{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
793 visninger | Oprettet:

flytning af bil med vej/autohjælp regler? {{forumTopicSubject}}

Hej er lidt i tvivl om reglerne for flytning af min bil da den står hjemme og skal flyttes ned til en ven som skal lave den som bor et godt stykke væk!!! Burde det ikke godt kunne lade sig gøre? eller skal bilen stå et eller andet latterligt sted og skal det være ved den nærmeste mekaniker?

Bilen står hjemme da det var muligt at trille den hjem da koblingen røg

Har brand vej/autohjælp som udføres af dansk vej/autohjælp


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  flytning af bil med vej/autohjælp regler?
  • #1   12. maj 2013 Ring og Spørg dem??? De gir dig det eneste rigtige svar !!

  • #Nickname -
    #Nickname - Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 107
    #3   12. maj 2013 Ofte vil de gerne hente bilen på din adresse og køre den til værksted/anden lokation.

  • #4   12. maj 2013 På dansk autohjælp står der ved nedbrud af din bil på privatadressen fragter de din bil til dit ønsket værksted.

    Så hvis du nu ringer til kundeservice og virker meget flink og fortæller dem at den skal laves på den adr om de så ikke vil fragte bilen. smiley


  • #5   12. maj 2013 Falck:

    Du vælger selv, om det havarerede køretøj skal transporteres til et værksted, din bopæl eller et andet bestemmelsessted i Danmark. Skal køretøjet repareres, transporterer vi det én gang pr. driftstop..
    Bugsering i Europa sker til nærmeste værksted (Bemærk i Basis abonnement gælder det kun i Danmark).


  • Andreas H
    Andreas H Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Svar: 155
    #6   12. maj 2013 Både Falck, DAH, RKDK osv. henter din bil på hjemme adressen og bringer den der hen hvor du ønsker.

  • #7   12. maj 2013 Jakob b
    Der er ikke selvrisiko på nej og vis jeg skal betale for noget skal regningen sendes til min forsikring så meget har jeg da styr på det eneste tidspunkt Jeg selv skal betale er den benzin de kommer med vis jeg en dag for brug for det smiley

    Og til alle jer andre mange tak for hjælpen =D


  • #9   15. maj 2013 Ja men det har alm brand / brand autohjælp ikke heller ikke om det udføres af DAH og vis DAH forlanger den selvrisiko betaler alm brand den smiley

  • #10   15. maj 2013 Og desuden mener jeg først det efter 3 flytning at der er den selvrisiko ved DAH så vidt jeg kan huske smiley

Kommentér på:
flytning af bil med vej/autohjælp regler?

Annonce