{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Akryl negle produkter?
  • #1   19. apr 2013 Hvad der er nemmest er ikke til at sige, det er meget individuelt, personligt foretrækker jeg gele, jeg syntes det giver det flotteste resultat. Det værste ved gele er at det tager lidt længere tid da der skal bruges tid i UV lampen, eller syntes jeg faktisk gele er det nemmeste, det giver et flot resultat, det fordeler sig selv godt på neglen, det er nemt at file i og rette til og personligt syntes jeg gele er nemmere at bearbejde med penslen hvorimod akrylen godt kan være lidt tricky efter min mening.

    Men jeg arbejder med begge dele.

    For at kunne lave akryl negle skal du bruge følgende:

    Tipper (Eller negleforme som jeg foretrækker at bruge)
    Lim til tipper
    Akrylpensler (minimum to)
    Liqiud monomer (Akrylvæske du bruger til at samle pulveret op med)
    Penselrens
    Akrylpulver
    File
    Og en god topcoat

    Kan anbefale at købe materialer ved farsibella, de har tilbud på alt derinde pt. så du får mange ting for få penge derinde smiley


  • #2   19. apr 2013 Har lige forhørt mig hos en veninde, og hun sagde at dip in nok var det nemmeste for ny begynder? (:


  • #3   19. apr 2013 Fandt lige et dip in startsæt hos den hjemmeside du forslog som var ret billigt, men det er med glasfiber? hvilket jeg ikke lige ved hva er? smiley

  • #4   19. apr 2013 Well man kan også bruge dip-in ja, personligt syntes jeg bare det er det værste. Det kræver en del træning før man rent faktisk får et pænt resultat, man får pulver og lim udover det hele. Noget værre rod.

    Glasfiber dip-in bruger samme metode som akryl dip-in, på med tip, lim på negl og tip og dyp ned i bøtten spray activator på.

    Har ikke selv arbejdet med glasfiber så det er ikke noget jeg vil sidde og anbefale når jeg ikke kender til det. Som sagt er jeg en gele pige smiley


  • #5   20. apr 2013 Hehe okay, jeg må bare prøve så (:

  • #6   21. apr 2013 Nej nej for gud skyld ikke dip-in det holder slet ikke. Jeg arbejder selv med Gele og det er det bedste at arbejde med.

    Hvis du skal arbejde med negle hvad enden det er akryl eller gele anbefaler jeg at du tager et 1 dags kursus for din egen skyld, her lære du hvordan du bruger de forskellige produkter.

    held og lykke med det


  • #7   21. apr 2013 Jeg er personligt selv ikke til gele så det vil jeg ikke købe noget af!
    - de første 6-8mdr fik jeg kun lavet gele negle, og nu har jeg fået lavet akryl negle i over et år, og syns klart det er det der holder bedst (:


Kommentér på:
Akryl negle produkter?

Annonce