{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
525 visninger | Oprettet:

Anti vaccine bevægelsen {{forumTopicSubject}}

//citat
Tendensen er startet i USA, og har spredt sig til England, hvor udviklingen vækker stor bekymring hos Den britiske dyrlægeforening (BVA), som tilskynder landets kæledyrejere til fortsat at vaccinere deres firbenede venner.

»Vi er opmærksomme på en stigning i anti-vaccine-kæledyrsejere i USA, som er bekymrede over, at vaccinationer kan føre til, at deres hunde udvikler autisme-lignende opførsel«, siger BVA til The Telegraph.
//citat slut

ja det er meget alvorligt når det kommer fra dybt åndssvage amerikanere som må være total blæst i låget.

Jeg skulle lige tjekke datoen om det var en gammel 1 april joke - nix, amerikanere er blæst som kan mene at hunde og katte, og andre kæledyr kan udvikle autisme lignende adfærd.

Hvis det var tilfældet så ville det være alvorligt for Danmark, med alle de hunde og katte, hamstere som er ansat, måske at narkohunden begynder at sniffe kokain og helt glemmer at slikke sig i røven - tænk på alle de snoge på borgen. Tænk på alle de hunde der er i erhvervslivet? men tænk positivt, det kunne være værre at der kom en ny gruppe af åndssvage amerikanere som troede at dyr kan få Alzheimer - så går det da helt galt

Tænk hvis vi kunne få hundesyge - jeg har været hundesyg - ikke at jeg kan lide hunde for jeg har en averti imod en hund som slikker sig i røven og så sin ejer i ansigtet - det vil nok svare til at slikke på en toilet børste som lige er blevet brugt- føj for ind i helvede.

USA en nation hvor dele af befolkningen er pløk åndssvage som tror at Danmarks hovedstad hedder IKEA - et ledende land som rådgiver og kæmper for våbenlobbyen og friheden at USA bestemmer over Mellemøsten.

Helmuth Nyborg mener at religiøse er dummere, nu er USA meget religiøst for selv på deres penge står der: In God Wi Trust - så det kunne da være interessant om den tese holdt vand.


Kommentarer på:  Anti vaccine bevægelsen
  • #1   26. apr 2018 Det er sivet ind Polysl, du kan ikke fordrage amerikanere...
    men det var da godt de hjalp Europa i 2. verdenskrig.
    Nu har jeg haft et hav af katte og de er aldrig blevet vaccineret, de var heller ikke hjemsøgt af farlige sygdomme, mon ikke de blever klogere "over there" og finder en løsning,
    Autisme sikke noget nonsens... smiley smiley smiley


  • #2   26. apr 2018 #1

    Der er mennesker som kan leve hele livet uden at være syg, men det betyder ikke at andre kan.

    Nu elsker jeg katte og har været kattefar for alle de misser som kom og indkvarterede sig i firmaet i omkring 28 år, jeg skulle gå den tunge gang når der ikke var mere at gøre, Alle de misser vi tog til os (en af gangen) blev chippet og vaccineret, men grunden var at de færdes frit og er mere udsat hvis de var inde kat.

    Jeg hader ikke amerikanere - jeg hader at nogen kan være så naive, til tider dumme, irrationelle at de vil tro på at jorden er flad. Nogle rager Europa dem en papskid, undtagen hvis der skal oprustet så er de faktisk ret kloge, logistiske, styr på store komplicerede processer.

    Nogle tror at månen er lavet af ost og derfor flaget bevæger sig - logisk når man bevæger sig hen over en ost så vil det have følgevirkninger. Når så samme dumme mennesker påstår at vi ikke har været på månen så lyser det klart at de er total blæst, for hvor skulle de vide at månen er en ost?

    Her hjemme har vi også personer som kommer med total blæste argumenter, men i USA kan de få flere hundrede mennesker til at tro på deres blæste argumenter.


  • #3   26. apr 2018 Ja men selvom jeg ikke selv vil have en vaccine syntes jeg det er ok for dem der ønsker den jeg er dog af den holdning at dem der ingen vaccine får og har haft en sygdom er stærkere bag efter smiley

  • #4   26. apr 2018 leon

    Det er sikkert en trøst for alle dem med pest og kolera igennem tiderne. Hvad med Aids? - her bliver ingen rask eller stærkest bagefter.


  • #8   26. apr 2018 Jeg håber sandelig det er photo shop, ellers er det meget sørgeligt. smiley smiley

  • #11   26. apr 2018 ingen trusser ----

  • #13   26. apr 2018 polysl kan man få en vaccine imod pest - kolera og aids det var jeg nu ikke klarover jeg ved godt at verdens forsker er langt fremme men alligevel smiley

  • #14   26. apr 2018 Leon

    nu kan kan faktisk vaccineres imod Kolera, Aids kan man få vaccine så man har et liv pest beskytter man sig imod at holde renlighed og bruge antibiotika


  • #15   27. apr 2018 Ron.

    Hende der bliver kastet op i luften, mangler hun ikke et ben?


  • #16   27. apr 2018 Hun mangler et lår, men har to fødder...fotoshop... smiley smiley smiley




  • #18   27. apr 2018 Polysl jeg vil nøjes med renlighed smiley

Kommentér på:
Anti vaccine bevægelsen

Annonce