{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åbn øjnene Sverige
  • #1   18. jan 2018 Polysl Jeg var nok begyndt at sige fra for længesiden smiley

  • Ole S
    Ole S Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 9 Følgere: 13 Emner: 10 Svar: 183
    #4   19. jan 2018 Der bliver formodentlig indvandre flertal inden de vågner op, og må indse at det er for sent.

  • #5   20. jan 2018 Ja vi må snart bygge en mur i pløresund, så uroen ikke breder sig, eller...

  • #8   20. jan 2018 Det mærkelige er at der er fredeligt i Helsingborg, der tager jeg tit en tur til om sommeren, men det er slut med Malmø, det var en hyggelig by før. smiley smiley smiley

  • #10   20. jan 2018 smiley smiley smiley

  • #12   20. jan 2018 Fint med mig at de holder deres bomber derovre, jeg har så mere lyst til at sprænge broen og sætte miner ud.. bom hov der røg en med turban, bang ups der røg endnu en - forsætter det så kan man rydde sverige for idioter.

  • #14   20. jan 2018 Alis

    Nu er det ikke kriminelle som render og springer bomber hverken i Danmark, Sverige, Holland, england, Belgien...

    De har ikke ønsket om at lave terror, det har en anden gruppe og hvad vil du betegne dem som Alis?


  • #18   20. jan 2018 Alis

    Så skal man da være ret blød i bolden at sprænge bomber fordi man hetzet,


  • #21   20. jan 2018 # 16 ifølge Alis. De er diskriminerede, og mange danskere har ladet sig hjernevaske til at opfatte muslimer, som islamofoberne ønsker de skal opfattes. Hvordan forventer man at de skal reagere på det???

    Aller først, så har jeg aldrig i hele mit 71 årige liv diskrimineret så meget som en enkelt muslim, ej heller er jeg hjernevasket. jeg behandler folk som jeg selv vil behandles, pænt og høfligt. men der er ikke mange danskere der gider at gå ud på gader og stræder og lave bombe attentater, det er de alt for magelige til. de er ikke fanatikere. Og nu tager vi det helt stille og roligt, hvor mange gange er der en Hr. Sørensen fra Østersøgade, der har ringet ind og taget ÆREN for et bombe angreb. Nej vel, og hvor mange gange er det rabiate muslimer der har ringet ind for at tage æren for det, Ja ikke. i Rest my case.
    Og så er der vist ikke mere at sige om den sag, jeg stopper for denne gang.


  • #22   20. jan 2018 Det er ikke alle muslimer, der er terrorister, men alle terrorister er muslimer, det er til eftertanke.

    En række forskere og debattører advarer mod brug af begrebet islamofobi, idet de mener, at begrebet kan misbruges til at forhindre en legitim religionskritik. I 2006 udtalte således 12 internationale forfattere, journalister og intellektuelle som fx Salman Rushdie, Ayaan Hirsi Ali og Bernard-Henri Levy i "Sammen mod den nye totalitarisme", at "Vi nægter at afstå fra vores kritiske ånd af frygt for at blive anklaget for "islamofobi", et uheldigt begreb, der forveksler kritik af islam som en religion med stigmatisering af dens troende."[21]

    En af de 12 medunderskrivere, den franske journalist og medarbejder på Charlie Hebdo Caroline Fourest, sagde senere efter terrorangrebet på dette blad i januar 2015, at selve ordet islamofobi er en del af problemet: »Ved at bruge ordet islamofobi lægger man låg på enhver kritik af islam under påskud af, at kritikken i virkeligheden er racisme. Man blander både religionskritik, racisme og had til muslimer sammen i én pærevælling. Ved at bruge det ord undergraver man alle pacifister og humanister - samtidig med at man har sat en skydeskive på ryggen af os.«[22] Den franske premierminister Manuel Valls udtalte tilsvarende nogle uger inden angrebet: "I refuse to use this term "Islamophobia," because those who use this word are trying to invalidate any criticism at all of Islamist ideology. The charge of "Islamophobia" is used to silence people."[23]

    Professor Peter Nannestad, Århus Universitet, diskuterede i en artikel i 2012 begrebets anvendelse i videnskabelige diskurser. Han konkluderede, at "Islamofobi er i empirisk forstand et dybt problematisk begreb. Indtil videre er det ikke lykkedes at nå frem til en tilfredsstillende definition af begrebet, som kan leve op til gængse metodiske krav til definitioner ... Den empiriske uskarphed inviterer til at instrumentalisere begrebet politisk og oplade det ideologisk. At det sker i rigt mål, kan der næppe herske tvivl om." Han opfordrede derfor til at være forsigtig med at bruge begrebet i videnskabelige sammenhænge.[9]

    Erhvervsmanden Asger Aamund skrev i 2017, at "Det islamofobiske begreb i sin færdige form er et krav om, at vi skal tåle det utålelige. Enhver krænkelse eller kritik af islam som religion eller som politisk bevægelse er en utilgivelig racistisk handling mod en mishandlet minoritet. Netop fremstillingen af muslimer som et forfulgt mindretal er kernen i islamofobiens gennemslagskraft." Han opfordrede på den baggrund til, at man skulle ophøre med at give islam og muslimer særbehandling i den offentlige debat, idet islam som andre religioner er "underlagt den sekulære, demokratiske retsstat. Hverken mere eller mindre. Kilde Wiki.

    Jeg mener den kilde lige kunne passe ind i denne tråd, jeg kan ikke skrive den bedre selv.


  • #24   20. jan 2018 Et sidste lille bip fra mig skulle så være. Ja det manifest der refereres til i # 22. er nemlig sagens kerne. Tak for det input i debatten Jetset. Så føler jeg mig frikendt for at være RACIST. For det er jeg ikke.

  • #25   20. jan 2018 Syntes det er fint at brænde sig selv ihjel i stedet for at køre en vogn igennem en gågade, eller springe en bombe.

    Jeg har heller ikke forståelse for at folk kaster sig ned fra Mount Everst som en protest over styret - det er jo bare dumme mennesker.


  • #31   20. jan 2018 Som sædvanlig i en alis tråd det er alle de andre som har skylden, vi må accepterer at blive sprængt i luften for det er deres ret...hol da pikme da også...

  • #33   20. jan 2018 Alis

    jeg har været spærret inde i min lejlighed - de lyder da dramatisk at nogen har hold dig indespærret...


  • #35   20. jan 2018 Claus

    Jeg vil sige i Mellemøsten - jeg er grønlænder og spiser blubber...


  • #39   20. jan 2018 Hvis manglende selverkendelse går i spand med at være uenig med Alis, så erkender jeg mig for MEGA skyldig, også slut herfra, jeg skal i gang med at slå i min dyne, det er mere givtigt end en diskussion med føromtalte dame.

  • #40   20. jan 2018 efter forlydende er Alis taget til Perkistand fordi der er en som har stødt tåen - plaster og bandage er med på turen - vi venter nyt om personen fra perkistan overlever..

  • #45   20. jan 2018 esben

    NU skulle du dappe hen i kolonihaven, hvor perkere mere og mere er flere, de elsker at dyrke granat æbletræer...

    Når der høstes så fjerner alle danskere sig og der kan jo være en idiot som tager stilken i stedet for granatæblet.


  • #48   20. jan 2018 Anella

    Tror hun er æres medlem, men igen man elsker vindmøller bare ikke i min have.


  • #49   20. jan 2018 Clsaus

    Var i Israel hvor en soldat fik et skud i benet, gaffa blev viklet om og han forsatte og fik nakket bæstet. Det kalder jeg sejt.


  • #53   20. jan 2018 elsker brutale muslimer i Muslimistan...elsker at de hugger hoveder af, knipper kællinger med hovedet i tryl..banker dem med jesus kors i røven.....

    Så kan folk fra sidelinjen sige ad for pokker og det rager mig en papskid.

    Kom så mere pul...


  • #56   20. jan 2018 hvem er j.b.o?

    er det

    jeg bruger ossies?


  • #61   20. jan 2018 Elsker grænsen op til >Lebanon hvor byen er Beirut, her har jeg min våben træning i større våben som 50 eller 70 cal.

  • #64   20. jan 2018 XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • #97   20. jan 2018 Nu fik Portugal smidt muslimer på porten for mange år siden og der er dog en lille rest tilbage på 0.6%

    Her læser man ikke om terror trusler, her begås ikke terror, dog har man lige taget en celle som opererer i Spanien men har opholdt sig i Portugal.

    Så hvad fortæller antal af muslimer i forhold til øvrige befolkning her?


  • #99   20. jan 2018 Håber de er halal poppet i kamel gødning alt andet er jo haram.

  • #103   20. jan 2018 #101
    næ...jeg kigger på resultater., dem på markeder i både Lisboa og Porto og flere bjerg byer er da søde flinke mennesker som bare ønsker at have et liv Portugal.


  • #105   20. jan 2018 tillykke til claus med de #100 smiley

  • #108   20. jan 2018 Esben

    Hvad med at starte og slutte med kristen terror - har vi kristen terror overalt i verden?


  • #111   20. jan 2018 claus

    Jeg kan huske en tråd på tv2 som var 1001 lang . helt vildt - den blev senere slettet af mærkelige grunde af tv2.


  • #113   20. jan 2018 Nu kan ingen beskylde mig for at være ego centrisk - ggggg

  • #115   20. jan 2018 Claus

    den slags sprut er bare brut - så hellere en god flaske portvin.


  • #117   20. jan 2018 Esben

    Du må da gerne liste de seneste katolske overgreb, bombe attentater, terror op her i nyere tid.


  • #118   20. jan 2018 claus

    Montrachet Grand Cru, af den nette pris af 30.000 kr...


  • #122   20. jan 2018 Vi mærker ikke ret meget til muslimsk terror men det gør Sverige. heldigvis...

  • #126   20. jan 2018 #96

    Her er vi enige om at alle skal i arbejde, ikke nogen simulanter der sidder hjemme og plejer deres ømme tånegl. Det er også det vi ser rundt om i kommuner at ingen er for syg til at arbejde - det eneste krav er at de har en puls.

    Det var også agendaen i KBH lærrkevej hvor man ansætter en speciallæge i nyre sygdomme til at vurdere alle de simulanter der gik ind af døren. Der var så ingen som led af nyresygdomme men pyt - her havde de en force som næsten kunne sammenlignes med opfindelsen af den dybere tallerken.

    I dag er ingen for syg til at arbejde og skulle de ved et uheld få en førtids pension så fik mette frederiksen det lavet sådan at hver 5 år skulle alle de simulanter ud i ny arbejsprøvning.

    ps...og den finte havde intet med DF at gøre smiley


  • #130   20. jan 2018 hvem er polle? den polle er kun på fjæsbooken i sin egen gruppe.

  • #133   20. jan 2018 #127

    en sort guld er absolut ikke usaglig men en dejlig adspredelse, tidligere så jeg mic shak med hans ølhane i køkkenet - misundelig - en kanon ide som også en af mine venner har fået lavet...


  • #134   20. jan 2018 esben

    Jeg kan godt huske 80'erne og 90'erne med pap, jeg er heldigvis kommet videre så jeg over lader pap til paphoveder.


  • #136   20. jan 2018 alis

    tag og kig på avisen dk. det må lige være noget for dig med social skævvridning og en hetz af syge mennesker i systemet....jeg skal lige gøre opmærksom på at der optræder en del stavefejl på avisen fordi de åbenbart har lukket ned for journalist højskolen.


  • #146   20. jan 2018 Jeg må så erkende at jeg ikke er del af det pulserende liv i Danmark men har været det helt til dato så jeg mener ikke at jeg lever i 1973 som var en lorte tid med opgør af den ene art efter den anden.

    80 og 90 var et bedre årti med dejlige uddannelser, samling af grupper i it, hacking et oprør uden at skade hverken data eller personer - hvorfor - fordi man kunne.

    80'erne en gang jammerlig gang hjemmesider med bling over det hele uden kritik, men dog ikke en tid hvor der var nogen som helst politi. Anarkiet tid i IT - dejligt.

    Idag kan man få sin profil slettet ved at optage en prut og lægge den på fjæsbooken.

    jammerligt..


  • #150   20. jan 2018 alis

    jeg giver dig helt ret i at du må ytre dig som du kan...jeg vil ikke sætte nogen begrænsning for hverken dig eller andre.

    i mine år hos tv2 lært mig at være tolerant over for selv udtalelser som ikke falder ind under mine meninger. Alle har sin stemme og alt er stort set tilladt her i mine indlæg.


  • #154   20. jan 2018 Claus

    for år tilbage uploadet jeg et billedet af mig i skudsikker vest med det israelske flag på den ene side af brystet og en 45 mitilary pistol i hylstret og en galil sniper riffel.

    <det billedet blev slettet efter 45 min.

    billedet var taget før jeg gik ind i et militær kompleks som lå lige op til Libanon, sådan fy skamme må man ikke oploade på trods af at Israel er vores allierede. den eneste interesse er bare at have en dejlig dag på området 24 timer uden mad men med vand.


  • #163   20. jan 2018 Claus

    du skider ikke i 24 timer men skulle det ske så fingeren....æv...


  • #170   20. jan 2018 Claus

    jeg er sikker på du har masser udprint til udvortes brug her fra.


  • #174   20. jan 2018 #169

    det kunne være en tekst fra John Lennon..... smiley


  • #175   20. jan 2018 pjat rasmus

    fruen har fyldt mig med portvin fordi hun vil hygge hejsa og så lige i aften når jeg har opfundet den dybere tallerken....


  • #178   20. jan 2018 tja claus

    is får ting til at stå.... smiley


  • #180   20. jan 2018 Man kan da ikke kaldes for at være racist fordi man ikke syntes det er ok at springe en bombe af foran en politistation ej heller hvis man ikke syntes det er ok med bilafbrændinger eller hvad med de unge damen der nu ikke kan gå på gaderne uden at være bange for at blive voldtaget - det er jo ikke racisme at sige fra smiley

  • #183   20. jan 2018 Fhhh

    ægyten er et godt eksempel..


  • #187   20. jan 2018 nød til at skride - hun sparker den dumme kælling...må senere finde en opdragelse der målrettet eh....

  • #212   21. jan 2018 #189

    Angrebet endte lykkeligt - alle gerningsmænd er døde.


  • #214   21. jan 2018 #131

    Jeg laver bare en #ref hvad kommuner mener om syge ledige, for den måde de agere på viser tydeligt deres foragt for syge borgere.

    Kommuner laver bonus ordninger for deres sagsbehandlere som udbetales når de har flyttet en borger fra sygedagpenge til et udredningsforløb og dermed spare mindst 5000. kr.

    Man har endda lavet en brainstorm over muligheder når forældres børn bliver syge så vil man lave et "bedstemor hjælp" hvor borgere kan henvende sig og få deres syge barn passet imens de er på arbejde.

    At nogen med deres fulde 5 kan komme med noget så idiotisk er en gåde, for børn ønsker ikke at være i fremmed omgivelser med fremmede mennesker når de er syge, her vil de have mor eller far i trygge omgivelser.

    Lærkevej i KBH vil sende en kvinde med demens og rygproblemer i arbejdsprøvning.
    Lærkevej slæber syge borgere i et baglokale og får dem undersøgt af en læge som har speciale i nyresygdomme for at finde ud af om de simulere.

    man sender syge danskere på integrations ydelse på trods af at de er pæredanske.

    Alvorlige syge og misbrugere parkeres på kontanthjælp.

    Skive kommune sender folk i aktivering til en sygeplejeske når de melder sig syg så skal hun afgøre om de er simulanter eller bare har en puls. Det er så en gåde hvordan en sygeplejeske kan lave lægelige vurderinger uden at være læge.

    Så alis det er billedet af Danmark i Dag dd. og derfor jeg skrev simulanter - jeg er absolut ikke af den overbevisning af syge borger generelt simulere for den slags ville i længden være nem at afsløre -


  • #216   21. jan 2018 Tråden her vil jeg indstille til en Guld Oscar, bedre underholdning end DR kan præstere!

  • #219   21. jan 2018 #216

    Det skal der ikke meget til, for her er ingen genudsendelser. smiley


  • #222   21. jan 2018 #221

    Jeg er overbevist at DF har en finger med i spillet,


  • #224   21. jan 2018 #216

    Måske man skulle filme tråden så den kan vises på DR, det vil sikkert glæde deres seerne som for første gang i mere end 10 år ikke ser noget som er genudsendt.


  • #226   21. jan 2018
    Og så blev der lige smidt en mursten som skal lukke munden på alle, der protesterer mod diskrimination af muslimer. jeg går ud fra at du har den liggende klar så du lige kan kopiere den over, hver gang nogen argumenterer for fredelig sameksistens.

    Den slags skal vi ikke falde for!
    Jr. Alis.

    Er det hvad du har at sige til mit indlæg. Det siger mig, at du ikke har forstået budskabet. Men vi skal nu heller ikke finde os i dine skældsord og det du tillader dig at kalde andre tænkende mennesker, der ikke lige har din holdninger og meninger.

    Du argumenterer ikke for fredelig sameksistens, tværtimod - dine indlæg er så provokerende, så de har stik modsat virkning. Du går ind for terrorisme, du har ikke det fjerneste imod, at de springer bomber, kører mennesker over, så uskyldige mennesker bliver dræbt, det springer du let og elegant over, du har en undskyldning for hver en skid de slår.

    Hvorfor skal vi kritisere Islam? Det må de da gøre selv! Ville du acceptere, at nogen kommer og blander sig i hvad du skal tro på?

    Vi skal kritisere islam, når vi mærker den på egen krop, kan læse, se uhyggelige hændelser, herunder mishandling af kvinder og børn, så er min natur sådan sat sammen, at jeg reagerer, vi har dem desværre i Danmark, hvor de søger til div. krisecentre og beder om hjælp, der bliver flere og flere, der gør det.

    Det bliver ekstra tåbeligt når danskere begynder at blande sig i hvad muslimer skal spise eller hvad de må gå med at tøj, eller at de skal fraskrive sig retssikkerhed som at man er uskyldig indtil man er dømt.
    Eller at bøller kan overfalde muslimske kvinder på gaden og rive tørklædet af dem.


    De må spise alt det de vil i eget køkken, og kan de ikke spise det, der bliver serveret div. steder, så kan de jo lade være. Og mht til tøjet, så er det ikke alle steder, de kan ligne spøgelser ift erhverv dels pga hygiejnen, synligt ansigt osv..
    Er der nogen, som overfalder muslimske kvinder på gaden, det synes jeg ikke, at jeg har hørt noget om, men jeg har hørt om voldtægter i massevis af danske kvinder i stor stil, de er alle sammen nogle fucking ludere, men det har du jo haft masser af undskyldninger for, det er helt OK i din optik.

    Næh, vi skal protestere mod DFere, der prøver at hjernevaske os og banker alle i gulvet, som siger dem imod, og vi skal forlange frihed til at tænke selv.

    Det er gået op for mig, at du ikke går ind for demokrati, du er totalitær, bedrevidende, så snart du kan komme til det, sidder du her og banker os alle i gulvet, og det vil vi ikke finde os i.



  • #232   21. jan 2018 Esben

    den mest logiske sætning er>:

    >Du er summen af dit liv.

    en bred filosofi som fortæller meget om personen

    Hvorfor jeg er som jeg er >????

    en nem filosofi som man selv kan læse når der ikke er genudsendelser på DR eller du ligger i køjen i fængslet.

    Slut med al det piveri...

    Du bliver nøjagtig som du selv bliver ud fra dine valg i livet.

    Slut med at det er DF, kommunen, de dybe grøfter i vejen, skoven, himlen, det dårlige vejr i Danmark - folk skal fandme kigge indad og anal - mener analysere - det lykkedes for mig og det kan lykkedes for alle bare de følger få trin som.

    drop din omgangskreds
    få et nyt liv
    du er alene ansvarlig
    stop dit piveri


  • #233   21. jan 2018 esben

    nu hvor du elsker færgehans så kunne du kigge på Danmarks mest berømte kortfilm hvis du er træt af DR genudsendelser.

    Filmen hedder "de nåede færgen" som er udgivet af færdsels styrelsen som det vist hed dengang.

    Den kan bla. ses på tuben.


  • #238   21. jan 2018 fhhh

    det ville da være ret kedeligt her hvis alt forgik på PM, så kunne man ligeså godt lukke lortet....


  • #239   21. jan 2018 #237

    Bestikkelse er da et meget relevant emne når det drejer sig om fadbamsen fra Græsted.


  • #241   21. jan 2018 Her er ikke tale om lån, men et gavekort og det må man ikke tage imod som statsmedister.

  • #245   21. jan 2018 Esben nu har du jog rigeligt tid til at jokke i spinaten..så du kan bare søge din færd med den fede idiotiske fadbamse fra græsted. Jeg har ikke tid men du har alverdens tid. så bare kom i gang...

  • #248   21. jan 2018 Skal vi ikke tage et billede af pøblen når de slæber silden hen over brødet og pakker den ind til næste dag.

  • #265   22. jan 2018 SPILDTE KRÆFTER, HUN FORSTÅR DET IKKE.... smiley smiley smiley

  • #267   22. jan 2018 blap.....og blap og blap.....

    Ingen df eller liberralistiske som i ved librachi ham med glimmer og ligner et juletræ...

    Holdt da kæft...

    Jeg savner sangen de nationale - kan du ikke finde den til mig på youtube, så jeg kan stå ret for både musolini og Hitler


  • #269   22. jan 2018 Alis

    Du bliver ved med at linke til din web som er det argeste lort som sikkert er lavet af en på 5 år engang da web blev frigivet af det amerikanske regering. sikke en gang bras...

    Hvor herre til hest...du vi ikke engang få 1 for det bras i en web konkurrence..

    og køre man en w3 på den side så mylder det frem med fejl....hold da kæft...


  • #271   22. jan 2018 #268 Resten af dit indlæg gider jeg ikke at svare på, hvor jeg gider ikke at finde mig i dine manipulationer. Jr. Alis.

    Nej, du kan ikke, jeg har gennemskuet dig. Sandheden er ilde hørt. Og så vil jeg forøvrigt heller ikke finde mig i, at du kalder mig de værste ting, bare fordi du ikke kan lide mine tekster.

    Iøvrigt mener jeg ikke, at det er tilladt at linke til andre hjemmesider her på BB ??


  • #273   22. jan 2018 For gud skyld ikke linke til alis web... den fjerner al porcelæn fra tænderne

  • #274   22. jan 2018 LÆS FAQ.

  • #287   22. jan 2018 Så har vi jo omvendt racisme når danskere ikke må gå ind i en bank med styrthjelm, men muslimer må godt gå ind total tildækket.

    Jeg er ret sikker på at danskere føler sig hetzet forfulgt af personalet i banker, posthuse,jobcener, borgerservice, politi.


  • #290   22. jan 2018 FHHH

    Jeg syntes også at alle danskere skulle emigrerer der må efterhånden være tømt for mennesker ned i Mellemøsten. Folk med så negative tanker omkring Danmark burde være spydspidsen af udvandring.

    Det er det rene svir at emigrerer, man får helt sit eget sandslot, en regering som siger hvornår du skal trække vejret ind og ud. Din helt egen ak47 til den nette sum af 100 kr. Langt til naboen, ingen kamp om hækkens højde. De eneste krav er at banke hovedet i sandet 5 gange i døgnet som også forklare hvorfor man har turban på.

    Skulle man kede sig så laver man lige et raid mod nabobyen og voldboller alle, både køer, geder og kyllinger - hov nu tror jeg hvor ordsproget kommer fra.... sprængt kylling i falaffel. smiley


  • #297   23. jan 2018 #286

    Godt indlæg, lige mine ord.... smiley smiley smiley


  • #298   23. jan 2018 Esben læg dig til at sove - jeg kan høre og læse at du trænger til at visselulle, du kan også sniffe økologisk mel - eller stoppe dit hovedet ned i gren makulatoren, det du skriver er jo helt væk fra vinduet - lad være med at vise en pløk åndssvag skrivestil.

  • #299   23. jan 2018 Alis

    Jeg har aldrig forstået som flere at når du er så utilfreds med Danmark og kalder alle neoliberalister og udsultning af de svage ikke vælger et andet land. Sverige ville være et godt land -masser af sne og kælketure, du kan hvis du er heldig blive voldbollet hvis du på beder pænt på arabisk.

    Pensionen skal nok følge dig ingen tvivl om det, så hvis du flytter til Malmø så kan du få det ret sjovt som en pingpong maskine med at gå fra den ene barer til den anden som voldtægt, skud, kniv, kølle - på din pingpong maskine kan du vælge helt dit eget scenarie, og vil du ikke ud for en dør kan du henvende dig på en arabisk side som også har hjemmeservice - du ved al la Mick Chak.

    Der kan også være brug for dine meninger i Mellemøsten, hvor du priser den personlige frihed højt - her kan du lære om den personlige frihed - det at være en hel person uden nogen siger dig imod.


  • #302   23. jan 2018 Det er nok neoliberalisterne som har skylden og DF, som gerne ser uvorne mennesker i Danmark som kan smadre ruder så vindue hansen kan tjene til dagen og vejen. Der skydes vildt rundt omkring det rene USA, og man lader stå til i håb om flere betjente og psykologer som skal behandle de kriminelle som virkelig har traumer at bo i Danmark.

  • #305   23. jan 2018 Jamen så kæmp videre at muslimske unge spytter på folk ved stranden i Kerteminde

    //citat
    Når du selv er flyttet til Portugal, hvad vil du så i Danmark? Bliv dog dernede!
    //citat slut

    Er det forbudt i din verden at jeg er interesseret i hvad der foregår i Danmark?

    NU kender jeg til frekvensen i Tingbjerg og hvad de gør og ikke gør - for det rager mig en papskid. Jeg er heller ikke interesseret i at nu har man fundet en sæl med 3 pletter i Nuuk...Hvad i helvede rager det mig.

    JA servere opgraderes fordi html5 er begyndt at tage standard som også er en fordel da man derfor ikke behøver flash. genial løsning og en nemmere læsning. Kan man være fuck-en ligeglad ja da, den vises som altid men tilgangstiden er så større da den skal ned i skraldet og hente nogle skidt frem så den kan vises.

    Du starter en tråd op som mistænkeliggøre muslimer - nu rager muslimer mig så meget som en stor blødende byld i røven.

    Hvad de gør i tingbjerg, eller resten af landet er jeg da pisse ligegyldig med....

    Jeg har et enkelt spørgsmål til dig alis...

    Kan du garantere at næste gang jeg gerne vil besøge Vollsmose at der ikke som sidste gang tropper 5 unge op og spørger hvad i helvede jeg laver her?


Kommentér på:
Åbn øjnene Sverige

Annonce