{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en trist verden vi lever i
  • #1   13. apr 2008 <i>- Meningen med mit værk var ikke at plage det stakkels, uskyldige dyr, men at understrege den pointe, at vi alle er dobbeltmoralske. Vi ser hver dag sultende gadehunde og skænker dem aldrig en tanke. Men når én af dem står bundet på en kunstudstilling, hidser vi os op, skriver Vargas på sin blog.</i>

    .. et eller andet sted har han altså ret ;).


  • Kenneth B
    Kenneth B Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Svar: 4
    #2   13. apr 2008 maria ja men han lod den stadig sulte han tog jo dens liv det har han jo ikke ret tiL!

  • Kenneth B
    Kenneth B Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Svar: 4
    #3   13. apr 2008 *I see it all in my baby * --> helt enig med dig der

  • #4   13. apr 2008 Man har INGEN ret til at ta andres liv uanset pointe eller ej. Det er en syg måde at gøre opmærksom på et problem. Føj.

  • #5   13. apr 2008 Maria, han har skuda ikke ret til at sulte en hund, selvom han SIGER! at det ikke var menningen!? Det er skuda for respektløst! Måske gør han det i protest, men så er man stadig syg i hovedet hvis man vil protestere ved at slå en anden hund ihjel.

    - Jeg ville fanme gerne låse ham nede i en kælder og sulte ham ihjel. Ja, han skulle da have præcis samme tur selv! Uh, bliver så fandens sur :S


  • #7   13. apr 2008 ^ Nej smiley

  • #8   13. apr 2008 Hanibal: Du er sku latterlig at høre på =) Hvor mange gadehunde som sulter ser vi her hjemme i DK? Hvad vil du have at VI skal gøre, for at det ikke sker? - Vi kan jo ikke gøre noget. Men det er da klart, at når en mand sulter en hund med vilje at folk så ligger mærke til det. - Du kan ikke sammenligne en flue med en hund =)

  • #9   13. apr 2008 Det er så klamt, det med hestekrop i 112 glas. VI var inde på aros og se det i folkeskolen. Føj det var klamt. Især når man selv har hest.

  • #10   13. apr 2008 Jeg er self. os enige med jer andre.

    i stedet for at sulte den, kunne han tage den til sig som kæledyr - opbygge en glædeshistorie på den måde smiley

    men jeg tror bare at det får folks øjne mere op, ved at være brutal :o)


  • Killah Q
    Killah Q Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 55 Svar: 250
    #11   13. apr 2008 svin... det er ren tortur.. han skulle have samme tur selv!!!!!!!!

    han skulle ikke bryde sig om at møde mig en mørk sommer nat..


  • #12   13. apr 2008 Hannibal.. Kan sgu da ikk sammenligne en flue og en hund. Uanset hva, så er det møg forkert at pine et dyr ihjel. Fluen dør da i det mindste hurtigt, det gjorde den hund ikke... Og jo vi kan hjælpe gadehunde, der er forskellige organisationer bla Græske gadehunde.

  • #13   14. apr 2008 Fuck hvor er det vammel !! var da ved at brække mig bare ved at læse om det !

Kommentér på:
en trist verden vi lever i

Annonce