{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

Flygtninge i Hellerup {{forumTopicSubject}}

Nu er det stor opstandelse at 60 flygtninge skal placeres på en skole midt i Hellerup.- Devisen er at de allerede er stemplet som kriminelle hele bundet og de føler sig meget utrygge ved den kommunale løsning.

Det er ligesom vindmøller - jeg elsker dem bare ikke i min baghave,

For min skyld måtte de gerne oprette flygtninge center hvor jeg bor det ville rage mig en papskid - der er i forvejen stort set alle nationale repræsenteret her og jeg føler mig stadig tryg.

Men hellerupperne vil ikke fordi de åbenbart er bange for indbrud og overfald fra flygtninge og at se deres kvarter invaderet af folk som ikke har penge.

Løsning:

Lav en voldgrav med krokodiller, et vagt selvskab som pløkker alle som bare går fordi din parcel. Pas på selv ikke at du bliver pløkket fordi du lige har været til sol...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flygtninge i Hellerup
  • #2   14. jan 2017 Gentofte tager imod sin del af flygtninge og sørger for de får et ordentligt sted at bo, der er vel ikke noget galt i det, og forøvrigt består kommunen, der har 76000 indbyggere, ikke kun af millionærer der tager sol. smiley

  • #4   14. jan 2017 Hvor kan man efterhånden blive fri for flygtninge?

    På Månen?


  • #6   14. jan 2017 Kan vi ikke bare sende dem alle til Grønland?

    Der er sgu da plads.


  • #7   14. jan 2017 De har nok ikke et social kontor

  • #9   14. jan 2017 Vores politik?

    Har i ikke stemmeret i Jylland?


  • #11   14. jan 2017 God ide med Grønland, de kan blive sendt derop i både med telte og soveposer.... smiley

  • #12   14. jan 2017 Men det var bønderne og fiskerne der stemte os ind i EF nu EU, i ligger som i har redt!!!

  • #14   14. jan 2017 Bønderne og fiskerne er næsten afgået med døden, de er flygtet til Sjælland.... smiley smiley smiley

  • #15   14. jan 2017 Der er masser af plads til vindmøller deroppe, dem kan de selv lave.... smiley

  • #16   14. jan 2017 Hvordan kan de vide at det gir problemer, de har aldrig mødt en flygtning deroppe?
    Velkommen tilbage til virkelighedens hverdag.
    De fleste politikere og folk fra DA bor jo selv deroppe, selvsamme borgere som inviterer flygtningene og familiesamførte ofte muslimer hertil, som ikke kan begå sig i vores kultur. I hobevis.


  • #17   14. jan 2017 Jamen var der ikke en værre" polemik" om netop dette emne, da flygtningene ankom sidste år, Gentoftes Borgmester ville ikke modtage nogen??

  • #20   15. jan 2017 Undskyld jeg forstår ikke hvorfor parti farverne altid skal nævnes Ole, måske kan du forklare mig det.
    Der er jo slet ikke den samme konstellation og heller ikke de samme politikere som vi valgte ind ved sidste valg, der er rokeret så meget rundt og handlet så meget indbyrdes at man skal være meget skarp for at gennemskue hvem der er skyld i hvad fadæser der brygges sammen på Borgen.

    Jeg er ikke df tilhænger men sq heller ikke tilhænger af nogle af de andre partier. De er kun ude efter en ting, det er at hytte deres eget. Hvis der blev valg i morgen ville der være mange der ikke ville have en ide om hvor deres kryds skulle sættes, og det er sådan set også ligegyldigt hvor det ender, de handler jo bare indbyrdes.


  • #22   15. jan 2017 #21
    Den må jeg lige have en forklaring på, forstår ikke rigtigt hvor de vindmøller kom ind. smiley
    Eller mener du at de er det eneste gode regeringen har lavet. og hvad skal vi sammenligne med. smiley


  • #25   15. jan 2017 Okay forhedehulehelvede,( ret sjovt at skrive, man føler sig lidt uartig he he)
    Så er jeg helt med, ja der er da som du siger, sket noget godt. smiley

    Og Ole, Okay, men nu troede jeg at vi diskuterede de forskellige partiers konkrete politik, og ikke hvem der påstår hvad, der har jo altid været en vis fralæggelse af ansvaret fra alle partierne. Men kun når det drejer sig om negative sager, Men jeg forstår godt hvad du mener. smiley


  • #26   15. jan 2017 Forhedehule

    Sammenligningen skal ses vindmøller versa flygtninge - alle har gode hensigter men bare ikke i min baghave - og ja vindmøller er et stort aktiv for Danmark.


Kommentér på:
Flygtninge i Hellerup

Annonce