{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
681 visninger | Oprettet:

'Jeg' er træt af islamsnakken {{forumTopicSubject}}

https://www.information.dk/debat/2017/04/traet-islamsnakken?lst_mst

Åh, hvor kan man blive træt af islam-snakken! Den følelse kender de fleste af os. Nogle få er trætte af islamkritik, fordi de stadig tror, at alt bliver godt, hvis vi dog bare kan lære at tale pænt og rart til de nyankommne; andre af os føler ubehag, fordi vi alt for ofte har siddet dér med øjnene på teksten og ordene i ørerne og igen, igen indset, at den megen skrift og tale ikke bragte os noget nyt sted hen.

For sagen er jo den kedelige, at der i langt størstedelen af den stædigt roterende islam-snak stadig røres rundt i de humanistiske gryder, som leverede hofretterne til en 90’er-opvækst. Men der er ingen løsninger i 90’er-opskrifterne.

De er afprøvede et utal af gange, og de venlige trylleord om det frie enkeltmenneske med det gode indre og de umistelige rettigheder har ikke fået muslimerne til at blive som os. Tidens skæve gang har ikke gjort efterslægten mindre korantro end de oprindeligt tilvandrede, og alt tyder på, at det overvejende flertal af herboende muslimer ikke ønsker at ende som os.

Hvad ønsker de så? De ønsker at bekræfte deres ståsted og befæste deres stilling som nytilkomne med egne hensigter – hvad ellers?

Islam er kommet for at blive, og det kan der ikke ændres på, lyder det fra pæne menneskers munde; og jo, jo, det kan der vel være noget om – kan man så sidde dér og tænke i sin velfriserede sådan-er-det-jo-verden.

Men det virkelige spørgsmål er ikke, om islam er kommet for at blive, men om islam er kommet for at snylte, vokse og æde sig ind på alt det, der før var os og vores. Meget tyder på det.

Jeg tror uden videre, at de fleste af os er trætte af islamsnakken og hellere end gerne ville have været den foruden, men det er desværre for sent, den vil helt sikkert fortsætte og fortsætte i det uendelige så længe en ukontrolleret indvandring finder sted, som det er sket i de mange år med den massive indvandring til Europa af muslimer fra Nordafrika og Mellemøsten, det sætter sine spor.

Men om islam er kommet for at snylte, vokse og æde sig ind på alt det, der før var os og vores. Meget tyder på det.

Tyder på det? er vist stærkt underdrevet, for det er en kendsgerning, at det i det store og hele forholder sig sådan.

Din mening?

Kommentarer på:  'Jeg' er træt af islamsnakken
  • #1   1. maj 2017 Der er sikkert mange gode mennesker blandt muslimerne, men desværre er der også en stor gruppe der procentuelt snylter og bedrager mere end de etniske danskere.
    Hvis jeg havde gæster i mit hjem der ikke kunne opføre sig ordentligt, smed jeg dem ud.
    Men det gør familien Danmark ikke.

Jeg fatter nul og en dyt af det.

• #2   1. maj 2017 Jeg er mere træt af Sorte Slyngel som ligner en affalds sæk på vej til genbrug.

• #4   1. maj 2017 #3
    Claus

....... islamofob, racist og snæversynet.....?

Du er ingen af delene i mine øjne, derimod er du realist.

• #5   1. maj 2017 Claus du er realist på den helt umulige måde for nogle,, Fiz er udvist, men så mangler vi et utal af somalier som også står i kø for at blive udvist med deres små hoveder på størrelse med en legoklods. Undskyld lego.. 16 små hoveder om året så kan det tage 30 år at slippe for at Danmarks intelligens som er baseret på folk som er her er dalende. De elsker at gnave Khat i halen, tuske, finde undskyldninger for ikke at deltage i samfundet. Fuck dem....kan vi for helvede ikke smide dem ud med faldskærm? Så behøver vi ikke at sætte dem på fly og finde ud af at de afvises af Somalia.

• #6   1. maj 2017 Måske vi skulle spare krudtet en uge så er pistolen ladt og klar til affyring verbalt. Så kan vi glæde os mere nu vi ved at man har futtet en Moske af - var det ikke i Sverige - de har nok være stangstive og forvekslet den jødiske med moskeen. Men hva fanden shit happing.

• #7   1. maj 2017 Træt af islamsnakken ............................. det har jeg været længe og mon ikke verden er ligeså træt af snakken, selv mine muslimske venner er træt af snakken smiley

• #9   1. maj 2017 Og hvad har vi fået ud af SLAM-SNAKKEN - desværre ikke en dyt andet end vi har fundet ud af, vi er meget uenige trods virkelige gode argumenter, så er der desværre alt for mange, der mener, at danskerne er nogle af de værste racister, fremmedfjendske, islamofober, trods det, at Danmark hører til blandt de lande, der behandler bl.a. migranter, flygtning fra muslimske lande bedst, se ud i Europa, hvad andre lande gør, så jeg mener ikke, vi har noget at have dårlig samvittighed over, dog mener jeg, at vi godt kan forlange at blive behandlet og talt til på en værdig måde, men det skal vi nok ikke forlange, vi er bare nogen fucking racister smiley - det er jeg mere end træt af at høre på.

• #10   1. maj 2017 at danskerne er nogle af de værste racister, fremmedfjendske, islamofober,

måske men vi render ikke og slår på dem, brænder deres moskeer af eller voldboller deres sække.Vi har det hele i munden som de også har på borgen, en masse ingenting snak - de sidste 5 statsminister har ævlet løs om emnet at nu skal deres gøres noget, det er dælme mange år uden at gøre noget.

Man kan kun forhandle 16 kriminelle somaliere hjem til deres møgland om året, så det vil nok tage 30 år eller mere at få dem og de der fødes i mellemtiden. En dybt kriminel Fiz i en hornlygte er endelig udvist til Libanon - så mon ikke det mere er at danskere bliver mere frustrerede over at kriminelle bare kan forsætte fordi folketinget ikke vil betale for faldskærme.

Kommentér på:
'Jeg' er træt af islamsnakken

x