{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
875 visninger | Oprettet:

Danmarks lortepolitik. {{forumTopicSubject}}

Ja hvem kender ikke nogen der mangler en bolig jeg kender faktisk ret mange der mangler en bolig og altså er boligsøgende men jeg syntes at forstå at Danmark som er et land der går under det jeg kalder for et velfærdsland også kaldt for et (Iland), ikke magter at få befolkningen under tag, så hvem skal vi give skylden og det er jo ikke sagsbehandlerne i kommunerne ej heller politiet eller huslægerne, nej der er kun vores folkevalgte inde i folketinget der har skylden, de har kræften eden mig så travlt med at bygge supersygehuse og lave den ene centralisering efter den anden + de så vil sparre mig her og sparre mig der.
Det almindelige menneske bliver der ikke længere set på nej politikerne er efter deres valg til folketinget gået i selvsving og det eneste de tænker på er (hvornår er det den første så de kan se deres ÅH så store løn eller de ser efter hvornår de kan få deres ministerpension) kan jeg forstå at folk har politikere-lede Ja så absolut.
Men jeg må stadigt tænke højt og spøger alle jer der søger en bolig: Er det fair at i skal vente i et og endog op til flere år før i kan få en bolig og for mange er deres boligsøgning kommet grundet Danmarks lortepolitik der gør at folk på det nærmeste må gå ind under det der kaldes for "et tvangsægteskab" grundet at folk i Danmark ikke må lære hinanden at kende før de SKAL flytte sammen da de ellers kommer under en lortelov der kaldes for socialbedrageri hvem talte om Demokrati i Danmark og hvem mon er gal smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Danmarks lortepolitik.
  • #1   29. nov 2017 Nu har KBH jo anerkendt manglen på boliger og de vil rive en ret stort gammel serie af ejendomme ned for at bygge boliger - men det er stor modstand at rive de gamle ejendomme ned - så det er jo ikke politikere som har fejlet her det er borgerne.

    Århus, Esbjerg bygger boliger til studerende som har manglet i mange år så der sker noget omkring boligbyggeri.

    Der var en udsendelse på tv2 omkring hjemløse som fik en bolig, enten så larmede de eller smadrede indbo eller ikke gad betale husleje, en sagde at hans lejlighed blev et ståsted for andre hjemløse og det var jo ikke lige formålet med at splitte det hele ad og være nogle svin med tomme flasker gammel mad, og andet affald som lå overalt.

    Så hvad er løsningen på det? nu har de fået en bolig og så er man fri for hylekoret som hyler mod kommunen. Men det er i sidste ende dem selv som skal sørge for orden.


  • #3   29. nov 2017 Personligt har jeg søgt på lejligheder i ca 11 måneder har ikke fået nogen endnu, grundet at jeg ikke har en lejlighed at bytte med ( boligforening ). Har ellers været medlem/boet i samme boligforening i hele mit liv. Ca 5 år tilbage sagde jeg min lejlighed op flyttede sammen med min kæreste, men gik ikke som vi havde planer om ( han bor også i samme boligforening ) nu er det at jeg bliver prioritet sidst fordi jeg ingen lejlighed har at bytte med, synes det er en utrolig dårlig behandling af boligforeningen kunder

  • #4   29. nov 2017 Polysl hvorfor er det borgernes skyld at der er boligmangel den ser jeg gerne en god forklaring på og vi kan vel nok blive enig om at der er kommet flere mennesker til Danmark + der er født flere i Danmark så burde vores folkevalgte politikere ikke havde forudset den boligmangel vi har nu smiley

  • #5   29. nov 2017 Leon

    Det jeg mente var at nogle borgere bremsede udviklingen at bygge boliger fordi der skulle rives noget gammel møg ned. Eksemplet er fra KBH: det lykkedes ikke og de bliver nu revet ned til fordel for boliger.


  • #6   29. nov 2017 Polysl folk skal jo også kunne betale huslejen for de nye boliger og der findes nu meget gammelt byggeri der er 100 gange sundere at bo i end nybyggeri smiley

  • #8   30. nov 2017 Der er en god grund til, at der ikke bygges masser af boliger: PENGE!

    Tømrersvenden eller murersvenden KAN ikke vente 3-5 år, før han får udbetalt sin løn for udført arbejde! ---- Byggemarkedet kan heller ikke vente så længe med at få betaling.

    Så er det nødvendigt, at nogle af de kapitalister, der er så forhadte, går ind og stiller deres penge til rådighed for byggematadorerne, med risiko for, at de går "kong kurts"


  • #10   30. nov 2017 De penge, kommunerne har i overskud, skal ikke bruges til at bygge for!

    Pengene skal føres tilbage dertil, hvor de er "stjålet" fra: - Skoler, børnehaver og ældreplejen.

    Der er en lov, der forbyder kommunerne og staten at lave unfair konkurrence over for private virksomheder (der skaber arbejde, og dermed lønninger m.m., der går til kommunekassen i form af skatter)


  • #14   1. dec 2017 Hvis det kun er de 10 mest rige der skal holde røven op på Danmark så vil de snart være de 10 fattigste i Danmark.

    flere stramninger og større skatter til de mest rige får dem bar til at flytte hele deres forretning til udlandet og så kan udlandet sige vi har Danmarks 10 rigeste og Danmark har mistet mere end 17 milliarder.

    Som politikere siger<: Vi må nogle gange gå på kompromis.

    Desværre kigger man altid nedad når regeringen skal hente penge til skattelettelser - og ja de har den frækhed at kalde det skattelettelser for de lavtlønnede - mindre end 50 kr for det lavtlønnede pr. mdr.

    en interessant tanke hvis man laver en konsekvent skat på 37% over hele linjen - som betyder at alle firmaer og privatpersoner kun skal betale 37% af ens indtjening.

    Hvad kommer det så til at betyde?

    Mere brugerbetaling over hele linjen for et eller andet sted skal underskuddet hentes.

    Fordel?

    Det er ikke muligt at snyde i skat

    Og vi vil stadig have de mest 10 rigeste i Danmark.

    katastrofal tanke....

    alt er brugerbetalt som i <USA

    Læge
    special læge
    Sygehus
    daginstitutioner (ingen tilskud)
    fritids ordninger(ingen tilskud
    ingen bistand eller en meget ringe
    Ingen tilskud af nogen art fra det offentlige.

    I Portugal kan man ikke sådan bare leve på bistand som også er bevist af en falleret millionær som ikke kunne opretholde livet der men måtte rejse til Danmark for at få kontanthjælp-. Man skal bare kigge i Lisboa(Lissabon) hvor ekstrem mange hutler sig igennem dagen for at drikke et eller andet rødt sprut Sangria og så brække sig over det hele. Et ekstrem jammerlig by for folk uden et eksistens grundlag. Det vælter rundt af afrikanere i Lisboa som også ses i bybilledet som gadefejere til en løn der vil få danskere til at løbe skrigende væk.

    Men de har formået at holde de fleste lykkeriddere væk fra Afrika for jeg er sikker på at der i koranen står en fodnote - søg ikke til Portugal.

    Jeg har ikke de vises sten for hvordan Danmark skal køres økonomisk men en ting ved jeg man skal begrænse indvandring og flygtninge i første omgang så der er råd til at de gamle kan få skiftet sin ble dagligt og ikke hver 3 dag. Der skal være råd til ikke at medicinere de gamle så de bare ligger som mumier i sengene for ikke at være til besvær.

    Der skal være råd til at man behandler ledige og syge med respekt som vi ikke ser på Lærkevej i KBH.

    Regeringen kunne selv tage ansvar ved ikke at have alle de økonomiske fordele der som minister med lønninger - hvad fanden skal en minister have børneløn udover børnepenge.?

    Imens man proklamere stramninger så bliver den lille fede fadbamse federe og glæder sig over at nu har man sparet xxx millioner på de syge og ledige så nu skal der festes i toppen.

    Men på trods af alt det i Danmark så var jeg glad dengang jeg havde brug for sygehus og læge uden at skulle have pungen frem.


  • #17   2. dec 2017 Odense kommune gør da noget, og jeg købte da før hus forbi, I flere tilfælde er der ikke engang boliger til boligsøgende som studerende eller andre.

    https://www.fyens.dk/odense/Hjemloese-i-egen-bolig-Odense-har-halveret-socialudgifter-paa-to-aar/artikel/3164715


  • #20   2. dec 2017 <Jeg føler mig lidt privilegeret en ejebolig i Portugal og en lejebolig i >Odense som er så billig at jeg har valgt at beholde den 2800 md i Centrum unik placering til små penge og hvordan kan det lade sig gøre jo...

    Den som ejede det hed K.C. Larsen som var socialdemokrat og hans 16 lejemål skulle gå til arbejderklassen som det hed dengang. Inden han døde lavede han det om til et fond så ejendommen hvilede i sig selv og ingen griske personer kunne lave ublu huslejer.

    Nu skal der nyt tag på og nye vinduer så vi får en ordentlig stigning på 110 kr om året. smiley Hvordan det så kan hænge sammen ved jeg ikke.

    Nå men så har jeg en bolig i forståelse med dem som admin fond med at det bruges som bolig for andre som kommer fra Portugal som turister eller IT folk som gerne vil være lidt for sig selv. På den måde har jeg altid et ståsted i Danmark og ikke skal bo på dyre hoteller. Så boligen i Danmark giver overskud da jeg kan sætte prisen som jeg vil for overnatninger for 1 uge eller mere. og stadig attraktivt da man er sig selv og ikke på et hotel.

    Men det bliver ikke lejet ud til hjemløse Alis - ikke at jeg føler med de hjemløse men jeg er ikke kommunen og dermed ikke en forpligtigelse til at hus dem.

    Lejligheden er udstyret med et serverrum som også kan anvendes til at lægge sine værdier i hvor en metaldør er udstyret med en metal karm nøglekort indgang. Men det er nok ikke aktuel for brugere af lejligheden men det var det for mig da jeg boede der så når jeg rejse så kom alle mine værdier i serverrummet. Så hvis nogen brækker ind så er der intet at hente.

    Æv bæv suckers.

    ***********************************************

    Venligboere hum hum ????

    Hvor venlige er de entlig ?

    De elsker migranter og flygtninge men går man dem på klingen med at lave deres baghave om til en trailerpark så er de ikke venlige - for det er som vindmøller - man elsker dem men bare ikke i min baghave. Dobbeltmoral så det basker. Man elsker at fedte det økonomiske af på samfundet og samtidig kæmper for at det er os andre der skal betale - ikke dem - vi har stået med plakater og proklameret vores støtte men når det kommer til at gøre noget selv i ens baghave så bakker man ud.

    Det lyder bekendt...

    Det er altid nemmere at bruge de andres penge ik?


Kommentér på:
Danmarks lortepolitik.

Annonce