{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.041 visninger | Oprettet:

11. sep. 2001 {{forumTopicSubject}}

Er der nogle af jer kloge hoveder, der kender nogle steder man kan finde kilder om 11. sep?

Jeg skal finde ud af; Hvilke årsager er det til angrebet den 11. September 2001 og hvilke umiddelbare konsekvenser fik angrebet?.

Jeg har nærlæst bin Ladens fatwa fra 98.
og jeg leder efter Religiøse, politiske, ideologiske årsager til angrebet.

Er der nogle af Jer der har nogle inputs?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  11. sep. 2001
  • #2   25. apr 2012 Faktalink.dk

  • #3   25. apr 2012 Nicolai, jeg har sendt en besked til mig smiley smiley

  • #4   25. apr 2012 Haha.. Har da også sendt en til dig? smiley Det var bare en "mindre" tastefejl
    Har du ikke fået min besked?


  • A U
    A U Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 54
    #5   25. apr 2012 Hvad leder du efter?

    Sandheden eller den officielle forklaring?


  • #6   25. apr 2012 Jeg leder blot efter kilder der kan bekræfte Religiøse, politiske, ideologiske årsager til angrebet.

  • A U
    A U Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 54
    #7   25. apr 2012 Det var et insidejob der blev udført med det henblik at få den amerikanske befolkning til at acceptere krige mod mellemøstlige lande og- eller lande hvor størsteden af folket er muslimer. Det er omvendt psykologi.

    En bygning af den kaliber (WTC) vil ikke kunne styrte til jorden på den måde som den/de gjorde. Det var en professionel nedrivning. Og hvad med bygning 7?

    Du burde undersøge "zionisme".

    Og så burde alle slukke deres tv.


  • #8   25. apr 2012 A U

    Ja, og Titanic sank slet ikke. Elvis og Hitler lever endnu, de bor sammen i et kollektiv med Michael Jackson..

    Hold nu kæft


  • Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 20
    #9   25. apr 2012 Tror du skal se en dokumentar der er lavet om det, kan ikk huske hva den hedder, men hvis man stoler på hva man ser i den, så er det nok ikk bin Laden man gir skylden for det der skete den dag... smiley

  • Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 20
    #10   25. apr 2012 Som tidligere skrevet her, så køber jeg den sku heller ikke, at et enkelt fly skal få det hele til at styrte sammen, der var vist noget med at nogle etager i bygningen var spærret af for alle i en perioede, og hvis man ser filmen vil man også ligge mærke til de eksplotioner der sker på nogle af de nedre etager, og hvor er vragresterne efter flyet som efter sigende ramte pentagon, jeg hælder mest til at det var noget den amerikanske regering selv stod for, hvilket gør det dobbelt så sygt..!

  • #11   25. apr 2012 Michael N

    Ja den amerikanske regering kan være fucked up til tider, men tror ikke på de der teorier om at det var planlagt.. Alt det der med "jamen sådan ville det ikke styrte sammen" pis. Vi siger tak til Hr. forsker i hvordan bygninger styrter sammen af at blive ramt af nogle fly


  • #12   25. apr 2012 A U

    den konspirations teori er ca lige så sand, som den teori om at månelandingen er falsk passer.


  • A U
    A U Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 54
    #13   25. apr 2012 Martin;

    Hvad får dig til at skrive sådan?
    Er det fordi du er bange for at indse medierne lyver for dig?
    Eller er det fordi du er typen der er ligeglad med om dine medmennesker får mad, så længe du er dækket ind?


  • A U
    A U Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 54
    #14   25. apr 2012 Rasmus;
    Hvis jeg siger NORAD, ved du så hvad jeg snakker om?


  • Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 20
    #15   25. apr 2012 Det er da for nemt at gi en kendt terrorist skylden for det hele, det er det mest fuckt up land jeg kender, der er da ingen grænser for hva de finder på af ting og sager, så jeg siger bare alt er muligt, jeg har ret til at tro på hva jeg vil synes jeg..?

  • #16   25. apr 2012 A U

    ja det er jeg klar over hvad er


  • #17   25. apr 2012 911 var billetten til olie for USA. Troede de i hvertfald.
    Plus det var Bush chance for at sætte sit mærke på historien. Ligesom hans far!

    Alle de officielle forklaringer hænger ikke sammen, så hvad ligger der mon bag.
    9/11 kan ikke skrives med korte ord, og der er så mange ting og skrive om, men én ting er helt sikkert. Sandheden er derude smiley


  • #18   25. apr 2012 Jesus, i er jo retarderede -.-'

    Hvis i går så meget op i konspirationsteorien bør i se south park afsnittet om selv samme emne.

    http://allsp.ch/ sæson 10 episode 9 (mystery of the urinal deuce)

    http://en.wikipedia.org/wiki/Mystery_of_the_Urinal_Deuce


  • #19   25. apr 2012 A U

    Er fuldstændig enig med dig


  • #20   25. apr 2012 A U

    Nej jeg er ikke bange for at medierne lyver for mig, og nej jeg tror ikke på at det vare var en grund til at starte en krig. Hvad gjorde USA da de ville ind i Irak? Smed de en atom bombe og påstod den kom derfra? Nej. De sagde bare at de havde atomvåben og så var det begrundelse nok, det kunne man bare se på vores tidligere lige så krigsliderlige regering.


  • #21   25. apr 2012 Hell No

    har set den dokumentar først. Lad mig vende den om og sige, min holdning er vel ligeså meget en teori som jeres holdning er, bygget på grundlag at en sådan aktion som der er tale om i dokumentaren og som i omtaler. Kræver et kæmpe arbejde for mere end EN mand, og er der en hel organisation bag denne aktion, nægter jeg at tro SÅ mange indblandede mennesker kan holde så stor en ting så hemmeligt, så længe, uden der slipper noget ud.


  • #22   25. apr 2012 og er enig i hvad martin siger med at vores indblanding i den krig er total unødvendig!

  • A U
    A U Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 54
    #23   25. apr 2012 Martin;
    Du bliver nødt til at se det store billede før du kan debattere om emnet..

    Dvs. søge sandheden fremfor at få et udsagn smidt i hovedet igennem tv, avis andre medier.


    Simone F;

    Sjove? Jeg synes folk er sjove der tror blindt på medier og lukker øjnene for verdens problemer og føler sig høje på deres perfekte make up og moderne tøj..

    Hvor meget research har du gjort dig? Mit gæt er intet, ligesom 9/10 andre.


  • #24   25. apr 2012 Så det store billede er simpelthen en masse konspirationsteorier?

  • #25   25. apr 2012 A U - really? Prøv og læs HVORFOR WTC 7 gik ned. Der kom et statements om det. Intet af det lort ham der narren siger omkring inside job er sandt..

  • #26   26. apr 2012 Nicolai P - Skete det i Danmark? Det kaldes 9/11 fordi det skete paa den 11. September. Hvis du skriver 11/9 er der ingen der fatter det, du ville heller ikke skrive 11/9 i en opgave omkring 9/11 ville du? smiley Der var ingen explosion inden flyet ramte det er noget pis. Typisk konspirations mennesker at paastaa de ting der..

  • #27   26. apr 2012 Hell No - Ja det rigtigt nok... Eller? En 767 flyver DIREKTE ind i bygningen med 500km/t og du tror den bare staar stille? Laes om ''Pancake Effect'' Saa kan det vaere du vaagner .

  • #28   27. apr 2012 Nicolai P - Er din laere idiot eller proever du bare at virke klog? For ALLE ved sq da hvad 9/11 er , de kalder det sjovt nok ogsaa 9/11 i nyhederne ikke? Du ville aldrig se Jes Dorph paa News kalde det 11/9 Saa nej. At du har det paa A rager mig noget saa meget, havde selv en fremlaeggelse med to andre i 3g. A niveau hvis du vil ha det med, Vi kaldte det sjovt nok 9/11 da det er det man kalder det. Gaa en tur ned paa gaden og spoerg folk hvad der skete 11/9 ogsaa spoerg nogle andre hvad der skete paa 9/11 . ....

    Til jer begge, Proev og se de dokumentarer som ikke har en noerdede left-wing hippie som direktoer.. Flyet rammer bygningen med 500km/t, den smadre self en del af det baerende osv, Saa var der ilden som saa har braendt i noget tid som self goer metallet svagere, enig? Mig bekendt kunne man ikke aabne vinduerne i WTC saa Ilden har kun en vej og det er op, flere etager bliver til et inferno og efterhaanden som tiden gaar skaber det en pancake effect. Gulvet falder foer ydre siden og det er derfor man ser de smaa ''Explosioner'' som de der underlige ''dokumentarer'' paastaar er bomber/c4/TNT.


    Det med WTC 7 kan i laese her.

    http://www.debunking911.com/pull.htm

    Ellers laes videre her..
    http://www.debunking911.com/

    Desuden styrter ihvertfald South tower ikke lige ned som i kan se paa billederne.

    Collumbia og Challenger var begge lavet til at kunne flyve ud i rummet og tilbage, Alle ombord doede. Tvivler paa at man kan sikre noget uden at have testet det. Titanic var jo unsinkable ikke?


Kommentér på:
11. sep. 2001

Annonce