{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
994 visninger | Oprettet:

Interessante spørgsmål {{forumTopicSubject}}

En amerikansk soldat spørger flere flygtninge hvorfor de ikke vil kæmpe for deres frihed i stedet for at flygte. 60 millioner er på flugt og forventer at andre rager deres lort ud af ilden.

En kommentar fra filmen:

Hvis jeg som amerikansk soldat skal befri dit land så burde du også gøre det.

svar.
Nej jeg har problemer i landet
nej jeg har fået nok af krig

Imens de lader kvinder klare kampen i f.eks. Syrien så flygter manden - så for mig at se så er der en del tøsedrenge ud af de 60 millioner som ikke gider - men hvis de ikke gider så skulle vi heller ikke. Ved at flygte gør man magthaverne en tjeneste

https://www.youtube.com/watch?v=YFEeNW5EBWk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Interessante spørgsmål
  • #2   29. maj 2017 Annella

    Jeg vil ikke tilkendegive min harme over det fordi det nok vil give en frysning, men jeg er vild gal over at man flygter i stedet for at gøre noget. Jo du kan miste livet men i min verden ville jeg tage den risiko bare for at kunne være en del af at kunne vælte en magthaver.

    I fortiden da vi var besat flygtede kun et fåtal til Sverige som var i en risiko gruppe og det var forståeligt. Resten kæmpede og gav deres liv for Danmark. Men krige er meget diffust emne med mange agendaer hvor det i dag handler om ressourcer mere end befolkningen - det er en krig som man ikke burde udefra gå ind i.

    Danmark har altid i fortiden været en humanitær nation og ikke en krigsførende nation - men med vores samarbejde med USA er vi blevet en krigs nation og det bryder jeg mig ikke om. Vi har været vellidt i hele Mellemøsten og nu hadet i hele Mellemøsten.

    Jeg har været i mange lande i Mellemøsten og dengang var det at være dansker adgang til mange hjem fordi vi var humanitær nation. I dag skal jeg ikke nyde noget at være dansker så heller en fra Island eller Grønland.

    Vores rolle er skiftet og kaster bomber overalt og nu skal vi afsted igen i en anden mission - kan ikke lige huske hvor, noget jeg læste for nogle uger siden. Det må stoppe at vi går ind i borgerkrige som vi konsekvent har hold os fra. Du tager et parti og er det rigtige?


  • #4   29. maj 2017 tysk morgenmad den fik jeg fra måneder siden.

    Min er Fernet Branca en ordenlig høvert...når vi mødes engang på din ø så har jeg en Branka med smiley


  • #6   29. maj 2017 ronald

    Muligt men vi fik den morgenmad på en hotel cafe hvor vi var strandet pga. en bil hvor koblingen gik i stykker. 5 dage ekstra ferie i et outback hvor man ikke engang havde cigaretter anden end en lorte automat hvor man skal have et tysk ID for at bruge. Lorte Land.


  • #7   29. maj 2017 Her min video Brorson og en reklame for amerikans bønner.

    https://www.youtube.com/watch?v=ro0sr6g_oX8


  • #9   29. maj 2017 har fået bønner i syd england på ristet brød som starter imens morgenmaden gøres klar. føj

  • #10   29. maj 2017 Ronald

    Det er aldrig en god ide at fise i en hel dragt smiley


Kommentér på:
Interessante spørgsmål

Annonce