anden idiot som statsminister.

• #2   31. jan Alis

Jeg er forbløffet over din overjordiske fornemmelser og visioner at den næste statsminister er idiot..

Så burde du ringe til dit ministerium og advare dem og sige hvem der skal vælges som ikke i dine øjne er idiot.

Det kan endda være at de laver en æresport til dig foran Borgen og alle 179 står og klapper af dig - de har selvfølgelig sørget for at hele din lejlighed inc. dig står foran Borgen.

• Claus G
    Claus G Hjælpe-administrator

Følger: 5 Følgere: 15 Emner: 39 Svar: 1.622
    #3   31. jan #1
    Tvivler. Helle Thorning er ikke mandat længere, Anker Jørgensen er død og Nyrup kommer heller ikke på tale. Så jeg tror pt vi er løbet tør for idioter med statsminister erfaring.

• #4   31. jan Claus

Spørg Alis

Hun må have en liste over idioter...

• Claus G

#5   31. jan Ov ja, hun kan forudsige det mest utrolige.

• #6   31. jan Hun har en liste over ikke idioter, den er meget kort med et navn Alis...

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    nov 2017

Følger: 1 Følgere: 7 Svar: 758
    #7   31. jan hun bliver en skidegod diktator når en gang det lykkes for hende at finde sin fordør

• #8   31. jan Min kat bruger bagdøren...hvem siger man ikke kan opdrage en mis...?

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    nov 2017

#9   31. jan hmm bevisligt. nogle misser er det nu bedst at opgive på forhånd

• #10   31. jan Tid rasmus

Jeg har haft med misser at gøre i mere end 25 år og ikke en kunne ikke opdrages. Men de er jo 4 benet - de 2 benede er lidt svære, men hvis man gemmer dem væk i 10 år så eh?

• #11   31. jan Vis mig en statsminister, der vil føre politik for hele befolkningen, og ikke kun for de velstillede, så skal jeg nok lade være med at kalde ham eller hende for idiot.

Men vedkommende ville ikke blive populær i dette forum.

Der er ingen i de blå partier, der vil gøre en indsats for arbejdsløse eller syge, for ikke at tale om hjemløse. Der bliver desværre også færre og færre af dem i rød blok. de lefler også for de velstillede, og det er sgu ikke dem, der har brug for en håndsrækning og for bedre betingelser.
    Vi skal helt tilbage til Anker Jørgensen for at finde en statsminister, der var statsminister for alle.

• #12   31. jan Alis

Så må du få Anker Jørgensen gravet op, vi kan ikke have simulanter der ligger og driver den af.

• Claus G

#13   31. jan Og igen en overfladisk gang fordomme, uden en konkret begrundelse. Dårlig skik at generalisere på den måde, uden at der overhovedet er noget saglig begrundelse.

• #15   31. jan Alis

Nu skal du ikke flytte fokus fra din kommentar over på os andre, som du er kendt for...

Fortæl hvilke der skal være statsminister - du må godt vælge flere....?

De må også være aktuelle storsvindlere eller som Alberti i datiden som svindlede gigantisk.

Eller noget i stil med Rith Bjerregård - en med knold i nakken og sild i baglommen og biblen tæt på hjertet - hvor hun udgyder forbandelser over de formastelige som tager en lille dram. en som bagefter selv tager hjem og pimper kirsebærvin.

• Nasty
    Nasty Online Tilmeldt:
    okt 2016

Følger: 1 Følgere: 17 Svar: 342
    #16   1. feb Breaking News:
    Forsvarsministeren foreslår nu, at der bliver tilføjet flere ressourcer til forsvaret af Lars Løkke Rasmussen.

• #18   2. feb Ville det ikke bare være meget nemmere at flytte Alis til Afrika, så kunne hun blive lykkelig med at være sammen med alle de mennesker hun holder af, i stedet for her, hvor hun er sammen med alle de mennesker, som hun hader.

Jeg kan godt nok ikke helt overskue denne her sag, men skal vi slå på en ny statsminister, så tror jeg Inger Støjbjerg ville være fremragende, hun vil det danske samfund godt, og jeg synes der kommer meget fornuft ud af hendes mund.

• Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    nov 2017

#19   2. feb ja Corydon ville jo også alle det så godt. det er en skam vi ikke kan stemme på ham. han er ellers så sød

• #20   3. feb Nu er det endnu engang lykkedes en vis person at få al opmærksomhed med sine evindelige, kedsommelige gentagelser....gab, gab, gab....

Kommentér på:
Held og Løkke