{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
209 visninger | Oprettet:

»Det er jo helt vildt, at en tegnet pik bliver stoppet«: Suste Bonnen må ikke have en tegnet penis på kinden bag på linje 1A {{forumTopicSubject}}

https://politiken.dk/kultur/art6810294/Suste-Bonnen-m%C3%A5-ikke-have-en-tegnet-penis-p%C3%A5-kinden-bag-p%C3%A5-linje-1A

I en reklame for sit nye foredrag om kunst og krænkelser har kunstneren Suste Bonnén en tegnet penis på kinden. Men den har Movia bedt om at få fjernet, før reklamen kommer ud at køre bag på bus 1A i København.

I hele november måned skulle der på rumpen af buslinje 1A i København have siddet et foto af kunstneren Suste Bonnén med en orange tegnet penis på kinden.

Fotoet er en reklame for kunstnerens foredrag om kunst og krænkelser. Men Movia har bedt det firma, der står for busreklamerne, om at fjerne den orange tegning fra kunstnerens ansigt.

»Det er jo helt vildt, at en tegnet pik bliver stoppet, når man tænker på, hvad de ellers kører rundt med. Nøgne kvindebryster for eksempel. Men det er det, hele mit foredrag handler om. Den der spontane bornerthed«, siger Suste Bonnén.

Reklamebilledet kan ses i det indsatte link.

Hvad er din mening om reklamebilledet?

Jeg synes det er dum, intetsigende og fjollet og havde den fået lov til at være på bus 1A i københavn, havde jeg som nok slet ikke lagt mærke til den, selv hvis jeg havde stået direkte bag ved bussen.

Kommentarer på:  »Det er jo helt vildt, at en tegnet pik bliver stoppet«: Suste Bonnen må ikke have en tegnet penis på kinden bag på linje 1A
  • #1   2. nov Orker ikke det kvindemenneske....

• #3   2. nov Helt ærligt ---- Så bryder jeg mig heller ikke om det. hvad fejler det kvindemenneske. kan hun ikke komme frem i lyset, uden den slags obskøniteter.
    Hvad ville i sige til hvis jeg overmalede min hvide bil med en lyserød Damemis som jeg stikke hovedet ud af. undskyld .. snerpet er jeg langt fra. men hvordan man skal opføre sig i det offentlige rum. det ved jeg dog.
    Beklager men der sætter jeg grænsen.

• #4   2. nov Hvad er din mening om reklamebilledet?

Synes det minder alt for meget om en teenager der vil ha' opmærksomhed!

Små teenagere går rundt og tegner en penis, fniser mens de kigger på deres kammerater for at sige 'se hvor sej jeg er!' Altså for 20 år siden.

Synes hun er til grin.

• #5   2. nov Hun er i hvert fald ikke noget at samle på - et stk. billigt avskum vil jeg kalde hende

• #6   3. nov Hun er latterlig, men hun mener vel selv hun er så dårlig en kunstner, så hun skal markedsføre sig selv på denne perverse måde.

De bryster hun skriver om, der er på busserne, er jo om kirurgiske indgreb og ikke kunst, og det er jo noget ganske andet.

Giv hende et skud med lunken lort, det ville klæde hende, og ikke mindst pynte på hendes grimme ansigt.

• #7   4. nov Igen en forvokset teenager der kæmper for at få mange “likes”

• #8   4. nov Jo, ældre man bli'r, så kan man ikke altid genkende sådan en sjover, så jeg troede såmænd bare , at hun talte i mobiltelefon.

• #9   5. nov Ha ha Belphegore der fik jeg dagens grin, Super god humor,
    Hun er da totalt til nar, sådan en fisselette, og jeg giver Ron ret i at hvis det var omvendt, at man viste de kvindelige kønsorganer frem, så ville hun sikkert kalde det et angreb fra nogle mandchuvenistiske kvinde undertrykkere. Alt for at få opmærksomhed,

• #10   5. nov Ja, Kisser, alt afhænger jo af øjnene der ser, og mine...eller hukommelsen, er åbenbart ikke for god (e).

Suste Bonnén var forøvrigt veninde med Synnøve Søe, som også fandt fornøjelse ved at promovere sig på forskellig vis.

Kommentér på:
»Det er jo helt vildt, at en tegnet pik bliver stoppet«: Suste Bonnen må ikke have en tegnet penis på kinden bag på linje 1A