{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.157 visninger | Oprettet:

Terror {{forumTopicSubject}}

Jeg synes det er forfærdeligt alle de terrorhændelser vi har været udsat for alene i 2017 allerede, men hvorfor fanden skal samtlige kanaler handler om den hændelse i Manchester, de ligefrem vader i den hændelse, det er bare alt for meget, men der er så ikke sket andet end den terror åbenbart.

Hvorfor irriterer det mig, hvorfor er der ikke nogen, som tænker på de pårørende, mon de synes det er rart at høre om på samtlige TV kanaler smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Terror
  • #1   23. maj 2017 Det påvirker mig med tanke på alle de udendørs koncerter der er på vej,

  • #2   23. maj 2017 Ja, selvfølgelig påvirker det os, det er forfærdeligt, jeg synes snart at det er blevet til en hverdagsting, Frankrig, Tyskland, Storbritannien, ja Frankrig er oppe på 2-3 stk.

    De vil lave nogle ekstra sikkerhedsforanstaltninger på Roskilde Festival i år smiley smiley


  • #3   23. maj 2017 håber jeg for jeg har en del familie som skal til forskellige koncerter her i år.

  • #4   23. maj 2017 Ja uha dårligt nyt Roskilde er lige om hjørnet.
    Umuligt at kontrollere sig ud af blomber.
    Kender en bekendt som har tradition med sine venner at ta til UK musikfestival hver sommer.


  • #6   24. maj 2017 Det kunne tænkes at IS soler sig i det angreb som taktik for at vise styrke og handlekraft, måske det slet ikke er deres værk, de er kendt for at tage skylden for alt.

  • #11   24. maj 2017 #7 - Nej, selvfølgelig skal det ikke ignoreres, men det jeg mente var, at de ikke behøver at sende det samme og samme på samtlige TV-kanaler, det er der ingen grund til, det ender ud i, at jeg bliver træt af at høre på det, det er ikke interessant at høre det igen og igen bare med nogle andre speaker.

    Mit forslag er: begynd med samme holdning og handling som Ungarns Victor Orban.

    Enig.


  • #12   24. maj 2017 Det kunne tænkes at IS soler sig i det angreb som taktik for at vise styrke og handlekraft, måske det slet ikke er deres værk, de er kendt for at tage skylden for alt. Jr. Polysl.

    Jo, det er helt og holdent deres værk, hvis skulle det ellers være, deres handlinger er typisk ISLAMSK smiley smiley smiley smiley smiley - skal vi sige varemærke smiley


  • #15   24. maj 2017 FHHH - ja, men nu må du huske, at de kender ikke til demokrati, de er slet ikke vant til at protestere, de burde gå foran med et godt eksempel ved at tage afstand fra sådanne prædikener, men det gør de ikke, måske synes de, at det er helt OK FØJ smiley smiley smiley

  • #17   25. maj 2017 De protesterede da ganske godt i Iran som kostede mange liv. men det er jo sådan at det nok ikke var det politiske i Iran men det om der kom en shia eller sunni regering.

  • #18   29. maj 2017 Jeg skulle nok have skrevet demonstration, giver det bedre mening smiley

  • #20   29. maj 2017 Ja, det gjorde de, men det var bare ikke i Danmark.

  • #23   30. maj 2017 Vi kan så konstaterer at Mellemøsten og folk derfra ikke har humor - buhu

  • #24   3. jun 2017 #21+22 - vi taler ikke om det samme. Jeg har nok ikke formuleret mig klart nok, så jeg prøver lige igen.

    De herboende muslimer demonstrerer ikke, at de kender til dansk humor, vi tegner og fortæller så meget, hvis de var "danske", så ville de nok fortælle deres artsfæller, at de ikke behøver at tage sådan på vej, for det er bare en "skide" tegning, næææh, de hopper på vognen, og nyder Dannebrog bliver brændt af smiley smiley smiley FØJ !!


  • #25   4. jun 2017 Sikke en morgen at vågne op til, der er vist noget om, at det er en hverdags ting endnu et angreb og det bliver nok ikke det sidste.

    Men de er hurtige og effektive det britiske politi, de er ikke længe om at fange de lede terrorister, det viser tydeligt, er de mange nok, så er effektiviteten der efter, der kunne DK lære noget smiley


  • #27   4. jun 2017 Hvad kan de gøre ved det, FHHH ??

  • #28   4. jun 2017 Elsker den korte proces - pløk dem.- end of story

  • #29   4. jun 2017 Det værste er bare, at det ikke er nogen straf, de er lige glade med liv, de er mere end afstumpede smiley

  • #30   4. jun 2017 Jetset

    Når man nakker de bastarder så gør de ingen skade mere, uanset om de er ligeglade med deres eget liv. Man bruger ikke ressourcer på en retssag, man bruger ikke plads i fængslet - man sender et signal at alle bliver skudt, og jeg må klappe af det engelske politi for deres handling. Mere af det også i Danmark - lad være med at skyde gerningsmand i benet hellere i hovedet.


  • #31   4. jun 2017 Ja, jeg kan godt følge dig, og jeg synes man skal nakke samtlige der sidder indespærret. Der hvor jeg vil hen er, at de står i kø for at få opgaven smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley

  • #33   4. jun 2017 #32 - det er alt sammen udmærkede, men hvordan skal det foregå i praksis, det er straks et større problem smiley

  • #34   4. jun 2017 Få kompetente folk i PET i stedet for de idioter der er der nu som ikke engang kan opdage en rød ladeport selvom den var foran dem.

Kommentér på:
Terror

Annonce