{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
622 visninger | Oprettet:

Johnny .
Johnny .
Tilmeldt:
6. sep 2007
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 265

Dommedag {{forumTopicSubject}}

Hvem er det egentlig der ødelægger vores verden

De østlige lande eller USA

Jeg siger helt klart USA, det er sgu dem der smider krig og ødelæggelse ind i vores hoveder.

Deres skyld alle mennesker er så stressede!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dommedag
  • Johnny .
    Johnny . Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 265
    #1   26. okt 2007 Mennesker er født til at bo i huler, men USA har opfundet alt det vi har i dag. Vi kan jo ik en gang undvære en mobil mere eller vores pc, vi vil bare have mere og mere, tilbage i 60'erne var det hele så nemt, tror jeg da

  • #2   26. okt 2007 Jeg vil blive mere stresset i at bo i en hule. Gå og tænke på hvornår den falder sammen hele tiden smiley

  • Johnny .
    Johnny . Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 265
    #3   26. okt 2007 Tænk

  • #4   26. okt 2007 USA fucker hele verden op. Se bare hva de har gjort efter den selv iscenesatte terroraktion mod WTC. Se bare hvordan verden ser ud nu.

  • Johnny .
    Johnny . Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 265
    #5   26. okt 2007 Vores hverdag er begyndt at skulle gå så fandens stærkt, vi kan ik nå alt det vi gerne vil, alle vil gerne ligne de der amerikanere, med smart mode tøj og hvad ved jeg, alle deres film med mord og krig som gør resten af verdenen tosset i hovedet, plus alle de andre sære ting vi skal høre fra dem.

  • #6   26. okt 2007 Markli>

    Jeg trod det ikke. Jeg VED det.

    www.loosechange.dk <<<se den film og find ud af hvor meget usa har fucket din hjerne.


  • Johnny .
    Johnny . Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 265
    #7   26. okt 2007 Jeg ved lige så meget som dig du!

  • #8   26. okt 2007 Det er underligt at 70 milioner amerikaner forlanger en ny undersøgelse af 9/11 men borgerne i lille dk er totalt ovebevist om at al-qaeeda stod bag. hahahahahahha

    Hvem fuck er al-qaeeda??? Vis mig dof hvem det er? De fanger Saddam i et hul i langtboristan, de ved hva der er i rummet og hvad der er under jorden, men de kan kraftedme ikke finde den lille luder der hedder Bin Laden


  • Johnny .
    Johnny . Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 265
    #9   26. okt 2007 Hvor er det tydeligt at de vil presse alt muligt ind i vores små hoveder

  • #10   26. okt 2007 Hvor er det fucking fly der ramte Pentagon???? Vis mig dog bare en lille bitte del af skroget fra det dly de påstår der fløj ind i bygningen???

    Hva med det fly i Pensylvania??? Vis mig dog bare noget som helst der bare minder om et fly i det hul de påstår flyet ligger i??


  • #11   26. okt 2007 Hvis det er konspiration så vis mig de fly og forklar mig hvordan en 110 meter høj stålbygning gange 2 plus WTC7 kan falde med en hastighed der præcist svare til frit fald. hahahahhohoho fuck hvor er i naive manf.

  • #12   26. okt 2007 Men fuck det, i vælger at tro på hva der lyder bedst. I følger strømmen. Men bare vent...en dag vil det blive brugt imod jer.

  • Johnny .
    Johnny . Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 265
    #13   26. okt 2007 Det er jo bare tydeligt at se hvad der sker, det er noget der køre rundt oppe i mit lille hovede, det er bare min mening om dem og sådan er det

  • Johnny .
    Johnny . Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 265
    #14   26. okt 2007 Der står faktisk noget interesant i bibelen om dommedag, at alle mennesker bliver tosset og ødelægger verdenen, det er godt på vej.

  • #15   26. okt 2007 Peter> det er ikke min bil.

    Steffen> Det er jo ligemeget om i ser beviser, i tror jo ikke på det alligevel. Men ellers kan i bare starte med at se filmen loosechange inde på googlevideo.


  • Johnny .
    Johnny . Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 265
    #16   26. okt 2007 Johnny og Legend ved hvad de taler om, resten er lige gået ud af skolen

  • #17   26. okt 2007 Bin Laden er et produkt af USA.

  • #18   26. okt 2007 Jeg må nok hellere stoppe med at ytre mig. For imod usa er der ingen ytringsfrihed, og jeg bliver nok hentet af PET om lidt hvis jeg er imod usa, for alle dem der er imod usa, er jo terrorister.

  • #19   26. okt 2007 Steffen>

    Hvor mange gange skal jeg sige at du selv kan starte med at se filmen.??? Er du søvnig?


  • #20   26. okt 2007 Ok og du er ko at høre på. Alle dem der ikke holder med usa er en del af "ondskabens akse" ergo de er terrorister. Følger du overhovedet med i hva der foregår i verden?

  • #21   26. okt 2007 Du har vidst overset denne.........."at se filmen loosechange inde på googlevideo."


  • #22   26. okt 2007 Skåret ud i pap!

    (link fjernet)


  • Johnny .
    Johnny . Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 265
    #23   26. okt 2007 Nu vil jeg lade jer diskutere færdig, arbejdet kalder, skal ned og forurene vores verden lidt mere med at producere olie

  • #24   26. okt 2007 Er også smuttet

  • Johnny .
    Johnny . Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 265
    #25   26. okt 2007 I vågner nok op en dag og tænker, hold da kæft, de havde sgu ret de to den gang, satans!!!

  • #26   26. okt 2007 Jeg syntes nu ikke det er USA's skyld vi bliver stresset. Du kan da bare vælge en anden levestil i stedet for. La vær med at følge med i udviklingen.

    Men USA laver da nogle ting der er fucked.

    Beskylder Irak for at ha atomvåben. Hva har de fundet? USA kan smadre hele Rusland med 2,5% af de atombomber de selv har. Syntes nu det er fint at de har fjernet Saddam. Men de burde rykke ud af landet igen. For hvordan vil i ha det med hvis det kørte militær rundt i Danmark hele tiden. Ja jeg vil nok blive sur hvis det vare for længe. Tror også det er derfor de ikke kommer længer en de er. Ryk ud og la dem klare sig selv smiley


  • #27   26. okt 2007 Det er helt klart begge DELE uanset hvad

  • #28   26. okt 2007 Kylling .. PRÆCIS!!!

  • #29   26. okt 2007 The Legend .

    er du ik lidt racist`?
    Vi hjælper jer fordi i har et dårligt styre i jeres land som Osma. også flygter i til andre lande og vi hjælper jer..
    Fx som USA. de vil kun jeres bedste, hvad ville i gøre, hvis i ikke kunne flygte til andre lande, hvor vi hjælper jer?

    Tænk over den

    Og er ik racist.


  • #30   26. okt 2007 Det er da Østen som smadre det hele idag, de er helt væk.
    Men på den anden side er de bare der hvor DK var for bare 50-70år siden, mht kvinde undertryggelse osv.
    man kan ikke bebrejte dem for at være mindre videne og mere troende.
    de gør hvad de tror der er rigtigt. men at det så er det forkerte i vores øjne, er så noget andet!
    USA kan da også godt smide deres brev i hatten for at have en god del af skylden for at fucke vores verden helt op!
    og når vi nu snakker fuckt up!
    så burde i sku ikke være nervøse for at terror slå 150 mennesker i hjel.
    kig en gang på Asien hvor der bliver udlet så meget farligt gas, at det påvirker vores klima i sådan en grad.
    det kommer til at koste mange flere liv på sigt.
    I bund og grund kan du vel aldrig skyde skylden på nogen!

    MIN SYNDEBUK ER TYSKERNE!


  • Ali A
    Ali A Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Svar: 33
    #31   26. okt 2007 Markii'King . de råber og skriger og får amok fordi deres landet bliver kneppet og rippet af usa?
    Det havde du selvfølgelig ikke gjort usa gjorde det samme med danmark... Du havde selvfølgelig budt dem velkommen til at bombe landet, dræbe uskyldige og stadig lade dem slippe af med det



  • #32   26. okt 2007 The Legend > Ved ikke om jeg skal grine eller græde over det du skriver..... CHRIST!!!!

  • Fabrizio T
    Fabrizio T Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 65 Svar: 1.022
    #33   26. okt 2007 Udelukkende lande som Tyrkiet, Pakistan osv osv der er årsagen til denne verden... USA er da et af de lande der prøver a ændre verden...! Sammen med Israel...

  • Ali A
    Ali A Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Svar: 33
    #34   26. okt 2007 Fabrizio T, du er sgu helt galt på den, USA prøver at styre hele verden sammen med israel

  • #36   26. okt 2007 Steffen smut nu med dig. Du er tidsspild og useriøs, og din type er der nok af.

    Du ville se beviser

    Jeg sagde nej, for du tror ikke på dem alligevel.

    Du ville alligevel se beviser

    Jeg sender dig et link og her er dit svar.

    "Tror mig, jeg har ikke tænkt mig at spilde 82 minutter af mit liv på at se en film om konspirationsteorier.."

    Hvem fanden er barnlig nu? Hvor gammel er du så... Du behøver ikke at svare.


  • Fabrizio T
    Fabrizio T Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 65 Svar: 1.022
    #37   26. okt 2007 ALI: Nej palæstina er en plage mod Israel og nu får de også bare hjælp a USA mod palæstina...! Østen er og blir noget fanden har skabt...!

  • #38   26. okt 2007 Jesper S>

    Hvem fedter du for sorte??


  • #39   26. okt 2007 Jeg giver Legend ret har set 3 film om 9/11, og alle de ting, som der ikke kan forklares bl.a. omkring flyvragene, og alle de "pludselige" tilfælde der skete lige DEN dag gør at man hurtigt bliver overbevidst...

  • #40   26. okt 2007 Jeg er sku ikke racist. Nu må i holde.

  • #41   26. okt 2007 Er det upænt at kalde en fra USA, amerikaner?

    Er det upænt at kalde en fra Danmark, dansker?

    Er det upænt at kalde en sort fra Afrika, sorte?

    Nu kan jeg snart ikke finde ud af hva man må sige eller ikke.

    Troe sku jeg stemmer på luder pia. Hun går da i det mindste ind for "ytringsfrihed" hahahaha


  • Ali A
    Ali A Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Svar: 33
    #42   26. okt 2007 Fabrizio T, israel er en plage mod palastina, og jeg forstår godt hvorfor palastinenser kæmper mod israel, Israelerne får en stor del af deres land og 50 år efter findes palastina ikke på verdenskortet..... Kan kun sige israel ripper palastina for hårdt og alligevel tror folk at israel er offeret

  • #43   26. okt 2007 Hvad er steroider?

  • Fabrizio T
    Fabrizio T Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 65 Svar: 1.022
    #44   26. okt 2007 ALI, trir du skal tage folkeskolen om når du siger noget som er så forkert som det overhovedet kan være... Det har altid været Israels...men palæstinenserne gør bare krav på alt og besætter som det passer dem... De er for langt ude og Guds vrede burde ramme dem som korstogene en gang gjorde..!

  • Ali A
    Ali A Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Svar: 33
    #45   26. okt 2007 Fabrizio T, hehe mig folkeskole? tror nu mere det er dig der har brug for det, det har ikke ALTID været israel... Israel er kun 59 år gammel og før det var det palastina
    Guds vrede burde ramme jøder og amerikaner samt halvhjerne som dig


  • Fabrizio T
    Fabrizio T Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 65 Svar: 1.022
    #46   26. okt 2007 Haha du er ligeså dum som resten af dine arter...! Gud straffer ikke os med lyst hår og blå øjne..!

  • Fabrizio T
    Fabrizio T Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 65 Svar: 1.022
    #47   26. okt 2007 Peter L; Hvad snakker du om? Du kan kun være ligeså dum som Ali...

  • Ali A
    Ali A Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Svar: 33
    #48   26. okt 2007 Fabrizio T, jeg er dum fordi jeg havde ret? smut så tilbage til folkeskolen og få lidt styr på hvad der i virkeligheden foregår, retard!

  • Fabrizio T
    Fabrizio T Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 65 Svar: 1.022
    #49   26. okt 2007 Ha jeg dør af grin over din uvidenhed... Godt du ik er med i "Er du klogere end en 10-årig" du ville falde med et stort brag... Gå nu tilbage til hvad du lavede og lad de dannede folk snakke...

  • Ali A
    Ali A Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Svar: 33
    #50   26. okt 2007 uvidenhed? forklar

  • Johnny .
    Johnny . Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 265
    #51   26. okt 2007 Nu der sgu krig på nettet, det startede bare med et spørgsmål?

  • Ali A
    Ali A Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Svar: 33
    #52   26. okt 2007 Juicy J - Præcis, ikke alt det vold, krig osv.

  • Ali A
    Ali A Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Svar: 33
    #54   26. okt 2007 Han skal vidst starte helt fra børnehaveklassen igen

  • Fabrizio T
    Fabrizio T Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 65 Svar: 1.022
    #55   26. okt 2007 haha hold kæft hvor er i nogle ignoranter!!!

  • Johnny .
    Johnny . Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 265
    #56   26. okt 2007 DOMMEDAG

  • Johnny .
    Johnny . Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 265
    #58   27. okt 2007 Lyder næsten sådan som folk taler til hinanden, hvorfor er alle så negative

  • Johnny .
    Johnny . Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 265
    #59   27. okt 2007 Krig og ødelæggelse

Kommentér på:
Dommedag

Annonce