{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
412 visninger | Oprettet:

Mercedes i modvind {{forumTopicSubject}}

Et Tweet fik en del klimatosser op af den hjemmebyggede hørstol som er helt øko og klima neutral da Mercedes lagde dette Tweet ud.

- Hvis sommeren ikke allerede var varm nok, vil Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC opvarme tingene endnu mere med denne rødglødende finish, skriver de i opslaget.

Jeg er helt med på at vi alle har et ansvar for fremtidens måde at behandle jorden på, det tror jeg som sådan også mange gør, da danskere genbruger mere og mere og dermed spare på produktionen.

Men der er ingen grund til at fare ud på den måde helt hysterisk, da jeg ser opslaget som humor, men måske klimatosser ikke har humor og lever med en nedrullet hjerne og en hat lavet af sølvpapir.

er det ikke "morsomt" at internettet er storforbruger og udleder en stor del af det som klimatosser er sure over? Hvorfor bliver de ikke i deres hjemmebyggede hørstol og afbryder internettet, lys,varme, laver en øko hørbil md pedaler ? nej - så kan de ikke være dobbeltmoralske, heller ikke når de tager ferie med et fly hvor klimatosse knappen er slukket og man selv er med til at udlede det som man med galskab og med spytten hængende ud af mundvigen kæmper for.

Der var også klimatosser der blev sure på Trump da han sagde: Hvis den varme er resultat af global opvarmning så mere af det. Det var også sagt i humor men det kan de sølvpapirhatte ikke forstå.

Men så vælg da at koble helt af i samfundet, plant nogle øko træer i kan brænde af så i kan lave mad, få varme - byg et lerklinet hus hvis vægge er øko halm - nej siger de....vi vil ikke leve i stenalderen men pointerer at man sviner og forbruger jordens ressourcer mere end den kan producere.

Jeg så hellere at de sølvpapirhatte tog til Afrika, Eller Indien og begynde at missionerer for kondomer for det som er jordens største problem er mennesket og overbefolkning og dobbeltmoralske klimatosser med sølvpapirhatte.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mercedes i modvind
Kommentér på:
Mercedes i modvind

Annonce