{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
412 visninger | Oprettet:

Lars lykke vil have bander ud i hele landet {{forumTopicSubject}}

Lars Lykke vil have fjernet ghettoerne i landet og flyttet beboerne ud i landet.
Så i stedet for at bandemedlemmerne er samlet et par steder, skal de ud så de kan samles i mindre grupperinger rundt i hale landet.

Igen et tiltag som ikke vil hjælpe.
Der er stadig en masse ballademagere i landet og hvad der er værre, de har ikke stoppet for importen af de mennesker der ikke kan finde ud af at leve i et frit demokratisk vestligt samfund.
Hvad nytter det at pøse vand ud af et skib, hvis der er et stort hul i bunden?
Stop så det hul og lad og få tømt det skib, så vi ikke synker.

Kommentarer på:  Lars lykke vil have bander ud i hele landet
  • #1   2. jan Ja FHHH, men så kom med en bedre løsning - og så er jeg ikke enig med dig i, at de ikke har stoppet for importen, der er da blevet lukket, selv for kvoteflygtninge.

• #2   2. jan Nej der er ikke stoppet for flygtninge. De kommer stadig. Ikke i samme omfang som før, men de kommer stadig.

Vi skal have stoppet for at flygtningestatus er det samme som et liv på offentlig forsørgelse. En flygtning skal hjem når det er sikkert igen. Det kommer de aldrig.

De kriminelle bander og uintegrerede flygtninge skal hjem uanset hvad, når de laver ballade, resten skal bures inde så de kommer væk fra vejene.

Det skal blive så uattraktivt at være bandemedlem som overhoved muligt.
    Er du i bande, skal du ikke kunne få offentlig ydelser af nogen art. Er medlemmet under 18 år, skal forældrene fratages alle offentlige ydelser. Så kan det måske være at forældrene kan finde ud af at opdrage deres yngel.

Moskeer der mistænkes for at radikalisere, skal under opsyn og lukkes hvis der er belæg for det.

Og alt det her kræver at der kommer mere politi på vejene og Ghettoerne skal erobres tilbage, både så hr. og fru Danmark kan færdes, men også folk der har arbejde at udføre derinde.

Der er sikkert flere ting, men det er lige hvad jeg kan ryste ud af posen her og nu.

• #3   2. jan I min verden er det meget naivt at tro at fordi at man flytter folk ud af ghettoen, så opgiver folkene banderne, får sig en uddannelse og finder et arbejde.

• #4   2. jan Man kan flytte mennesker ud af ghettoen, men det bliver mere end vanskeligt at flytte ghettoen ud af mennesker.

Ord og handling? Lars Løkkes ord om ghettoerne er 7 år gammelt genbrug.

Klip fra Lars Løkkes åbningstale 5. oktober 2010 - Se tidslinien 18:00
    Deadline DR2 1. januar 2018
    https://www.dr.dk/tv/se/deadline-9/-/deadline-2018-01-01#!/18:00

Kan i øvrigt stærkt anbefale at se hele udsendelsen, hvor Niels Krause-Kjær gennemgår Statsministerens Nytårstale med chefredaktørerne Mette Østergaard, Poul Madsen og Martin Krasnik!

• #5   3. jan Forhedehulehelvede jeg bliver altså nød til at tage den for jeg ser den på en ligeså problematisk men på en anden måde

• #6   5. jan Mon ikke vi kan blive enige om, at det ikke er nogen nem opgave fordi der er så mange restriktioner, regler, konventioner og menneskerettigheder, der skal tages hensyn til, måske vi skulle starte der, med at melde os ud af noget af det, for det spænder ved gud i himlen ben.

De værste skulle tages i hoved og r** sammen med hele deres familie og smides ud af DK, de er PEST

• #7   5. jan Det er nemlig lige det der er problemet. Jeg skrev for nogle måneder siden at vi er låst af diverse konventioner som er skrevet i efterkrigstiden. En helt anden verden end den vi har i dag og ingen er villige til at revidere dem. Det nyder kriminelle udlændinge rigtig godt af.

• #8   5. jan Det burde komme til en afstemning i Folketinget, jeg tror, der vil være flertal for udmeldelse, ellers kan jeg slet ikke se en løsning på vores problem, lad os få vores egne regler, der tjener DK bedst, alt andet er jo umuligt anno 2018.

• #9   5. jan #8 EU gør intet. De har nok i at holde sammen på den synkefærdige union og så tror jeg sådan set at de er pisse ligeglad med landenes flygtningeproblemer.

• #10   5. jan #9 - FHHH, det burde bare ikke være sådan, for hvor ville EU stå stærkt, hvis de ville, men de har egne regler i Østeuropa, EU eller ej, meningen ville være meget bedre, hvis hele EU havde de samme regler.

EU burde tage sig af det hele, men det gør EU desværre ikke.

• #11   5. jan #10
    Nej. Der skulle ikke have været et EU. Det skulle ikke have været mere end EF.

Kommentér på:
Lars lykke vil have bander ud i hele landet