{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
480 visninger | Oprettet:

Kvinder frarådes at gå alene i Malmø. {{forumTopicSubject}}

Denne dejlige kulturberigelse har nu ført med sig at kvinder ikke bør gå alene ude i Malmø.
Frygteligt at kvinder nu skal være fanger i deres egne hjem, for ikke at blive udsat for voldtægt. Og ikke bare voldtægt, men gruppevoldtægt, hvilket der har været tre af alene i denne måned.
Og går der er flere mænd om det, er det ikke engang sikkert at det hjælper at gå to og to.
Tillykke Sverige. Jeres “Der er plads til alle” politik, bærer virkelig frugt.

Kommentarer på:  Kvinder frarådes at gå alene i Malmø.
  • #1   18. dec 2017 ja det er sku godt man ikke er dame i malmø

• #2   18. dec 2017 Hvorfor kan de ikke voldbolle deres egne telte?

Løsningen vil være at sende en masse sexrobotter til Malmø som går rundt i byen med struttende bryster og når de bliver voldbollet så er der en kniv som skære mere af end en omskæring.

• #3   18. dec 2017 jeg gad da mere vide om nogle af pigerne herinde er taget med tordenskjald
    til malmø. for at se om de også kunne være blandt de heldige (bare en strøtanke grundet stilheden herinde)

• #4   18. dec 2017 Alle grimme piger løber skrigene over broen uden trusser, en skrev engang at hun ikke kunne forstå hun ikke kunne blive bollet - her svar jeg tilbage at,... hun kunne tage til Malmø, jeg har så ikke hørt fra hende siden så jeg tror hun er emigreret til Malmø..

Hvad med ligestilling ? mænd skal da også overfaldes og masse voldtages af kvinder men det er kun en drøm....

• #5   18. dec 2017 jeg har lige haft mine smukke øjn lukket. og set i syner. vores belæste veninde spæne over broen til malmø i bar røv. og med stænkklapperne slaskende omkring knæerne. (hold da kæft et kosteligt syn)

• #6   19. dec 2017 Det var vel kun et spørgsmål om tid før det blev sådan

• #7   19. dec 2017 helt enig smut. det er fanme uhyggeligt hvor usikkert vores samfund er ved at blive

• #8   19. dec 2017 Ej, Polysl, vil du nu have ligeberettigelse på det punkt - mig bekendt kan mænd ikke voldtages, kun hvis de vil.

Men ja, i Malmø og nok også i resten af Sverige, så er mænd i flertal, der er ikke en kvinde til hver, så er tag selv løsningen en realitet, prostitution er ikke tilladt i Sverige mig bekendt, men lige meget, de vil nok heller ikke betale for det, da de mener, det er deres ret

• #9   19. dec 2017 Ej, Polysl, vil du nu have ligeberettigelse på det punkt - mig bekendt kan mænd ikke voldtages, kun hvis de vil.

?? du har vist ikke meget forstand på hvad ældre lystne fruentimmere er i stand til med vi uskyldige mænd. jet

• #10   19. dec 2017 Nej, det har jeg nok ikke, Ras, men jeg har meget forstand på min egen lyst og vil gerne pege dem ud, som skal voldtage mig

• #11   19. dec 2017 det lyder fedt jet. jeg holder også meget af at blive voldtaget. især når der ligger lidt klingende mønter på natbordet bagefter ps/ jeg har endda købt helt sorte solbriller til når de ser helt faldefærdige ud

• #12   19. dec 2017 Ja jeg må jo nok sige at Svenskerne skal til at tage sig ret meget sammen og selvom jeg er ved at være en gammel og slidt herre vil jeg nok rejse mig hvis det skete i min omgangskreds hvad jeg så vil gøre vides ikke

• #13   22. dec 2017 "11 - vi kan også lege blindelege - men spøj til side, det er faktisk ret alvorligt

• #14   22. dec 2017 Jetset ja det er helt væk men der findes vel rigtige mænd blandt svenskerne og de må rejse sig op

• #15   22. dec 2017 #14 - ja i ordets bogstaveligste forstand

• #16   22. dec 2017 11/ ja gu er det alvorligt. det er det også at folk står passive og ser på at 3 til 5 labaner jager livet af en på Skærup rasteplads for at dolke ham til sprællemand men så længe folk lukker deres små øjn kan jeg sku ikke bruge det til noget.

• #17   22. dec 2017 Nej, enig - men når det kommer til stykket, hvad tør vi så .....

• #18   22. dec 2017 tja svaret er enkelt jet.
    vi tør lade stå til kære ven. ergo bliver der ingen ændringer

• #19   22. dec 2017 Kyllinger - det er nok dansk mentalitet

• #20   22. dec 2017 nemlig. ren tabermentalitet søde ven

• #21   22. dec 2017 nææ såmænd. det var nu anderledes dengang en mand var en mand
    og en bøsse blev ladet med patroner og kvinder kun blev tampet når de havde gjort sig fortjent til det

• #22   22. dec 2017 Rasmus

Det er et billede af Danmark....

• #23   22. dec 2017 ja det ved jeg da godt polyst. hvorfor tror du ellers jeg har lagt det herind

• #24   22. dec 2017 Ras - dengang en mand var en mand fortjener en tråd for sig selv - en S T O R opfordring

• #25   22. dec 2017 hmm rasmus har stadsmedisteren ikke fået skæg?

• #26   22. dec 2017 24. jeg kan følge dig. men det ville bare give (mimrene) herinde en ondskabsfuld kvababbelse

25 ? nææ ham kan der sku ikke gro meget på som du ser

• #27   23. dec 2017 Jetset kyllinger ja måske men kunne det ikke være fordi - hvis folk manner sig op og går imod får de verbale bank - bank + bøder for at frelse andens sjæl - nej vi skal lægge os ned ligesom en form for overgivelse

• #28   26. dec 2017 Nej, vi skal ej, vi skal have lov til mere, skal vi ikke hjælpe ordensmagten

• #29   26. dec 2017 jo det skal vi da jet. spørgsmålet er om politiet så også er gearet til at hjælpe dig og mig ? jeg har dog ikke set mange tegn på hjælpen den vej rundt

• #30   26. dec 2017 Nej, de har meget travlt med at holde orden i div. magtkampe banderne imellem, tænk at de fylder så meget, jeg ville ønske, de røg op i luften og blev til atomer

• #31   26. dec 2017 sådan var det da også før bander kom ind i billedet jet jeg husker stadigvæk i 1987 jeg havde et røveri i butikken. hvor jeg pandede idioten så han røg helt ned i lagerkælderen. da gik der intet mindre end 2 timer før der var respons på alarmen. men selvfølgeligt var der som undskyldning for ordensmagten. over 1 kilometer til stationen

• #32   26. dec 2017 En ringede til politiet...nogle personer er i gang med at stjæle min scooter, Politiet siger: desværre vi har ikke mandskab til at tage os af det.

Den forudrettede tager sit bat og slår løs på tyvene, en anden ringer til politiet at en er voldelig og slår med et bat lige bag jeres politigård.

Så vælter det ud med 3 politi biler og anholder den forurettede med sigtelsen vold mod sagesløs på trods af at han siger de prøvede at stjæle scooteren.

Sigtelsen blev senere ændret til unødvendig magtudøvelse og i retten dømmes den forurettede 1 år betinget og skal betale erstatning til tyvene samt sagens omkostninger.

Moralen er i d.d at man skal give dem nøglerne og sige på gensyn en anden gang.

Borgere er gjort retsløse som den butik som en drengebande bliver ved med at plyndre flere gange om dagen på trods af anmeldelse dukkede politiet aldrig op og så på de videoer.

ja det er sandelig et dejligt Danmark der er skabt.

• #33   26. dec 2017 netop som beskrevet og åbenbart lige efter politimesterens lærebog polyst

Kommentér på:
Kvinder frarådes at gå alene i Malmø.