{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Nå men.....
  • #1   2. dec Mange tak, og i lige måde.

• #2   2. dec I lige måde, sådan ser min ud og juleaften er den med røde bånd, kristtjørn og julekugler.

• #3   2. dec gider heller ikke.

• #4   2. dec Tak i lige måde!

• #5   2. dec tak i lige måde

• #6   3. dec Jul er en tradition, men har intet med kristendom at gøre.

Alle skal være åh så søde, smilende, menneskekærlige og tilgivende i den tid.

Der er ikke et øje tørt overfor dem som ikke har midler til at give gaver, eller sætte en julemiddag på bordet.

Julehjælp bliver søgt i stor stil, for de stakkels unger skal jo have store gaver, for ellers ser det jo ikke godt ud!

• #7   3. dec cris7 dem der er fattige syntes jeg nu godt må få julehjælp og de kunne så ment også få hjælp resten af året

• #8   3. dec Jeg har intet mod at dem som virkelig har brug for hjælp får det, helt sikkert!

Men jeg er træt af at høre om enlige mødre, og deres afkom med utallige fædre, som har stået udenfor arbejdsmarkedet i årevis, men bliver ved med at sætte børn i verden.

• #9   3. dec cris7 dog børn bliver lavet i og af kærlighed og alle børn er unik og jeg vil aldrig går ind i en børnepolitikdebat og da slet ikke som dommer

• #10   3. dec At lave børn er den sjove del for nogle, og så får de for meget om ørerne og kan slet ikke klare det. Så kan de få en aflastning så hun lige kan få ro til måske lave flere børn, Masser børn er godt for et samfund hvis ikke lige det er indvandrere som kultur producere flere end de kan styre, men det har vi jo samfundet til at klare og så behøver man jo ikke at arbejde for med både burka hjemme, og tørklæde ude og et sprog som er langt fra dansk selv efter 19 år.

Så hvis man løbende er gravid og skyder det ene barn ud efter det andet så er man da sikke på den høje ydelse i børnepenge.

Og så skal man lige læse om en storfamilie som tæller 9 børn og 2 voksne som hyler over at de mister 73.000 hvis børnechecken beskæres. Dvs. at de har baseret deres økonomi ud fra hvad de får - det lugter da langt væk af at man er beregnende.

Her er ikke behov for aflastning fra kommunen ej heller til at lave børn.

Når børn begynder at blive en økonomi så står jeg sgu af.

• #11   3. dec Polysl ja Børn skal ikke blive til økonomi og måske det var en forkert politik der kom den gang i tidernes morgen - dog er det et grimt udtryk du bruger i talen at skyde børn ud - men sådan er der så meget eksempelvis politikere der får for meget i løn eller politiker der føre en dårligt politik så det koster Danmarks befolkning kassen og sådan kunne jeg forsætte - men skal vi ikke bare sige at lige børn leger bedst

• Ronald G
    Ronald G Online Tilmeldt:
    dec 2015

Følger: 9 Følgere: 34 Emner: 77 Svar: 2.122
    #12   4. dec Nul Leon .. alt for mange børn er sgu ikke lavet af Kærlighed. Men fordi nogle var stangliderlige . der skal bolles her og nu.. og hvem der skal betale for ungen siden hen, er de da lige glade med, det kan samfundet jo tage sig af. i dag får man jo i pose og sæk, at de ikke kan administrerer det de får, er bare ærgerligt. så søger man da bare efter mere hjælp.

• #13   4. dec Ronald G dog mine børn er lavet med kærlighed (liderlig eller ej) og jeg vil nu aldrig bryde mig om en børnepolitik der går på hvem der må føde børn og hvem der må og er sikker på at den tale om hvem der kan få hvad tror jeg høre fortiden til

• #14   6. dec Jeg mener nu at det ville være godt med begrænsninger for hvem som har lov at sætte børn i verden, for børnenes skyld.

Fx. narkomaner, 'åndssvage', hvis man har fået fjernet barn på grund af svigt, hvis man bliver ved at producere børn når man er på sociale ydelser, uden at kunne brødføde dem selv.

Man kan midlertidig sterilisere, så når ordnede forhold er på plads igen kan få mulighed for at få børn.

Der er alt for mange børn der lider slemt, bliver kastet rundt i systemet, uden ro og tryghed/kærlighed, dermed følger store indlæringsvanskeligheder.

Det er ikke fair overfor børnene.

• #15   6. dec cris7 jeg kunne godt sige et meget grimt ord og hvor vil du så syntes at standarten for en sterilisering skulle være - vil det så være fordi der var 90% der var rødhåret eller er vi over i at det kun må være elite børn høje og muskeløse med bål øjne - jeg ser stadigt et hvert barn som unik og skulle der være en fejl kunne der være en årsag der til - tænk hvis der kun fandtes et gen og vi alle sammen var ens og så ens ud

• #16   6. dec Jeg tror du har misforstået mit indlæg, Leon

Jeg taler om dem som på ingen måde er i stand til at varetage et barns tarv, fx narkomaner, eller dem som har fået fjernet børn på grund af mistrivsel og/eller mishandling.

Jeg taler på ingen måde om 'designerbørn', for det er en forfærdelig og grim vej at gå.

• Ronald G
    Ronald G Online Tilmeldt:
    dec 2015

Følger: 9 Følgere: 34 Emner: 77 Svar: 2.122
    #17   6. dec Jeg ser også Luksusfælden ---- Se på alle disse unge som aldrig har været i arbejde, og heller ikke kommer det.
    To ting er de eksperter i .. at stifte gæld og lave unger. den slags skulde have forbud.
    Jeg vil i hvert fald ikke være med til at betale for sådan noget lort.

• #18   6. dec Jeg kan ikke se logikken i at åndssvage skal sætte åndssvage børn til verden, som har nok at set til med det savlende afkom i rullestol som er fremkommet af fætter og kusiners tætte relationer.

Som andre er det tarveligt at lade forældre sætte børn i verden som ikke er i stand til at vare tage deres tarv. Der er i forvejen mangel på pladser og flere af børnene er svære at rette op hvis det overhovedet kan lade sig gøre.

Hvem mon finansierer folk om bare lader stå til - jeg gider sgu ikke.

Kommentér på:
Nå men.....