{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.113 visninger | Oprettet:

Udsalgspolitik i udkants-Danmark. {{forumTopicSubject}}

Ja hvad skal jeg sige: min frue kom lige med noget godt, eller skal jeg vende den om og sige politikken i udkants-Danmark må kunne kaldes for at være en "Discount" ført politik og prøv lige at læs hvorfor.
Jo ser i når nu "alle" arbejdspladserne skal ligge i storbyerne er det jo klart at alle arbejderne i udkants-Danmark må pendle til storbyerne og når så de bliver træt af at pendle i egen bil eller med tidsrøveren DSB, flytter de jo ind imod storbyerne også starter den onde cirkel, købmanden, slagteren, skomageren, ismejeriet, skolen, bageren, tøjbutikken og jeg skal komme efter jer, må lukke grundet manglende omsætning og landlægen og den offentlige transport er jo også blevet en mangelvare, så hvis ikke politikerne i folketinget og de lokale politikere ser at komme i gang med at åbne op for en helhedsplan for udkants-Danmark, skal man da være stæreblind hvis man ikke kan se skriften på væggen.
Det vil jo så desværre betyde at vi skal til at bestille vores nybagte morgenbrød igennem nettet, ligeså dagligvarer og en dag vil der kun være et sted at handle (grim historie) og hvor blev alle de store arbejdspladser af?
Ja det vil jeg så sidde i en af mine gode stole og tænke "lidt" over - Post Danmark - lokale sygehuse - skoler - slagterier - færgerne og mange - mange flere.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udsalgspolitik i udkants-Danmark.
  • #1   28. okt 2016 Det vil være meget billigere for staten hvis vi alle flytter ind til byen. Så kan der spares voldsomt mange penge på infrastrukturen, skoler og sundhedsvæsenet. Bønder og Vindmølleindustrien kan så få frit spil i landområderne når der ikke længere er nogen beboere til at brokke sig.... smiley

    Ikke 10 vilde politikere får mig slæbt ind til byen. Og ingen får lov til at svine, larme og stille vindmøller op, i mit lokalområde, uden en kamp med mig.... smiley


  • #3   28. okt 2016 Jeg er som sådan ikke imod vindmøller og anden "grøn" energi, men de ska' skutte stå i den fredelige og uberørte natur her hvor jeg bor.... smiley

    Hvis i er så glade for vindmøller, så flyt dem ind til storbyerne. Der er i forvejen masser af larm og grimme bygninger og så behøver kablerne heller ikke at være så lange.... smiley


    profilbillede
  • #5   28. okt 2016 Sludder... De nyeste store vindmøller er mellem 150 og 180 meter høje og kommer så rigeligt op over langt det meste bebyggelse i de danske byer...
    Der oppe blæser det over alt i landet... smiley

    Husk at et 10 etagers hus kun er cirka 30 meter højt.


  • #6   28. okt 2016 Ingen får hevet mig væk i længere tid fra København, jeg er bybo med stort "B".

    Når jeg en sjælden gang har passeret Farø broen og kommer til Lolland, bliver jeg nærmest deprimeret, noget kedeligere sted findes bare ikke, og så er øen oven i købet beboet af tosser. Gale lolliker og kontanthjælpsmodtagere fra København.
    Det bedste man kunne gøre ved det sted, var at sælge det til tyskerne.
    Det kunne være man kunne få 2 pfennig for den, med lidt held.

    Tror man virkelig man kan brødføde en ø med sukkerroer?

    Glem alt om udkants danmark, lad lortet uddø, og lad det blomstre op igen, når storbyerne ad åre vokser sig større og større. Tiden kommer også til Lolland, om ca. 2000 år, så er København nået derned.


  • #7   28. okt 2016 Så kom der en rigtig københavner på tråden ! nu bor jeg godt nok ikke på Lolland, men Falster. men sådan som du tænker om Lolland og højst sandsynligt om alt der ligger syd for Køge, sådan tænker vi sørme også om jer københavnere, men sjovt nok flytter der flere og flere københavnske familier til landet, for at komme væk fra din "fantastiske" by.

  • #8   28. okt 2016 Sandra.

    Ja, det er alle taberne.

    Det er i grunden lidt synd, for hvem skal efterhånden komme med min morgenavis?


  • #9   28. okt 2016 Hold da op, du er da noget af et sørgeligt tilfælde. men du lever op til den dialog type, som jeg forventede at du var i stand til.

  • #10   28. okt 2016 I Rødby og Saxkøbing er det fuldstændig som der er eksploderet en neutron bombe, når forretningerne lukker om lørdagen.
    Selvmordstankerne er nærværende.... Man står og skuer ud over INGENTING, og der stinker af fækalier fra landbruget.
    Der er mere liv på Månen, end på Lolland om søndagen.


  • #11   28. okt 2016 Hørt Sandra smiley

  • #12   28. okt 2016 Hvis det kun er "vindere" som Markgreven der bor i byen - og taberne ( alle de andre... ) som bor på landet, så cementerer det kun mit ønske om at bo på landet... smiley smiley

  • #13   28. okt 2016 Jeg er helt enig Fister!

  • #14   28. okt 2016 Jeg kunne, hvis jeg var politiker, sagtens løse udkants Danmarks problem.

    Her er et forslag til eksempelvis Lolland.

    Alle københavnere der tjener under en million om året, deporteres til Lolland.

    Dersom de har arbejde, kan de pendle til København i dertil indrettede 3.die klasses fattigvogne, og dele aviser ud, feje gader, og arbejde på margarine fabrikken.
    De skal selvfølgelig være ude af byen igen, senest en time efter arbejdets ophør.
    Nu kan de så selv være med til at opbygge deres lokalsamfund på Lolland.

    Det vil være til fælles glæde for alle.


  • #15   28. okt 2016 Nå, kan i hygge Jer alle sammen.

    Håber i alle opfattede de fleste af mine indlæg som en spøg, selvom der måske var et gran af sandhed i nogen af dem. smiley


  • #16   28. okt 2016 ja, dine morsomme indlæg kan tilskrives ( hjerne) skader forårsaget af neuron bomber smiley smiley

  • #18   29. okt 2016 Fedte.

    Den har i så også stjålet fra os, for vi følger som regel en svensker til færgen, når vi skal holde Danmark rent.
    Jyderne får bare en på panden, så følger politiet dem tilbage til Løgstør, eller hvor i hedehusene de nu kommer fra.


Kommentér på:
Udsalgspolitik i udkants-Danmark.

Annonce