{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
538 visninger | Oprettet:

Et land der ikke eksisterer {{forumTopicSubject}}

til et møde med afrikanske stats overhoveder skamroste Trump et land der ikke eksisterede. Nej det var ikke Fantasia - men et land som han benævne Nambias og gjorde det helt 2 gange uden at ane talefejlen eller udtalelsen.

//citat

»I Guinea og Nigeria har I bekæmpet et forfærdeligt ebola-udbrud. og Nambias sundhedssystem er i stigende grad selvforsynende,« sagde Trump.

// citat slut

Nambias hedder det ikke, men Namibia, men det kommer jo også fra et folk som mener at Ikea er Sveriges hovedstad hvis man laver en test på gaden.

Her nogle "perler" fra Trump (under valgkampen)

Hvis Hillary ikke kan tilfredsstille sin mand, hvorfor tror hun så, at hun kan tilfredsstille Amerika?«

Når Mexico sender dets folk, så sender landet ikke sine bedste folk. [...] De sender folk, som har en masse problemer, og de bringer de problemer til os. De bringer stoffer. De bringer kriminalitet. De er voldtægtssmænd. Og nogle, går jeg ud fra, er gode folk.«

Rosie O'Donnell er ulækker, jeg mener, både udvendig og indvendig. Se på hende, hun er sjusket. Hun taler som en lastbilchauffør.«

»Det er hundekoldt i New York. Vi har brug for global opvarmning!«

»Jeg tror, at den eneste forskel på mig og de andre kandidater er, at jeg er mere ærlig, og mine kvinder er mere smukke«

<<<<<Slut på citater>>>>>

Nu har USA i mange år kæmpet ud i verden imod skrupskøre ledere - hvornår gør verden gengæld?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et land der ikke eksisterer
  • #1   22. sep 2017 Polysl jeg stor grinede da jeg hørte om den brøler smiley

  • #2   23. sep 2017 Ja, det er jo altid morsomt også når man siger noget vrøvl, men vi må huske, at amerikanerne har jo stemt på ham og så må vi også huske, at han bare er et mennesker, som alle os andre smiley

  • #3   23. sep 2017 Jetset

    Man skal også huske på at han repræsenterer USA og dens befolkning. Han har rigelig med folk som kigger hans taler efter for ikke at de på nogen måde er krænkende og det er krænkende at skamrose et land hvor præsidenten er til stede som slet ikke findes.


  • #4   23. sep 2017 Ja, Polysl OK - der var jo ingen tilstede, som ikke vidste, hvad det var for et land han mente. Fordi man er præsident er det ikke ens betydning med, at han er fejlfri, det er stadig menneskeligt at fejle - nu må vi ikke gå i for små sko.

Kommentér på:
Et land der ikke eksisterer

Annonce