{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Drømme
  • #1   26. jun Hej Vibe A

Hvis du drømmer at du vinder en million ved du med garanti at der stadig kun står 16,50kr på kontoen når du vågner - hvorfor mon smiley

• #2   26. jun Vibe A det kommer jo an på dine drømme men er det ikke sådan at det man drømmer kan være ting man ønsker der skal ske smiley

• #3   26. jun Drømme betyder noget, og de kan være en vigtig vejleder til at forstå, hvad der sker i vores bevidsthed.
    Når vi sover er det filter, som er et resultat af vores etiske normer, delvis væk. Men det er ikke nemt selv at analysere sine drømme.

Først skal man spørge hvilke følelser, der er forbundet med drømmen.
    Dernæst skal man prøve at tolke evt. symbolik - der findes bøger med oversigt over standardfortolkning og det kan være vejledende, men det kan også være at elementer i drømmen har en speciel betydning for en selv, der ikke stemmer med standardfortolkning.

Som regel er der faktorer i drømmen, der henviser til hvilken tid i vores liv, det drejer sig om.

Det er et stort emne at kaste sig over

• #4   27. jun Ja nogle af mine drømme er ting jeg ikke fik sagt eller ting jeg ikke fik gjort og ja igen ting jeg drømmer om smiley

Kommentér på:
Drømme

x