{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
300 visninger | Oprettet:

Malermester smutter {{forumTopicSubject}}

En malermester gider ikke bo nær et asylcenter, fordi han og konen og vovsen ikke føler sig trygge og så køre kommentarerne ellers på ekstrabladet med sjove og de sædvanlige forventede kommentarer.

En Erik skriver han bor på Bornholm nær et asylcenter og låser ikke sin dør undtagen når der er en dansk invasion fra fastlandet.

Det afføder da også en del kommentarer at gøre Bornholm til en teltlejr nu når Erik ikke mener at have et problem.

Grønland med sine 50.000 kvm kom også på tale og ideen er da tiltagende hvor de kan hygge sig i igloer og fiske og passe sig selv uden at skulle føre opsyn - med deres gøren og laden og så er der jo langt til naboen, men der kan komme lidt kontroverser hvis nu nybyggerne render rundt med en tårn de gerne vil placere i bebyggede områder så de kan overskue pøblen og råbe for fuld hals at nu er det tiden for de dumme som ikke har et armbåndsur eller en kalender at det er Fredag og tiden at få en bule i panden.

Og så har vi alle venligboerne som render og fjerner skilte "den vej til Sverige"

Det er venlige mennesker som tænker på miljøet men ikke vil have en vindmølle i baghaven. De er naturligvis ikke dobbeltmoral - vel>?

Tråden er megalang på Ekstrabladet og der provo hinanden.

For mit vedkommende så syntes jeg at det er en dum ide med at få lejetøjs politiet ned til grænsen for at vise vejen ind i Danmark med en selvlysende orange pind - jeg kender naturligvis vejen men kan da ikke sige mig fri for at blive visiteret og vise mit danske ansigt og polske herkomst uden at jeg afvises tilbage til Tyskland - ikke at det gjorde noget for jeg kan godt lide Tyskland og har et netværk der.

De er jo begyndt at fylde op i EU når man er begyndt at affolke Mellemøsten. Achmed møder ikke på arbejder og man spekulere over hvorfor den som åbner for oliehanen ikke er kommet. Det giver jo et logistisk problem når han sidder i Danmark på trods af han er god for 1.5 million og sidder og smiler over hvor dumme vi er at forsørge millionærer.

Kommentarer på:  Malermester smutter
  • #1   19. jun 2016 Hvis staten fik ansat det rette antal dygtige medarbejdere i skat og ikke brugte så meget tid tid på at spekulere i om kontoret skal ligge i Kbh, Tønder eller Tommerup stationsby kunne de måske få indkrævet nogle af de mange milliarder som spekulanter og alm. borgere har snydt den for....
    Så blev der nok råd til både rigtige grænsebetjente og sikkert også nogle flere varme hænder til de gamle og syge.

Problemet for ministeren er nok at det i stor udstrækning er blå bloks egne vælgere der vil blive ramt af en øget skatteindkrævning, hvilket nok ikke lige vil være så populært... smiley smiley

• #2   19. jun 2016 Har selv 15000 hængende ude så jeg er tilfreds med at deres efi system er nede og de skal til at have et nyt system som nok tager omkring 5 år.min gæld Udløber til Januar-

Dygtige medarbejdere nytter ikke noget hvis systemet ikke virker.

• #3   19. jun 2016 Hehe polysl, kun 5år! Det er alt for lidt med skats arbejdstempo.

• #4   19. jun 2016 kirstine

Det tager 5 år at udvikle et nyt system ca. med test og kalibrering så jeg håber da de ikke finder et dansk firma for de har historisk vist sig de ikke kan magte en så stor opgave.

Måske en inder, japaner, sågar en polak men ikke en dansker, sørgeligt at skulle sige det.

Vi har skandaler som: Amanda, PolPot, EFI, andre større systemer som da de lavede om på arbejdsformidlingen (borgerservice) vi er nu oppe på over en milliard kroner på skrottede systemer.

• #5   19. jun 2016 Skandaløst polysl!
    Det er de ældres surt tjente skattekroner de har øslet væk derinde.
    Det er på tide med omvendt 'dyneløfteri'.
    Agenter fra Indien til at bortvise uduelige danske it-konsulenter, der øsler borgernes skattekroner væk.
    De småpenge hos de enlige mødre/fædre rækker jo ikke til mange skattelettelser eller andre lettelser.

Kommentér på:
Malermester smutter

Annonce