{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
155 visninger | Oprettet:

Billig propaganda {{forumTopicSubject}}

Olena Zelenska, Ukraines førstedame, optræder med fotos i modemagasinet "Vogue".

"Ekstremt selvsikker" ikke kun Olena, men også Volodomyr Zelenskyj kan ses på billederne.

Er det passende for det ukrainske præsidentpar at lade sig fotografere og vise sig på forsiden af et modemagasin, mens soldater og civile dør hver dag i krigen i deres land?

For mig er det billig propaganda, parret burde have andre sorger om Ukraine og landets borgere end at posere for et modemagasin.

Kommentarer på:  Billig propaganda
  • Polysl
    Polysl Online Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 10 Følgere: 235 Emner: 879 Svar: 11.175
    #1   30. jul Tja - hvorfor ikke?

Både EB OG BT vrimler med foto af Putin og på andre sociale medier.

• Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    dec 2021

Følger: 5 Følgere: 8 Emner: 101 Svar: 1.158
    #2   30. jul Jeg ser hellere ikke noget forkert in det, og så er Vogue noget som mange drømme af.
    Det er kun dem som bliver nøje udvalgt som kommer med i bladet.

På et tidspunkt var der rygter at Margrete Vestager ville komme med i bladet, men jeg mener ikke det blev til noget.

Macron var der, Trump ville så gerne, men måtte snyde sig til at billede i nogen billigere medier såsom Times.

En som virkeligt kunne lide at komme på forsider af de internationale medier magasiner er forresten Putin, han blev fotograferet i alt mulige og umulige sports bedrifter og poserede altid med nogen overkrop i en meget maskuline facon, han bekymrede sig aldrig om de kriger som rasede i hans tid. smiley

• #3   30. jul Nå men polysl og jojo det vil sikker glæde Selenskij at læse jeres positive forsvar for hans og konens fofoshooting, det mangler det nemlig med på både tysk-og engelsktalende debatfora.

De skulle hellere have brugt tiden på i det mindste at forsøge at opnå en fredsforhandling med Putin end at vise sig som et glamourøst par, mens deres land ligger i ruiner og aske.

De glansbilleder af parret er en hån mod alle de ukrainere, der har mistet alt og intet har tilbage og mod alle dem, der er flygtet for slet ikke at tale om alle de døde og sårede mennesker krigen indtil har kostet livet.

• Polysl
    Polysl Online Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 10 Følgere: 235 Emner: 879 Svar: 11.175
    #4   30. jul Annella

Det har måske kun taget 2 timer at lave de sessions - det kan dårligt give nogen betydning.

• Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    dec 2021

#5   30. jul Annella

Jeg elsker at være uenig med dig, smiley
    Det er klart at de udenlandske debatfora afspejler vores, og det er klart mange er blevet træt af Zelenski, imens de støtter eller er mindre kritisk i forhold til aggressoren Putin.

Samme skete med Trump og Biden, og en gentagelse af Macron og Le Pen, De samme med Mette, og nøjagtigt de samme skete med Frue Merkel.

Stats ledere desværre, læser ikke med på vores fora smiley

De burde skamme sig

• #6   30. jul polysl fortsæt du bare med at prøve at lulle mig ind i et 'billigt' forsvar, jeg har INGEN forståelse for, at Selenskij som præsident bruger tid på et fotoshooting, mens bomberne hagler ned over hans land og slår ikke un børn ihjel.

Hvad tror du, der foregår i hovederne hos de ukrainere, der har mistet deres pårørende, og nu ser et strålende præsidentpar præsentere sig på glansbilleder?

• Alis C
    Alis C Online Tilmeldt:
    jun 2014

Følger: 11 Følgere: 48 Emner: 98 Svar: 5.398
    #7   30. jul Helt enig, Annella. I aften i TV-avisen var der billeder af handicappede børn i Ukraine, der lever under kummerlige forhold. Nogle af dem lever hele deres liv i en tremmeseng. Lad os se Zelenskyj forsøge at få penge fra hele verden til at forbedre deres betingelser.

Den serie billeder i Vogue tager meget mere end 2 timer at optage! Hvis han endelig vil i Vogue så kunne han gøre det på et andet tidspunkt.

• Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    dec 2021

#8   30. jul Alis

Masser af gamle og handicappede lever under kummerlige forhold in Danmark
    Arbejder du som frivilligt ?

• #9   30. jul jo jo, jeg glæder mig over, at du vil bo i et land, hvor tilværelsen er så dårligt for gamle og handikappede.

Du må da være glad for du kan klare dig selv og ikke er overladt til et plejehjem i Danmark.

• Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    dec 2021

#10   30. jul Har du ømme tæer Brok smiley

• #11   30. jul jo jo, ja jeg er virkelig træt af, den kritik fra udlændinge som gerne vil bruge Danmark, men hvor næsten alt er noget dårligt.
    jeg har desværre mere ret end jeg selv troede da jeg skrev om hvor meget minoriteter vil bestemme i Danmark.

En ting er sikkert, og det er, at jo mere kritik af DK jo mere bliver der DEM og OS.
    Og det er ikke normale Danskere der starter hadet, men folk som dig.

Og ja jeg er træt af alt det kritik der er af Danmark fra udlændinge der føler sig forfulgt.

• Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    dec 2021

#12   30. jul Jeg arbejder som frivilligt for Danmark og har gjort i rigtigt mange år
    Hvad med dig Brok

Er du en tastatur kriger

• #13   31. jul jo jo, ja du nasser nok på alle danske borgere der betaler til dit nasse hjerte.
    Har du været ude med raslebøssen, for dit gode arbejde, for i DK behøver vi ikke hjælp udefra af selvretfærdige tåber.

• #15   31. jul #8
    jojo

Alis

Masser af gamle og handicappede lever under kummerlige forhold in Danmark
    Arbejder du som frivilligt ?

Mærkeligt spørgsmål uden sammenhæng til trådens tema, eller har du set Alis på glansbilleder i Voque?

Kig på billedet jojo, det er blot et af mange, hvordan der ser ud i Ukraine alt imens skuespileren og komikeren Selenskij og hans kone gør alt, hvad de kan for at henlede Vestens opmærksomhed på tragedien i deres land og for at få Vesten til at blive ved med at sende våben og penge til Kiev.

Jeg mindes ikke, at Saddam Hussein og hans kone var på forsiden af ​​Vogue, da Irak blev ulovligt invaderet.

profilbillede
  • #16   31. jul Hvad mon Selensky'erne forventer af billederne af dem i Voque?

Under alle omstændigheder er optagelserne foder for alle den ukrainske præsidents kritikere, som altid har hævdet, at den tidligere komiker primært er opmærksomhedssøgende. Tilbage står at se, hvordan billederne i luksusmagasinet skal understøtte hans krav om flere våben og penge fra Vesten.

Under alle omstændigheder gentog han sin opfordring til mere støtte til Vogue: "Vi kæmper for ting, der kunne ske i ethvert land i verden." Det er derfor, Ukraine har brug for støtte - betydelig støtte."

Billig Propaganda:

profilbillede
  • #17   31. jul FØJ! siger jeg bare:

På et af billedene i Voque viser Olena Selenska sig i en bølgende frakke foran det fuldstændig ødelagte Antonov AN-225, engang verdens største fly. Præsidentens kone er omgivet af soldater, der beskytter hende.

profilbillede
  • #18   31. jul Annella, kan kun give dig ret, men jeg har godt nok ikke været tilhænger af Ukraine, men
    det er fordi de hele tiden har ønsket mere og mere våben.
    Og på billedet mangler vel bare Guci tasken.

• Alis C
    Alis C Online Tilmeldt:
    jun 2014

#19   31. jul Jojo #8

"Masser af gamle og handicappede lever under kummerlige forhold in Danmark
    Arbejder du som frivilligt ? "

Hvordan skal jeg kunne arbejde som frivillig når jeg i årevis ikke turde forlade min lejlighed? Jeg arbejdede i sin tid som beskæftigelsesvejleder på bl.a. plejehjem, men mit fag blev nedlagt for at samfundet kunne spare penge. Det er fordi det er så synd for de rige at de skal betale skat (ironi).
    Men jeg har flere problemer, der gør det umuligt at arbejde som frivillig. Derfor oprettede jeg i sin tid en forening på Nettet for at de psykisk sårbare kunne støtte hinanden. Jeg er langt fra den eneste, der er isoleret.

På et tidspunkt gik det op for mig, at mine problemer ikke kun skyldes at en familie der var årsagen til mine symptomer, de kunne styre behandlersystemet. Det er langt mere omfattende. Jeg voksede op med vold og overgreb og strenge regler, og desværre har hele samfundet udviklet sig i samme retning. Følelsesmæssige problemer bliver stemplet som skaberi og med psykiatriske diagnoser, hvorpå samfundet opfører sig ligesom min familie gjorde.

Så jeg har nok at gøre med at finde ud af, hvordan det kunne ske, og hvad der kan gøres ved det. Frivilligt arbejde er fint, der vil altid være brug for det, og det er godt for dem, som det hjælper, men det skal ikke fungere som lappeskræderi for at samfund, der ikke fungerer.

• #20   31. jul Alice, du skal ikke undskylde, at du ikke laver frivilligt arbejde, for det meste er det for
    at folk gerne vil pudse deres glorie.
    Bare se på hvordan pengene misbruges til million lønninger og m.m. Hvem husker ikke Jørgen Poulsen og hans tårer om hjælp til alt og alle, Da han så stoppede for at sidde i folketinget, så ville han da have den million der var i kontrakten, selv om han gik frivilligt.
    Det meste af alt frivilligt indsamling er ikke for de nødlidende, de er døde for længst da toppen først skal tilgodeses.

• Alis C
    Alis C Online Tilmeldt:
    jun 2014

#21   31. jul Brok - Jeg laver masser af frivilligt arbejde, men her fra computeren. Af forskellige grunde kan jeg ikke gå ud i samfundet og arbejde fysisk.

Jeg er uddannet til at arbejde i sundhedssystemet, og det slipper mig aldrig. Det ønsker jeg heller ikke det skal.

• #22   31. jul Alice, bare rolig, idag giver jeg ikke en krone til alle disse indsamlinger der laves,
    Jeg har set for meget plat og svindel.

• #24   31. jul #19
    Alis

Jojo #8

Frivilligt arbejde er fint, der vil altid være brug for det, og det er godt for dem, som det hjælper, men det skal ikke fungere som lappeskræderi for at samfund, der ikke fungerer.

HØRT!

• #25   31. jul Jo jo hvad laver du dog i et land hvor gamle lider nød og hvor vi har hospitaler, lægehuse, plejehjem m.m. selv penge får vi af staten.

Sådan et uland som du beskriver har jeg da besøgt, men det er ikke lige udenfor min dør.

https://www.baboom.dk/fotoalbum/diverse/63232-frivillig_arbejde

Kommentér på:
Billig propaganda

x