{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
257 visninger | Oprettet:

3 kvinder 14 børn på vej… {{forumTopicSubject}}

https://nyheder.tv2.dk/politik/2021-10-06-kvinder-og-boern-er-paa-vej-tilbage-til-danmark-men-det-loeser-ikke-problemet

Hørte lige radio avisen…
3 kvinder 14 børn er nu mellem landet i Frankfurt og på vej…..
Kvinderne ska retsforfølges…. Men hvad med børnene?
Nu lød det igen til at man tvivler….
Om man kunne finde en måde så børnene kunne være sammen med møderne når de afsonede…. Hørte jeg rigtig ?
Møderne er deres eneste omsorg…. Omsorg ? Der er sgu da ik omsorg og hive deres børn med med nedvog kæmpe for IS !!!!

Kommentarer på:  3 kvinder 14 børn på vej…
  • #1   7. okt Hello Kitty jeg er enig med dig og de børn kender jo ikke til omsorg og mit gæt må være at de er skadet for livet.

• #2   7. okt Vi ved ikke endnu hvad de kvinder har lavet i Syrien. Det kan også være at de bare fulgte en mand, der var islamist. Selvom de måske også selv var det, så er det ikke sikkert, de har gjort noget galt, det skal domstolene afgøre.

Pointen er også at børn bør ikke straffes for forældrenes dumheder. Det er dem, vi skal redde, og så fulgte mødrene bare med. Det er dem børnene har knyttet følelser til og dem, der har givet dem omsorg i hverdagen.

Domstolene må afgøre om der er nogen risiko ved de 3 kvinder, og hvis der er, så er jeg sikker på at Danmark kan håndtere kvinder, der åbenbart ikke har været for kloge.

• #3   7. okt Jeg synes de 3 kvinder skulle stenes på Københavns Rådhus. De har valgt at sætte børn til verden på en antændt bombe, det er omsorgssvigt, der vil noget, Leon har ret i, at deres liv er ødelagt og vil få det svært resten af deres liv.

De 3 dumme kvinder er ikke deres ansvar voksen, og de er aldeles uegnet til at have børn, der er slet ikke nogen undskyldninger for dem overhovedet, de har hele tiden vidst, hvad de havde gang i, de hader Danmark, så hvad skal vi med dem. Børnene skal anbringes et godt sted og de skal ikke have omgang med deres mødre, de har ødelagt dem for livet, det er fuldstændig utilgiveligt, FØJ smiley

• #4   7. okt Alis C jeg ser kun at de var med IS og tror du de vil havde været til Danmark hvis IS havde vundet.

• #5   7. okt Jetset jeg er imod sharia altså også imod at stene folk - men ellers er vi enig smiley

• #6   7. okt Den eneste undskyldning jeg lige kan finde for disse kvinder, er at de ikke har haft noget valg i deres liv. At de er blevet tvangsgift og tvunget til at ta afsted.
    For hvis det er tilfældet så ja så har man ondt af dem.
    Men ellers har jeg ikke meget sympati over for deres handling. Og udsætte sine børn for sådan noget er jo helt uhørt. Og har ikke noget med omsorg at gøre.

• #7   7. okt Hello Kitty

Alle mennesker med en normal IQ vælger sin egen vilje og tænker: Skal jeg udsætte min børn for at rejse til en krigszone? NEJ....

INgen har slæbt de kællinger i Obi telte ind i en lufthavn og truet dem ombord, for så at rejse til stenalderen.

Det er faktisk spændende at fly er en "tidsmaskine" når det handler om Mellemøsten.

Det er omsorgssvigt mega stor - så alle børn burde sendes ud til foster forældre, så de kan blive fri for at set al det had fra parabol udsendelser.

Men vi ved jo hvad der sker:

De kommer i husarrest, som kommunen har brugt 1½ million på at indrette, og efter 1 år ligner det noget som er hentet hjem fra libanon total udbombet.

Så skal man også lige lave en familiesammenføring med deres fædre som er IS soldater, for et barn har jo krav på at være en samlet familie. De 3 har garanteret spredt ben for en stor del af is soldater så det kan blive til mange fædre. 14 fædre?

• #8   8. okt Hvordan ved du egentlig det ?
    Hvordan ved du ingen har tvunget dem.?
    Nej ingen med normal IQ ville gøre det. Enig

Det med fæderne har jeg os tænkt på !!! Suk suk... Så står verdenen ik længere hvis de gør det.
    Kan se det for mig. Mor er i fængsel... Børnene " alene "
    Vi henter far herop....

• #9   8. okt Der er flere muligheder for, hvordan det er sket. De kan også have været hjernevaskede og ikke bevidst om hvilken fare de udsatte deres børn for.
    Det rigtige er at domstolene undersøger det, så vi får kendsgerningerne på bordet.

Jeg er sikker på at man glemmer alt om fædrene.

• #10   8. okt Hello Kitty - Polysl jeg tror nu ikke i skal bruge talen om IQ og vil uden at blinke sige at fædrene aldrig kommer til Danmark smiley

• #11   8. okt Leon

Mette fupski sagde også at ingen kvinder og børn kommer til Danmark - så bare vent og se.

• #12   8. okt Polysl griner og ja vi ser smiley

• #13   9. okt Hun sagde det 3 gange.... Og hun lød så vedholdende.... Men så pludseligt kom kovending en
    4 gang er åbenbart lykkens gang for disse kvinder....
    Løftebrud....
    Ganske forskrækkelig at hun vil være det bekendt...

• #14   9. okt Hallo Kitty et menneske kan godt sige nej op til mange gange og så faktisk mene ja smiley

• #15   10. okt Hello Kitty - Polysl jeg tror nu ikke i skal bruge talen om IQ og vil uden at blinke sige at fædrene aldrig kommer til Danmark Jr. Leon

Hvorfor ikke tale om IQ, det er da lige præcis det, det handler, de 3 kvinder her, som tråden handler om er snot dumme, der er ikke nogen undskyldning for deres handlinger, de synes bare godt om "eventyret", der findes desværre uhyggelige mange dumme yngre kvinder, der finder det eventyrligt, kunne de så bare nøjes med at gøre dem selv fortræd, men de tager deres stakkels børn med, det er utilgiveligt, de er uegnet som forældre, længere er den ikke.

Og så kalder de det omsorg og tryghed for børnene, det bliver værre og værre, de børn har mén for livet ......

Jeg så et indslag fra den lejer, hvor de har levet en del af deres liv, små børn 5 måske 6 år, kalde os vantro, vi skal slås ihjel, og så vil de hellere gå i Moskéen end i skole, jeg mangler ord, for den indstilling i 5 års alderen, men hvordan skal de blive til andet, med de rædselsfulde dæmoner.

• #16   10. okt Jetset dog IQ kan vel ikke måles op i at de kvinder vil på eventyr og hvis IS nu havde vundet (Gud forbyde det) vil historien være en anden og de vil ikke have ønsket at komme til Danmark - nej de dumme er dem der lytter til menneskehedskommissionen.

• #17   10. okt Mette Frederiksen var nødt til at skifte mening, for alle lande blev opfordret til at tage deres egne statsborgere hjem. Jeg vil da også sige at Syrien har problemer nok uden at de også skal tage sig af de forvildede høns.

Personligt håber jeg at man også henter de sidste danske børn hjem. Når jeg ser billede fra de flygtningelejre så er jeg ærlig talt rystet over at der er børn, der lever i de forhold.

Deres mødre skal naturligvis undersøges så man ved om de udgør en sikkerhedsrisiko for Danmark. Hvis de gør, og har kontakter, der kan blive en risiko for Danmark så må man finde løsninger på de problemer også.

• #18   10. okt Alis C så vores Statsminister bøjer sig for gruppepres.

• #19   10. okt Vi er forpligtede til at tage vores borgere hjem efter internationale regler. Det er også rimeligt, Syrien har problemer nok.

• #20   11. okt Alis C hvad så med dem der har dobbelt statsborgerskab og jeg kan bare ikke forstå hvordan det kan lade sig gøre at der findes dobbelt statsborgerskab for hvor ligger loyaliteten så smiley

• #21   11. okt Alis C jeg har læst en reklame om de Syriske flygtninge og hvor der fortælles om hvordan folk jo er blevet slået ihjel og da jeg havde læst den historie var jeg klar til at hjælpe de Syriske flygtninge - men der er et men og det ligger i hvordan de Syriske flygtninge så kan rejse til Syrien på ferie.

• #22   11. okt # 21

Dem fra Balkan landene rejste jo også fint hjem på ferie i 90erne
    På trods af de var flygtet... Man undres....

Alis

Vi er lige gået i gang med kalifat igen på Netflix den passer fint til stemningen i sidste uge !!

• #23   11. okt #16 Leon. De er landsforrædere, de skal ikke være i Danmark, ud med dem.

• #24   11. okt Jetset ja smiley

Kommentér på:
3 kvinder 14 børn på vej…

x