{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
408 visninger | Oprettet:

Mistanke om overgreb {{forumTopicSubject}}

En 14 årig dreng ansat som praktikant i en daginstitution mistænkes for overgreb på 5 småpiger og dermed må man sige at grænserne for pædofili har rykket sig en hel del.
Drengen er grundet sin unge alder overgivet til de sociale myndigheder mens undersøgelserne står på.
Få dage senere (i nat) brænder daginstitutionen og politiet mistænker ildspåsættelse.
https://www.information.dk/telegram/2018/01/boernehave-ramt-misbrugssag-brand-ryster-borgmester
Institutionen ligger i Taastrupgård som har været på ghettolisten af flere omgange.
Spørgsmålet er om overgreb og brand hænger sammen.
Der kan spekuleres i motivet hvis branden er påsat og jeg tillader mig, for egen regning, at gætte på to mulige motiver.
Enten har den anklagede drengs kammerater sat ild til institutionen som hævn for anklagerne, eller også er en af forældrene til de berørte ofre blevet så sur at han har påsat branden.
Hvad tror du ?
Jeg kender ikke grænserne, men kan en dreng på 14 år dømmes for pædofili ?
Hvad tror du ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mistanke om overgreb
  • #1   31. jan 2018 næ en på 14 kan ikke dømmes for pædofili.

    2012 hæves den kriminelle lavalder til 15 igen.

    Hvem der har brændt det af ved jeg ikke - kun de som har gjort det.


  • #2   31. jan 2018 Der sker vel ikke noget med den 14-årige, han er jo under den kriminelle lavalder, men ja, der er noget uldent over disse 2 hændelser.

    Nu har jeg lært af Kaj's Bageri, jeg ikke skal være for hurtig til at dømme, for man kan lynhurtigt her, få skudt i skoene, at man er ret naiv smiley

    Men mine tanker omkring det er, at de har helt sikkert noget med hinanden at gøre, hvor har vi altså mange skønne berigelser smiley smiley smiley


  • #3   31. jan 2018 Helt enig Jetset, sammenfaldet er mystisk og jeg håber forklaring følger snart.
    Blev kun opm. på sagen fordi noget familie bor tæt på og kunne se flammerne.


  • #8   31. jan 2018 #4
    Rasmus R.
    Hæ hæ - efter forlydende blev de først obs da deres datter kikkede ud af vinduet smiley
    Er spændt på at se hvad det ender med.


  • #10   31. jan 2018 Lige på det punkt er jeg sikker Rasmus. De ejer ikke en grill smiley

  • #15   31. jan 2018 Hvorfor brænde en børnehave af..... hvad med et jobcenter så kan de få en masse med på den i Ghettoer.

    de tager røven på alle uanset alder.


  • #19   31. jan 2018 Jeg læste at forældrene til pigerne havde konfronteret personalet og den 14 årige dreng og hvis man sammenholder dette med beboersammensætningen i den tilhørende bebyggelse Taastrupgård kan det undre at drengen slap uskadt efter denne konfrontation smiley

  • #21   31. jan 2018 Hæ hæ - to sjæle, een tanke Rasmus smiley

Kommentér på:
Mistanke om overgreb

Annonce