{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
107 visninger | Oprettet:

Klankrig Korsør {{forumTopicSubject}}

Har lige hørt P1debat fra i går om klan krig i Korsør......

https://www.msn.com/da-dk/nyheder/krimi/støjberg-efter-libanesisk-familiekrig-smid-dem-på-gaden-med-det-samme/ar-BB18U8cO?li=BBr5MK0

Synes simpelthen det er gået over gevind hvad der sker rundt omkring.
Og jeg er enig med Inger Støjberg.
Synes faktisk de mennesker som skaber så meget ufred pga deres kultur skulle udvises fra landet og ikke kun smides på gaden.

Kommentarer på:  Klankrig Korsør
  • #1   11. sep Man skal have skilt de to familier. Det må være muligt at tilbyde de ene familie en anden bolig. Man kan ikke smide folk ud af landet fordi de slås.

Det må være utåleligt for de naboer, der ikke tør at lade deres børn være på legepladsen.

• #2   11. sep Nøjes de med at slås, jeg synes også de slår ihjel. Disse familier er tydeligt ikke integreret, de har tages deres lorteland med til Danmark, så jeg synes det ville være passende, at de blev sendt retur, der er jo ikke mere krig i Libanon, det er så trættende med alle de ressourcer vi skal bruge på de "syge" udyr, vi passer slet ikke sammen.

• #3   11. sep Enig med jetset.
    Afsted med dem... de skider jo i egen rede ved at smadre alt omkring sig.

• #4   11. sep Engang så jeg en film om to danske familier, der var kommet op at slås. John Price havde den ene rolle og Ebbe rode den anden. Jeg kan ikke huske, hvad den hed. Hver gang der blev lavet et angreb, så skulle det hævnes, og sådan blev de ved indtil de havde smadret begge huse. Den eneste, der tjente på det var advokaten.

Vi ved ikke hvad de to familier slås om, eller hvad det er for problemer de har, og vi ved ikke om de kan vende tilbage til Libyen. Jeg kan forstå at det har stået på i flere år ... hvorfor hulen har man ikke fundet en anden bolig til den ene familie, og helst så langt væk som muligt. Mennesker slås - selv præsidenter slås.

Det må være ganske utåleligt for naboerne. Vi har ret til fred i vores hjem. Nu må vi se om en statsminister, en justitsminister og en boligminister kan løse problemerne.

• #5   11. sep Løsning....

Man graver et hul i Ghettoen - forsyn de 2 klaner med våben og lade dem lave en standup, når de har nakket hinanden bruger man en bulldozer og fejer skidtet ned i hullet og dækker det til. Problem løst - næste problem.....

Sverige må godt kopiere løsningen - men de er nok for dovne til at grave 40 huller.

• #6   11. sep Hvad jeg ligesom kunne hører i P1 debat så havde det stået på i over 30 år.
    Det tyder ikke på god integration.
    Synes det er trist at 2 familier skal ødelægge det for mange andre og skabe mistrivsel.
    Men lige præcis der burde man ha grebet ind for længst

• #7   11. sep Kitty

Der skal bare en rundbordssamtale til, og en fy skamme så går det hele af sig selv. De stakkels indvandre skal da ikke stresses af politiet nu når de har nok at tænke på som at nakke naboen.

Hvis vi er utilfreds med det så er vi bare racister og deres klan krig er fordi vi ikke kan lide indvandre selv før de kom til Danmark.... smiley

Kommentér på:
Klankrig Korsør

x