Æv, æv, æv og dobbeltæv! :'( {{forumTopicSubject}}
Årh ha' kære baboom'er jeg bliver nødt til at komme af med noget energi, for jeg er simpelthen bare så ked af det ;( DET KAN DA IKKE VÆRE RIGTIG?!
Sagen er den, at jeg står og skal flytte. Jeg havde så i torsdag fundet en lejlighed, jeg virkelig godt kunne lide og ringede med det samme fredag morgen. Her får jeg så at vide, at jeg er den første der har kontaktet hende og derfor får førsteret... Hun giver mig en dato i dag til at se lejligheden, og den takker jeg selvfølgelig ja til!
I mellemtiden har jeg snakket med boligselskabet og får at vide, at lejligheden ikke kan reserveres før den er set. Jeg har ro i maven alle dage, da jeg selvfølgelig tænker, at jeg er den første der får lejligheden at se.
Men i dag får jeg så at vide, at inden jeg kom, havde der været et andet par og set den. De var også meget interesseret, og har nok også allerede lagt en besked og reserveret den. Årh ha det kan jeg da slet ikke forstå ;( Jeg har gjort ALT efter bogen, og alligevel sker det der?! Ej jamen jeg er da bare så uheldigt og nu har jeg bare været så ked af det siden jeg kom hjem ;( :-| Er der slet ikke noget, der hedder førsteret længere? Tæller det slet ikke, at jeg skrev først. Hun skrev det jo selv.... Er det naivt af mig at tro, at jeg så ville være den første til at se lejligheden?
Undskyld mit frustrerende indlæg - måtte bare få det ud, for jeg er i syv sind lige nu.
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 79 Svar: 1.987
aug 2012
Følger: 5 Følgere: 6 Emner: 31 Svar: 454
Og i princippet må de selv vælge hvem de vil haven ind og bo
feb 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 15 Svar: 156
Jo det kunne jeg, men finder nok ikke en i samme stand og beliggenhed til den pris desværre
feb 2008
Hun mente ikke, at hun havde noget at sige i sagen. Så nu er det bare, hvad boligselskabet mener. Må jo vente til imorgen og høre ad, men kan bare ikke helt forstå, hvorfor hun gjorde som hun gjorde.
feb 2008
jun 2013
Følger: 1 Svar: 14
Min søster kiggede også på en lejlighed, hun så den som nr 2, og nr 1 sagde ja til at tage den, men udlejer ville hellere have min søster, så hun fik den.
Men hun har været udsat for det samme, som du har været igennem, mere end 1 gang faktisk. Og der er ikke alverdens at gøre, boligmarkedet er fyldt med røvhuller, og mange af dem kender smuthullerne.
feb 2008
nov 2007
Følger: 27 Følgere: 28 Fotoprofiler: 1 Svar: 495
aug 2012
Følger: 5 Følgere: 6 Emner: 31 Svar: 454
Hvor er du egentlig blevet af på fb
feb 2008
Ja det håber jeg også nu.. Det var i Aalborg og selskabet er Lykkebo - jeg regner med at høre dem ad imorgen. Så må vi se
Ja det er sku surt sådan noget Camilla
feb 2008
dec 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 62
feb 2008
Æv, æv, æv og dobbeltæv! :'(