{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den globale opvarmning er aflyst ???
  • #1   8. jun 2015 Nå, så skal vi måske alligevel skovle sne til vinter. smiley

  • #2   9. jun 2015 Nu har den kommende danske regering set hvor nemt det er at løse problemerne. Kan de så ikke lige "beslutte" at de offentlige udgifter ikke må stige. At de kriminelle ikke må stjæle og slå , og at det ikke er tilladt at blive alvorligt syg. Det ville bare gøre hverdagen så meget nemmere... smiley

    Og medvind på cykelstierne, selvfølgelig... smiley


  • #3   9. jun 2015 Den skal sgu nok stige mere end 2 grader hvis man ikke gør noget ved det.

  • House MD
    House MD Tilmeldt:
    sep 2014

    Emner: 6 Svar: 251
    #4   9. jun 2015 Temperaturen stiger knap med 2 grader i gennemsnit pr. 100 år.

    Og jorden har været igennem mange cyklusser før varmen også både har steget og falde. Så mon ikke vi også klarer det den her gang.


    profilbillede
  • #6   9. jun 2015 Fordi jeg har købt en elbil. Så har jeg reddet jorden for undergang.

    Selv tak. smiley


  • #8   9. jun 2015 Hvor skøn en Fister ... smiley

    Og her i DK har vi haft de mildeste vintre, jeg kan huske, kan se det på min varmeregning, noget er der sket med den opvarmning - vendt på hovedet måske smiley


  • #11   9. jun 2015 Jeg kan ikke huske, at vi i min barndom har haft så voldsomme udbrud på vores breddegrader, men jeg kan huske, at der var stor forskel på forår, sommer, efterår og vinter - nu glidere det mere ud i sommer og mild vinter. Men vi vil nok få nogle flere voldsomme orkanudbrud og skybrud - så forsikringsselskaberne har travlt med at brygge nye forsikringer sammen ... smiley

  • #12   9. jun 2015 Dog skal lige tilføjes - jeg oplever en skøn aften med fuglefløjt og så sidder jeg og nyder den smukkeste Dronningebusk med lyserøde blomster og et køligt glas hvidvin smiley

  • #14   10. jun 2015 Nå, men så vil jeg altså ikke være fugl, hvis det kun foregår 2 x om året ... smiley smiley

Kommentér på:
Den globale opvarmning er aflyst ???

Annonce