{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
171 visninger | Oprettet:

Annella
Annella
Online Tilmeldt:
7. nov 2016
Følger: 1 Følgere: 127 Emner: 579 Svar: 3.120

Simon Spies {{forumTopicSubject}}

Var han hele Danmarks excentriske hyggeonkel eller klam kvindeudnytter?

Hvad mener du?

Excentrisk var han, men meget hyggeonkel over ham, så jeg nu ikke, om han var en klam kvindeudnytter - måske - eller bedre sagt, han benyttede sig vel af de tilbud, han fik, der findes nu engang ikke kun unge kvinder, der vil være kendte og gerne soler sig i offentligt kendte personers selskab, og jeg tror, det var vist mere Spies forbrug af (unge kvinder.

Kommentarer på:  Simon Spies
  • #1   9. maj Kvinder, der er over 18 år, og som indvilger i samkvem med formuende, kendte, ældre herrer, har man et kedeligt navn for.

Han tvang jo ingen, havde bare det indtryk, at alt kun var et spørgsmål om prisen, og hvis kvinderne ikke kunne undvære den medflg. luksus bagefter, når det hele var slut og blev misbrugere, kan man vel ikke rigtigt klandre ham for?!

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

#2   9. maj #1
    Madonna

når det hele var slut og blev misbrugere, kan man vel ikke rigtigt klandre ham for?!

Det er nemlig det, man ikke kan og heller ikke burde gøre.

• #3   9. maj I disse krænkelsestider, med MeeToo og fyringer i TV og medie verdenen samt ikke mindst politik så ville Simon Spies vel blevet anset for storforbryder.

Når jeg ser hvad nogle gamle sager om krænkelser kan føre til i dag, så var han helt klart til
    udhængning og en ny skamstøtte.

• #4   9. maj Brok

Hvorfor skal Simon Spies være en skamstøtte? Han har jo ikke tvunget nogen til at være bolle piger. Tænk på alle de idioter som han har sendt til grisefest med Sangria som nok er det værste lort i verden.

dengang væltede folk beruset ud af flyet og forsætte med at fulde sig, for så at få grisebasse, og bælle løs til de væltede om. Som man siger: Timber.......

Men det var en tid hvor charter startede i Danmark for alvor. Så giftede han sig med Janni Spies. og så gik det ned af bakke både med helbred og forretning. Da Simon Spies døde købte janni spies en flåde af fly - hvorefter det hele krakkede senere. Så var det eventyr afsluttet.

Men jeg glemmer aldrig de ord fra Simon Spies i en reportage på DR - han blev spurgt: Hvordan bliver man rig? Her svarede han: ved at bruge 25 øre for hver tjent krone. Det var så noget som Janni Spies ikke havde et begreb af. Hun var bare hjerneblæst - blondine som kunne finde på at sige: håber at julen falder den 24 December i år.

• #5   9. maj Polysl, hvis du ikke kan se hvorfor han i dag ville være skamstøtte, så tror jeg ikke du har fulgt med i alle disse krænkelser som kører i medierne.

Jeg vil tro denne sang ville være god for krænkerne.

https://www.youtube.com/watch?v=QvyZ7t-m6f4

• #6   9. maj Brok

Tænk på det var en anden tid, her så de bolle piger det ikke som krænkelse, men at sole sig i rigdom - de her krænkelser som er sket for mere end 20 år er da latterlig at følge op på. De kan aldrig komme til doms. Det er spild af tid i retssystemet - og i de offentlige medier.

Skal jeg anmelde en sutter på min pik for 20 år siden - hun lynede ned og tog flæskestegen i munden. Sjovt nok er det ikke mænd som prøver at holde krænkelsen af flæskestegen til doms. Det er kvinder som må være ældgamle med hensyn til spies - flere af den må da ligge og ralle på dødsleget.

• #7   9. maj Polysl. du behøver ikke overbevise mig, men indrømme, at der har været meget MeeToo
    der har rakt mere end 10 - 20 år tilbage.

Det er som at fornægte problemet med Herlufholm.

• #8   10. maj Brok S jeg må altså sige at Simon Spies i min verden var kvik hvad angik penge og kvinder - desværre nød han for meget god sprut og det var vel der for han fik leverkræft og der rakte penge ikke dengang ku man ikke få en ny lever.

• #9   10. maj Leon, hvis Spies var dygtig til brug af unge kvinder, som han jo var, tror jeg ikke han fik plads på heltestatus for andet end dygtig finansmand.

• #10   10. maj Tror heller ikke, at han ligefrem har 'heltestatus' af at nedlægge damer mod betaling, men han foruden at være en dygtig forretningsmand, var respekteret for andre gode sider, som man har hørt utalligt om, UDEN det kom i medierne....

• #11   10. maj Man skal passe på ikke at fordømme datidens, og gør nutiden til dem på vestkysten med biblen i hånden og en sild i baglommen. Sure gamle mænd og sure kvinder - rynkede som ind i helvede - imens det tænderskærende fordømmer dem som drikker alkohol - hvor så de sure kællinger går hjem og sutter på flasken med kirsebærvin.

• #12   10. maj Madonna, Spis var vel en af de personer der var mest i medierne på den tid, men jeg tror ikke den gik i dag.

Nu døde Spis jo i 1984 og derfor kan hans brug af piger slet ikke sammenlignes med i dag. hvor det nok ville skaffe ham en ordentlig flok erstatninger for sexchikane m.m.

• #13   10. maj Polysl, hvor i alverden finder du vestkysten og bibelen i den her debat?

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

#14   10. maj #13
    PSSSST Brok

bare rolig smiley det ævl har polysl gennem flere år skrevet på samtlige debatforaer, jeg har været på

profilbillede
  • #15   10. maj #7

Brok

Jeg kan godt nok ikke se en forbindelse med Herlufsholm og så Spies.

• #16   10. maj Det forventede jeg heller ikke efter sild i baglommen.

• #17   10. maj Brok

Nu kan folk med en uddannelse godt se forskel på billedligt tale.

• #18   10. maj Ja Polysl, jeg kan også se et stort lys i mig mig mig og så i mig.

• #19   10. maj brok ved godt du er et orakel....

• #20   10. maj Brok S verden var en anden og enig den var ikke gået i dag - men det er der så meget der ikke vil og nu til dags skal du jo have en underskrift på tro og love at du må være sammen med en kvinde hvis man går i byen og ja Simon Spies donnered en scanner til et sygehus og det var en dyr sag - den gang også den gang smiley

• #21   10. maj Jeg syntes også at huske at han tog sin stok med i biografen og selvføleligt med eget sæde smiley

Kommentér på:
Simon Spies

x