{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
91 visninger | Oprettet:

Annella
Annella
Online Tilmeldt:
7. nov 2016
Følger: 1 Følgere: 129 Emner: 620 Svar: 3.240

HYKLERI {{forumTopicSubject}}

Klimahykleri: Sender 19 med fly til Folkemødet for at diskutere nedbringelse af CO2-udledning

https://www.denoffentlige.dk/baeredygtighed/klimahykleri-sender-19-med-fly-til-folkemoedet-for-at-diskutere-nedbringelse-af-co2-udledning?t=deof

Bor i kæmpe suite på luksushotel: Spareivrige politikere bruger løs på Folkemødet

https://www.denoffentlige.dk/politik/bor-i-kaempe-suite

Priserne går amok på Folkemødet: Skatteyderne betaler det offentliges overdådige forbrug

https://www.denoffentlige.dk/politik/priserne-gaar-amok-paa-folkemoedet-skatteyderne-betaler-det-offentliges-overdaadige-forbrug

Jeg mener det åbenlyse hykleri kendetegner efterhånden dansk politik over en bred kam - tendens stigende.

Hvad mener du, er vores politikere (i det store og hele) hykleriske?

Kommentarer på:  HYKLERI
  • Brok S
    Brok S Online Tilmeldt:
    apr 2019

Følger: 1 Følgere: 4 Emner: 26 Svar: 711
    #1   19. jun Er det her frås ikke generelt for alle politikere i vesten?

Når jeg ser nyheder hvor alle politikere rejser til et krigshærget UKRAINE så har ser jeg kun frås og en åben statskasse, som de samme krigsgale bruger til daglig.

Danmark er i mine øjne en skamplet på misbrug af midler der kunne bruges på velfærd,

Og ja det er hykleri, nu hvor vi lige har lært, at bruge de digitale muligheder.
    Så det de alle taler om med ny teknologi er kun snak.

• Polysl
    Polysl Online Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 10 Følgere: 235 Emner: 869 Svar: 10.861
    #2   19. jun Nu er det svært at sende 19 folk afsted i en robåd til Bornholm, som er klima venlig. De kunne også booke sig ind på en B&B. Men de er nok svære at finde på Bornholm. Er det ikke parti kassen som betaler?

Vi bruger milliarder på de krølhårede, som enten sidder i fængsel, eller bare render rundt, eller er på tålt ophold, og så piver man om fråds? for en lille tur til Bornholm.??? WTF?

• Brok S
    Brok S Online Tilmeldt:
    apr 2019

#3   19. jun Poly, mener du at frås er ok, bare det ikke bruges på krøllede.?

• Polysl
    Polysl Online Tilmeldt:
    dec 2014

#4   19. jun Syntes du vi skal bruge penge på krølhåret?

• Brok S
    Brok S Online Tilmeldt:
    apr 2019

#5   19. jun Ja hvorfor ikke, jeg har det lidt sværere med sort fuldskæg og pomadeklistret hår.

profilbillede
  • Polysl
    Polysl Online Tilmeldt:
    dec 2014

#6   19. jun brok

Så du mener at 19 mennesker skal ro til Bornholm for at være klimvenlig? De kan jo ikke tage færgen, eller et fly for at være besparende. Det er mange år siden at Jesus kunne gå på vandet, men ikke en kæft har siden gjort det stunt. Måske det var på tide at finde ud af hvordan fanden han kunne det - så mange pæle er sgu svære at lave helt til Bornholm.

• #7   19. jun Polysl der findes jo stadigt skibe med sejl og så bliver det ikke mere klima venligt smiley

• #8   19. jun Ja de fleste politiker har en ide om hvordan den grønne bølge skal se du - altså lige ind til det drejer sig om hvordan de skal bo - komme frem - spise og andet - meeeeeeeen er vi når vi taler om det på denne måde så ikke ved at gå over i ekstremerne - og tænker på hvordan det vil se ud hvis Statsministeren skulle ro over til ÆRØ smiley

• Brok S
    Brok S Online Tilmeldt:
    apr 2019

#9   19. jun Poly, nu har jeg ikke påstået noget som helst om roning til Bornholm.
    Men jeg har da gået på vandet, stk jørgens sø en nytårs aften.

Kommentér på:
HYKLERI

x