{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
487 visninger | Oprettet:

Statsministerens nytårstale. {{forumTopicSubject}}

Ja det er nok ikke gået manges næser forbi om hvordan Statsministeren vil nedlægge ghettoerne ned altså fjerne dem.
Jeg bliver nød til først at sige inden Statsministeren vil genhuse alle dem der boer i ghettoerne - vil det ikke være på sin plads at tænke på alle dem der står og mangler en bolig eller alle dem der er hjemløse for som jeg ser Danmark lige nu er der stor boligmangel så Statsministerens nytårstale må komme ud af det ingenting (fantasi).
Hvis Statsministeren skulle frem i skoene skulle der være en konsekvens når en eller flere personer sætter ild til biler - truer folk - skuder med fyrværkeri efter brandfolk - politifolk. OSV - OSV.
Vil de gøre det samme hvis det var deres egen kære der havde brug for den livsreddende hjælp.
Hvad ville der ske hvis jeg sådan gik hen og satte ild til en andens bil - mon ikke jeg var røget i fængslet og ligeså hvis jeg skulle være så dum at slå på et andet menneske.
Jeg tror nu også at der et eller andet sted i lejeloven må stå om hvilken konsekvens der kan være vil sådan overtrædelser i et boligområde.
Her behøves jeg ikke tale om partifarver og ellers må dem der vil forsvare ildpåsættelse OSV da være helt væk
Men ja det er jo nok bare mig der er helt væk.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Statsministerens nytårstale.
  • #1   3. jan 2018 Fede tønder fra Græsted buldre mest.....de er tomme ellers vil de jo ikke buldre. det er nemt at udstikke nogle retningslinjer for hvad man kan gøre det er det som når der er miss amerika at de tåbelige pigebørn siger " jeg ønsker fred i verden"

  • #2   5. jan 2018 Vi skal begynde at lære lidt af Østeuropa, de har slet ikke de samme problemer, som vi har i DK og hvorfor mon, fordi de har egne regler, trods alle mulige og umulige konventioner, men vi behøver heller ikke gå længere end til Frankrig, prøv lige at se, hvad de har der af bolig, de bor på lodsepladser med et 3-kantet stykke stof som tag.

    Der er alt for godt i Danmark og takken for, at det er alt for godt i Danmark er, at vi har Ghettoer af det værste tænklige, det er takken for vores gæstfrihed. Jeg har intet til overs for disse mennesker, der blæser på mit land. F Ø J smiley smiley smiley


  • #3   5. jan 2018 Jetset skal vi ikke bare sige nej tak til dem der ikke vil Danmark det godt smiley

  • #4   9. jan 2018 Jo, jeg mener heller ikke, at et dansk statsborgerskab skal være til evigt eje, det kunne nemt inddrages, hvis ikke opførslen er til DK's bedste smiley

Kommentér på:
Statsministerens nytårstale.

Annonce