{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Maleri af Alexandra
  • #1   16. maj Da jeg nu er dybt skuffet over grevinden, så har jeg nok lidt svært ved at se det smukke, men hun kunne nu godt have sagt, at det kun var et eventyr, hun ville have - om det er OK at stille sig op på den måde, kan nok diskutteres

• #2   16. maj Så hun er også tatoveret.
    Billedet? - Er det ikke bare en glansbillede, som en pige i børnehave klassen kunne have i sin samling blandt "engle"?

• #3   16. maj #1
    Nu var spørgsmålet ikke om personen, men om maleriet.

• #4   16. maj Nej, ole S, det er jeg helt med på, men hvad er det så lige jeg skriver desangående

• #5   16. maj Jetset, jeg forstår dig ikke.

Er det et dårligt maleri ?

• #6   16. maj Nej, det er virkeligt smukt malet, jeg ser bort fra Grevinden og hvad jeg mener om hende ift at stille sig op til sådan noget, hun har jo stædig væk sine prinser/sønner

• #7   17. maj Tjae, måske virker maleriet mere ophidsende end stiletter.......?

• Nasty
    Nasty Tilmeldt:
    okt 2016

Følger: 1 Følgere: 16 Svar: 325
    #9   17. maj Maleriet er ikke stor kunst, efter min mening, men jeg kan jo sådan set være ligeglad, da det et modellen selv, der skal have det hængende. Hvis Alexandra er tilfreds, så er alt jo godt.
    Men i det mindste er Alexandra mere genkendelig på dette seneste portræt, end på det som Kurt Trampedach malede af prins Joachim og daværende prinsesse Alexandra, som parret fik i bryllupsgave af byen Hillerød.

• #10   17. maj Jeg er ikke kunstkender og syntes at maleriet af Alexandra er flot og vovet i de kredse, men det er bare en overflade uden dybde - det ligner bare et billede som man er stillet op til.

Det som nasty viser af Kurt Trampedach har meget dybde på en lidt surrealistisk måde. Det jeg ser 2 personer som er meget mere afslappet.

• #11   17. maj #7 - fandme et godt spørgsmål, skal vi spørge mænnerne

Kommentér på:
Maleri af Alexandra