{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
406 visninger | Oprettet:

Rart at se hvor meget aktivitet der nu er kommet på siden. {{forumTopicSubject}}

Mon ikke der er nogle stykker der skulle tænke på hvad Cody skrev.

Er i alle glade, hvis debatten på BB lukkes?

Vi kunne jo mødes hos Polle, for her er blevet meget lidt plads til andet
end krig og pladder, kun Chris har prøvet med noget debat.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rart at se hvor meget aktivitet der nu er kommet på siden.
  • #1   23. mar 2023 Jeps Brok man kan slet ikke følge med i al den aktivitet smiley

    Så er der jo også me's forum, hvor der 24/7 sidder 3-4 stykker og kagler dag ud og dag ind om det samme og det samme.

    Polle's forum nej tak fra mig.

    Meeeen vi har jo stadigvæk i det mindste et seriøst forum, hvor der virkelig uafbrudt er god og saglig aktivitet fra excellente debattører.

    Nu vil jeg ikke gøre reklame for forummet, ved at nævne navnet på det, men både du og jeg er der, og vi er begge aktive. Men flere herfra ville med den opførsel de lægger for dagen her på BB vist have en ret kort overlevesestid på det forum, der har en funktionerende moderation.


  • #3   23. mar 2023 Besynderligt at nogen gider pine sig selv på et forum man foragter 🙄

  • #4   23. mar 2023 Mærkeligt nok er det ikke BB forum jeg foragter, men, at man direkte forsøger, at kyse andre væk fra siden fordi de har egne meninger.
    Og jeg godkender aldrig de løgne der bliver lavet til sandheder, men håber da i selv mener det er godt der bliver kørt hetz på bestemte personer på siden.
    Forskellen på mig og det jeg lige nu ser er, at indpakningens af ondskabet er til at få øje på.

    Men i kan ikke lukke munden på mig selv om i prøver, for min ytringsfrihed er tilladt selv om indpakning er knapt så pænt skrevet.


  • #5   23. mar 2023 Der var ikke før de store problemer omkring at vi kunne ha' forskellige meninger.

    Vi kunne skændtes, helt sikkert. Men sådan er det jo med debat, og netop forskellige meninger er vigtig, for ellers er der jo ingen debat, ikke mindst kan man lære noget man ikke lige selv havde tænkt på!

    Man skal være villig til at se en sag/oplæg fra begge sider, og det var jo så her at det gik helt galt.

    I længere tid blev vi nærmest spammet med pro-russiske, tysk-oversatte indlæg, uden links, fra Annellas side.

    Kritik af alle disse indlæg blev mødt med blokering, istedet for argumenter eller svar på fleres spørgsmål.

    Derefter er det så gået helt galt. Flere blokeringer, frysning osv.

    Annella har selv skrevet at hun er fuldstændig ligeglad med alle her, at hun hverken har følelser eller empati for nogen overhovedet.

    Men du Brok, Kitty og delvist Alis, har ikke fattet at Annella kører rundt med jer. Hun er ligeglad med jer, og har kun sin egen dagsorden.

    Hvis hun var så ked af at være her, og hader mange her, hvorfor forsvinder hun ikke til de tyske debatter som hun er så glad for?

    Oh jo, det er for at holde sit danske sprog vedlige!

    Annella lagde engang gode indlæg, var god til at debattere men sådan er det desværre ikke mere.
































  • #7   23. mar 2023 #6 Alis

    Allerførst, jeg har ikke udtalt mig på dine vegne.

    Ja, det er vigtigt også at se Ruslands synsvinkel.

    Men i alle de oplæg som var, så var der tale om ensidig betragtning, aldrig det det modsatte.

    Jeg ved godt at du har din egen mening, og den skal du også ha' lov til at have, du argumenter også for den, trods jeg ikke er enig.

    Du har fået mange links, der fortæller en anden historie end hvad du tror.






  • #9   24. mar 2023 #5
    Cris


    Er dine permanente bagtalelser og nedgøren af mig bare lindring for din ondskabsfuldhed? Eller hænger det sammen med din snævre horisont?

    Men fortsæt du bare næste gang bliver det til en anmeldelse til Support med rigeligt af kopier af dine kommentarer om mig, det har nu stået på siden november 2022.


  • #11   24. mar 2023 Kommentarer er overflødige, hvis nogen vil ballade så ok.

    Jeg har taget den ballade jeg ønskede, jeg har blokkeret Leon, og den ophæves når han indrømmer løgnen om, at jeg har skrevet at være Putin tilhænger, så glem nu alle andre
    sladder spalter m.m.


  • #12   24. mar 2023 #11
    Brok


    Der er ikke noget at blive ved med at diskutere vedr. blokeringer, systemet og reglerne på BB er, som de er, og har vi ikke alle måtte acceptere disse regler, da vi meldte os ind?

    Modsat til dig ophæver jeg ikke mine blokeringer.

    Men tag det i stiv arm at blive beskyldt for at være Putin tilhænger, du står jo trods alt ikke alene med den beskyldning, af de 7 aktive debattører, der efterhånden kun er tilovers, er vi jo immer hin 4, der bliver beskyldt for at være det, og det er da altid rart at høre til flertallet.


  • #14   24. mar 2023 #13
    ja nogen holder virkelig øje med andre og deres gøren og laden samt anmelder til BB m.m.
    så puds nu bare glorien inden den synker.


  • #15   24. mar 2023 #14
    Brok


    ja nogen holder virkelig øje med andre og deres gøren og laden samt

    he,he nok derfor nogle kun omtaler hende som 'lurende Weena', sikken navn at få smiley


  • #17   24. mar 2023 Frem med kløerne

    profilbillede
  • #18   25. mar 2023 #9 Annella

    Cris

    Er dine permanente bagtalelser og nedgøren af mig bare lindring for din ondskabsfuldhed? Eller hænger det sammen med din snævre horisont?

    Men fortsæt du bare næste gang bliver det til en anmeldelse til Support med rigeligt af kopier af dine kommentarer om mig, det har nu stået på siden november 2022.jvf. Annella


    Annella, du er et ubehageligt menneske, som i den grad har skabt splid her, og forsøger at spille offer for en hetzs mod dig.

    Havde du, ved alle dine indlæg omkring Putin og krigen været bare en smule neutral, eller kunne ha' formået at se sagen fra den anden side også, som flere af os argumenterede for, så havde vi ikke været i den situation nu, som vi er i.

    Men du valgte at kritik af dine mange oplæg skulle mødes med blokering. Hvilket vil sige, at du mente/mener at kun du har ret, andre er åbenbart ikke kløgtige nok til at se tingene og forstå som du gør.
    Ikke mindst kritiserede vi at der ikke fulgte link med.

    Ja, jeg har kritiseret dig, men ikke gjort brug af øgenavne som du tyr til. Du har kaldt mig åndsamøbe, kyllingehjerne, uintelligent, onskabsfuld med en snæver horisont.

    Du er sarkastisk og hånlig overfor flere her, hvis de ikke lige er enige med dig.

    Så meld mig endelig til Surport hvis du mener at det er det rigtige at gøre.
















  • #20   25. mar 2023 Cris

    Annella, du er et ubehageligt menneske, som i den grad har skabt splid her, og forsøger at spille offer for en hetzs mod dig.

    Spejl!

    Al balladen begyndte med din tilbagevenden i november 2022, indtil da var her herligt fredeligt.


  • #21   25. mar 2023 #20 Annella

    Al balladen begyndte med din tilbagevenden i november 2022, indtil da var her herligt fredeligt.
    jvf. Annella


    Min tilbagvenden, Ups, det er vist ikke rigtigt vel? Lyver du nu også?

    Vi har haft ganske gode debatter før, Annella, og du forsøger tilsyneladende nu, med alle kneb at retfærdiggøre din opførsel.

    Kitty, din tro følger som udtalte sig groft overfor Leon, står muligt med en politianmeldelse.

    Da hun blev bekendt med at der INGEN hold var i det, gav hun ikke engang en undskyldning, men fortsatte.

    Hun blev så beskyldt for at være i ' hænderne' på dig og Brok.

    Hvilket hun hånligt besvarede, og sagde ja til. ( En forsvarsreaktion)

    Men du, Annella, besvarede med et smileyface og thomps up.

    Du var så total ligeglad med den grimme beskyldning som blev sagt om Leon.

    Du sagde intet imod den, du forsøgte ikke at stoppe Kitty, men nød situationen ikke?

    Så ja, du er et ubehageligt menneske.













  • #22   25. mar 2023 Cris

    Så ja, du er et ubehageligt menneske.

    Det samme er min mening om dig, du er endda ikke kun MEGET ubehagelig men du er og tillige intetsigende, jeg kan ingen gang huske, at du var på 24dk, men det er måske fordi, jeg hverken læser eller kommenterer på temaer fra Ekstra Bladet.


  • #23   25. mar 2023 #22 Annella

    Oj, tak fordi du fik mig til at grine. smiley Og det gjorde jeg virkelig.

    Ej, det kan du gøre bedre Annella.












  • #25   10. apr 2023 Brok

    Rart at se hvor meget aktivitet der nu er kommet på siden.

    Ja da det er fantastisk som aktiviteten er steget, den hænger helt sikkert sammen med, at jeg ikke længere opretter temaer om et af EUs og NATOs største problemer i øjeblikket Rusland-Ukraine krigen.

    Du må nøjes med at glæde dig over de højt intellektuelle trådtemaer fra EB og BT, men vær forsigtig med at stole på rigtigheden af indholdet før The Guardian og CNN har beræftet artiklernes sandhed.


  • #27   10. apr 2023 #25 Annella

    Ja da det er fantastisk som aktiviteten er steget, den hænger helt sikkert sammen med, at jeg ikke længere opretter temaer om et af EUs og NATOs største problemer i øjeblikket Rusland-Ukraine krigen.

    Du må nøjes med at glæde dig over de højt intellektuelle trådtemaer fra EB og BT, men vær forsigtig med at stole på rigtigheden af indholdet før The Guardian og CNN har beræftet artiklernes sandhed.Jvf. Annella


    Annella, hvorfor er du så destruktiv og hånlig, når ting ikke foregår efter dit hoved eller mening?

    Du har spammet siden her med dine ensidige indlæg omkring krigen. Ensidige indlæg, læg mærke til det. Uden at se tingene fra den anden side også.

    Det her er en dansk debatside, så ja, emner skal også være med om hvad der foregår og sker her. Det har du aldrig før haft noget mod at debattere, heller ikke de omtalte medier har du haft problemer med før.

    Du respekterer ikke at nogen har en anden mening, hvilket jo er problemet Annella.









  • #29   10. apr 2023 #27

    AMEN!


Kommentér på:
Rart at se hvor meget aktivitet der nu er kommet på siden.

Annonce